Stránka 3 z 3
Napsal: 11 bře 2019, 21:29
od Čert
Pro brzdy s ESP je třeba dávat brzdovku s klasifikací pro ESP/ASR,
třeba ATE SL6
Napsal: 12 bře 2019, 07:15
od OťasTDi
Ja tam mam TRW DOT4 pro ESP...takze u me je to necim jinym
Napsal: 12 bře 2019, 07:44
od Source
Mne celkom pomohlo, keď som dva krát spravil precedúru poriadneho brzdenia na štrku, ale takého že som skoro urval pedál, potom ešte z toho išli bublinky, ja síce nemám ESP, ale tiež mám pocit v strede chodu pedála ako keby bol chvilu mrtvý, takže tiež to idem dať odvzdušniť strojovo a uvidíme
Napsal: 12 bře 2019, 11:33
od MarfyE34
Také kupuju TRW DOT4 pro ESP.
Napsal: 12 bře 2019, 13:01
od favo
Tím strojním odvzdušněním myslíte co ?
Odvzdušnění přes diagnostiku,nebo nějaký stroj co to celý udělá za Vás ?
Já používám už léta k odvzdušnění brzd přetlak přes nádobku brzdové kapaliny a i tak je problém odvzdušnít zadní třmeny.
Provedu odvzdušnění, jedu auto projet a pak znovu odvzdušnít.
Když se zadaří, tak na podruhé už brzdy fungují jak mají, někdy ale až na potřetí.
Přes diagnostiku jsem to ještě nedělal, kvůli podmínce mít auto ve vzduchu.
Nechce se mi auto zvedat na špalky, protože nemám zvedák kterým bych ho zvednul celý.
Samozřejmostí je postup odvzdušnění od nejdelší větve po nejkratší.
Napsal: 12 bře 2019, 13:21
od martinsidlo
To myslíme. Nemusíš šlapat na pedál.
Napsal: 12 bře 2019, 13:23
od Source
skúšal už niekto aj kobináciu strojového odvzdusnenia a precvakávanie ventilov cez akčné členy ?
Napsal: 12 bře 2019, 19:01
od OťasTDi
Napsal: 13 bře 2019, 10:41
od favo
Ta matice je mosazná ?
Jestli ano tak to nebyl moc dobrý nápad.
Hliník s mosazí se moc nemusí, stačí se podívat jak vypadají zadní třmeny u hřídelky ruční brzdy. Je tam mosazná vložka a těžce to tam oxiduje.
Napsal: 13 bře 2019, 10:55
od OťasTDi
Mezi je ocelova podlozka a je to podmazane ruzovou loctite...tekuta perovka
Napsal: 13 bře 2019, 11:04
od martinsidlo
Ale na třmenech to dostává zabrat solí .To tady moc nehrozí.
Hezky řešený.
Napsal: 13 bře 2019, 12:12
od roman1648
No, přesně, pěkný řešení, nějakou reakci mezi dvěma materiál bych tady neřešil, není to na 20 let že...
Třmeny to je jiná, to těsnění mezi klíčem a tělesem třmenu prostě po čase přestane těsnit a vyrezne to, to nebude tím že je tam bronzové pouzdro
Napsal: 13 bře 2019, 14:07
od llukass
To odvzdušnění je potřeba udělat následovně: vysát nádobku, dolít opatrně nazabublinkovanou brzdovkou(už sem zažil brzdovku, která když spadla na zem byla flaška plná bublinek), začít odvzdušňovat brzdový válec a pak jednotlivý kola, při tom dolívat brzdovku tak aby byla nádobka plná, přes vag byl u mě taky výsledek jak popisuješ, je nejlepší jízdou aktivovat ABS levý kola na asfaltě pravý na trávě nebo štěrku, pořádně rozjet a brzdit několikrát po sobě toto mě vždy pomohlo, pokud jsi nyní měnil všechny kotouče a desky počítej že si to musí sednout.
Napsal: 24 bře 2019, 19:28
od OťasTDi
Tak mám hotovo. Výměna HBV pomohla...auto brzdí úplně jinak, lépe a i nahoře už zabírá...netvrdím, že jsou z toho nějaké ultra-jedovky, ale já jsem už spokojený...jo a odvzdušňoval jsem to dvakrát diagnózou...brzdovka od Bosche
Napsal: 25 říj 2019, 08:05
od smerhjar
Pěkná práce. Nepamatuješ si co jste řezali za závit ? Hádám G 3/4.