Stránka 3 z 4

Napsal: 01 srp 2020, 19:30
od martin48813
a jak dluho to pred opravou jezdilo v nouzáku??

Napsal: 02 srp 2020, 09:34
od roman1648
No to je to co nevím a majitel ví úplný hovno... Myslím že kdybych mu to dal takto a neblikala kontrolka bude mu to jedno ze to nejede jak má.. (rofl)

Napsal: 06 srp 2020, 07:39
od roman1648
Zkoušel jsem ten DPF povolit na sponě i spodní držák a žádná změna i když to mohlo fučet pod kapotu, takže to vyčištěný DPF je asi cajk
Tak nějak se obávám nejhoršího že ten repas turba se nepovedl, sice se mi to v Turbocaru ještě nestalo ale všechno směřuje zpátky k tomu...

Napsal: 06 srp 2020, 07:44
od Rayx
No vidíš, a mohlo třeba jen stačit vyměnit baňku místo tahání turba ven, stejně tak tahání a čištění DPF atd. :)
Aspoň jsi přešel ty vstřiky a další při tom hledání problému ;)

Napsal: 06 srp 2020, 07:53
od roman1648
No, tady na autě by to vyměnil tak leda Copperfield nebo Ferda Mravenec (rofl), není tam vůbec misto

Napsal: 06 srp 2020, 10:56
od dhfool
A tu naftu jsi vyměnit zkoušel? Jako... bez toho LOGu je to fakt k prdu. Jinak teda já mám takovou zkušenost, že každá repas turba, která se mi dostala do ruky, stála za omlácení o hlavu. Už jen nová turba. Nechceš? Nashledanou... (wallbash)

Napsal: 06 říj 2020, 12:22
od MemphisR
Přátelé, tak Romanuv Roomster je ted na chvilku u mě.
A zjištěno:
Znovu nastaveny rozvody, po té auto jak se ohřeje, tak má snahu fungovat. Rozjedu se, dám za 3. zešlápnu plyn a nic, pustím a znovu šlápnu a jede. takhle i na 4ku. Čím je teplejší, tím jede líp, res za studena nefunguje ani tento postup. Zkusil jsem přemostit váhu diodou, beze změny. Zaslepení egru, beze změny. Regulace turba od pohledu chodí (to ovšem neznamená, že je v pořádku), N75 pro sichr vyměněn, podtlaky sajou.
V měřených hodnotách se při špatné jízdě ukazuje jen 450mg na váze a to i při 2500ot/min a turbo fouká kolem 1200 až 1400mbar.
Jinak ta mrcha má DPF, čidla teploty výfukových plynů jsem proměřil a jsou v pořádku.

Napsal: 06 říj 2020, 13:22
od Jarda S.
má to chcípací klapku ? takhle mě trestalo prsklý táhlo k ní vždycky se zvřela a výkon pryč (noteeth)

Napsal: 06 říj 2020, 13:25
od MemphisR
Elektricky ovládaná. Prověřená, tím to není, navíc to by chcípl motor, kdyby se zavírala.

Napsal: 06 říj 2020, 13:53
od valekf
a ty vstriky jsou na tom jak?

Napsal: 06 říj 2020, 14:28
od Jarda S.
MemphisR píše:Elektricky ovládaná. Prověřená, tím to není, navíc to by chcípl motor, kdyby se zavírala.

to jsem si taky myslel, i se zavřenou běžel :o

Napsal: 06 říj 2020, 15:14
od Rayx
MemphisR píše:Zkusil jsem přemostit váhu diodou, beze změny.

V měřených hodnotách se při špatné jízdě ukazuje jen 450mg na váze a to i při 2500ot/min a turbo fouká kolem 1200 až 1400mbar.
A kolik tedy ukazoval ten "MAF" když tam byla dioda?
Že to nejede, když MAF hlásí jen 450mg, to je snad jasný, ECU tomu škrtí naftu pro omezení kouřivosti a pak nemá ani co roztočit turbo. Tohle musíte zjistit proč tomu tak je, když EGR je OFF, nikde to nefouká. Všechno ukazuje na to vyměněný turbo, včetně toho jeho tlaku MAP, který u BMS má v zátěži být 1850.0-2400.0 mbar ...

Furt to ani jeden z vás nenalogoval, to je fakt hledání naslepo.

Napsal: 06 říj 2020, 15:21
od MemphisR
Když ju přemostím, tak ukazuje 1250mg. Tak jako vždy, když to přemostím.
S tím logováním, je to další potíž. Mám origo VAG a jednotka se sama odhlašuje. Prostě mi to nejde nalogovat, po chvilce napíše, že selhalo spojení. Když to napíchnu Wurtem, na obecnou diag, tak to nedělá....

Napsal: 06 říj 2020, 15:23
od Rayx
OK, pokud tedy při diodě a 1250mg na MAF to nejede, pořeště si s repasátorem to jeho turbo, který se mu evidentně nepovedlo ;)

Napsal: 06 říj 2020, 15:27
od MemphisR
Bohužel si to myslím taky, jen chci nejdřív vyloučit všechny možnosti.