Stránka 3 z 12
Napsal: 09 bře 2020, 18:25
od jericho-3
U rotačky měl vliv na spotřebu snímač teploty nafty, tady u PD nevím...
Napsal: 09 bře 2020, 18:29
od Tomas.cz
U PD je to také důležitá hodnota, zde se nafta poměrně dost zahřívá, takže aby jí jednotka přes vstřikovač dostala do válce pořád hmotnostně stejně, je potřeba korigovat její objem.
Napsal: 10 bře 2020, 08:03
od favo
Čidla teploty byly další na co jsem pomyslel, ale přiznám se bez mučení, že netuším který kanál je který teplotní čidlo.
Vím že mi bylo divný, že ihned po nastartování motoru mám teplotu oleje vyšší jak teplotu vody, přitom voda i olej mrzli na stejným mrazu, přesto když je ráno cca -1°C tak olej mi ukazuje cca 9°C ale čidlo nafty jsem nikdy nezkoumal, jak jsem psal výše netuším kde ho hledat.
Mimochodem, jak se tu někdo zmínil o dílech Borsehung, je na ně spoleh ?
V brzké době mě čeká čerpadlo serva, ráno cca 1minutu vydává divné zvuky než se zklidní a koukal jsem že Borsehubng na ně dává 3 roky záruku a cená rozhodně není špatná.
Napsal: 10 bře 2020, 09:00
od adrian_B
Teplota nafty je v kanáli 7 tuším prvá hodnota.
Napsal: 10 bře 2020, 09:17
od favo
Díky, mrknu na to.
Napsal: 11 bře 2020, 20:09
od favo
Přidávám naměřené teploty.
Jen pro zajimavost, první měření tedy studený motor bylo při venkovní teplotě 10,5 °C a teplý motor po jízdě, byla venkovní teplota 6,5°C.

Napsal: 11 bře 2020, 22:41
od stanomx
odpoveda beznemu stavu
Napsal: 11 bře 2020, 23:47
od adrian_B
Je to úplne ok
Napsal: 13 bře 2020, 21:03
od favo
Takže už mi zbývá jen ortopedie, aby kouknuli na moji pravou nohu

Napsal: 14 bře 2020, 11:28
od stanomx
bude to tou vačkou si myslim
Napsal: 14 bře 2020, 12:32
od favo
Zkusím ještě udělat LOG a někde ho najít, abych mohl vyloučit i váhu vzduchu.
Samozřejmě i když mám vačku ocelovou od Kolbenschmidt, vyloučit se to nedá, ale zaráží mě fakt že všichni co tu řešili vačky ET a podobně, měli problém i s výkonem a projevem motoru, ale mě šlape opravdu krásně a síly má na rozdávání, turbo zabere někdy kolem 1700 ot/min a krásně táhne až k 4500.
Běžně tedy řadím další kvalt kolem 3500 když chci rychle axcelerovat, kdy už mi začíná klesat křivka krouťáku, ale když motor občas vytočím, tak ani tomu se nebrání.
Napsal: 14 bře 2020, 16:31
od stanomx
inak ja s ET vačkou som spokojny, vo či originalu som si nevšimol žiaden rozdiel
túto mám ja bude to uz asi 50tkm a o chvilu sa pozriem aj pod veko
Napsal: 17 bře 2020, 20:30
od favo
Dnes jsem byl v garáži a dohledal krabičku od čidla vačky a je to originál díl VW, takže tady problém asi taky nebude.
Posledních pár dní sleduji za jízdy podrobněji spotřebu při různých režimech jízdy a popravdě z toho radost nemám.
Měl jsem cca týden k dispozici novou fábii a když jedu stejný styl jak jsem zvyklý tak ve fábii mám spotřebu 4,2 litru a ve svém Golfu 6,5 a to prosím včetně jízdy po městě a po dálnici.
Když si vzpomenu na jízdu v jedničkové Fábii 1.9 TDI PD 74 kW, tak tam jsem podobným stylem jízdy dosáhl na stejnou spotřebu jako u nové fábie 1.2 TSI, tedy kolem 4 litrů.
Problém je v tom, že ten Golf má spotřebu vyšší než by se na daný motor slušelo od samého začátku. Jen nyní je to už krapet moc.
Napsal: 17 bře 2020, 20:40
od Vici
favo píše:Takže už mi zbývá jen ortopedie, aby kouknuli na moji pravou nohu

Trefa

Napsal: 17 bře 2020, 22:15
od standa123
Jestli jezdíš za 6,5litru tak to máš dobrý. Já, mám dlouhodobou 7litru, jak na budikach tak ve skutečnosti....
