Stránka 3 z 3

ALH

Napsal: 01 říj 2008, 19:51
od toby66kw
..no pak by me zajimalo kolik ma teda 130PS Tdi PD Octavia pac co mel znamej tak me ujizdel o dost kdyz sem mel jeste ty S764 a pokud bych mel 122-125PS tak by to takovy rozdil nebyl...


Já sem zase s 764, bes, čipu ,katu a erg 96kw auta vyplácel :)
motor ALH

Napsal: 01 říj 2008, 20:03
od Aleshak
nevim jestli mam hliníkovou jednotku, ale týpek mě řikal, že při chipovaní, musi letovat švába!
Takže doporučuješ pouze trysky a pak poladit chipem?

Napsal: 01 říj 2008, 21:37
od Slavkov
Aleshak píše:nevim jestli mam hliníkovou jednotku, ale týpek mě řikal, že při chipovaní, musi letovat švába!
Takže doporučuješ pouze trysky a pak poladit chipem?
Asi ne, buď pouze čip se stávajícími tryskami nebo pouze trysky. Neboť se stávajícím turbem (obtok) a S764 nemá čip smysl... jedině pokud to chceš předělat na pojízdnou dýmovnici :D Prostě Ti to tam nestihne k té naftě natlačit víc luftu (zjednodušeně).
Pokud by jsi toho chtěl upravovat více, tak dej k těm novým tryskám to VGT turbo a čipnout, takto to má smysl :) Jinak flashovací (nepájecí) jednotku jsem nedávno sehnal kamošovi na Aukru za pětikilo :D

Napsal: 02 říj 2008, 07:07
od Tomas.cz
Zas jak se to vezme, na kombinaci čip a trysky 764 jezdím a hulí to míň než kámoš co má 66kw standard s powerboxem.

Napsal: 02 říj 2008, 17:03
od toby66kw
Tomas.cz píše:Zas jak se to vezme, na kombinaci čip a trysky 764 jezdím a hulí to míň než kámoš co má 66kw standard s powerboxem.
Taky mám ten názor AGR tlačí v sérii snad jen 0,8bar - ,1,1bar po čipu musí být sakra poznat (noteeth)

Napsal: 02 říj 2008, 19:53
od Aleshak
no ale je teda pro mě jednodušší koupit trysky 764 (pro začátek) pak teda hodit turbo z 81kW a pak to všechno chipnout ne? jde mi o to, že nemam hned tolik peněz na takovou úpravu najednou, takže začnu tryskama a postupně můžu zvyšovat.... je to tak?
Jinak jednotka za 500 je kua dobrej kšeft!

Napsal: 02 říj 2008, 21:02
od Kornout
Aleshak píše:no ale je teda pro mě jednodušší koupit trysky 764 (pro začátek) pak teda hodit turbo z 81kW a pak to všechno chipnout ne? jde mi o to, že nemam hned tolik peněz na takovou úpravu najednou, takže začnu tryskama a postupně můžu zvyšovat.... je to tak?
Jinak jednotka za 500 je kua dobrej kšeft!
JJ, tvoje úvaha je v pořádku.
Flashovací jednotku na GIII jsem nikdy neviděl, jednině že by někdo překopal elektriku na EDC15, takže to by ti Slavkov moc nepomohl.
Pájet se musí i ta hliníková, jen je rozdíl v tom, že ta plastová je 8bitová a neumí VNT regulovat, hliníková 16bit ano, bavíme se o origo jednotkách do GIII.
Jinak ty hliníkový se prodávaj okolo 3 -4 tkč a moc nejsou. EDC15ky jsou za hubičku, je jich dost, já je kolikrát dostanu zadarmo.

Napsal: 02 říj 2008, 21:23
od Tomas.cz
Tu ceny si držej kvůli čidlo turbotlaku který mají v sobě?

Napsal: 02 říj 2008, 21:34
od Aleshak
Díky za rady, myslim, že je rozhodnuto, ještě zaslepit egr a budu spokojen :D

Napsal: 02 říj 2008, 22:36
od Kornout
Tomas.cz píše:Tu ceny si držej kvůli čidlo turbotlaku který mají v sobě?
Ne, protože jich je málo, stejně třeba jako na OI TDI do roku 2000, těch je taky nedostatek.