Stránka 3 z 4
Napsal: 21 kvě 2008, 16:50
od Stingray
no uz sme sa posunuli dalej tak daj fotky sviecok.......zmeraj si odpor sviecky a porovnaj navzajom mal by si mat aspon 10mega
Napsal: 21 kvě 2008, 18:10
od Fráňa
A nemohl by to dělat vstřik?
Napsal: 21 kvě 2008, 19:27
od Markus01
Fráňa píše:A nemohl by to dělat vstřik?
Taky mě to napadlo. Bílá svíce to je chudá směs ne?
Napsal: 21 kvě 2008, 19:46
od Fráňa
No,na tom něco bude... Jen mi je divný,že na sériový mapy to chodí... Je vůbec možný aby ten vstřik na sériový mapy stíhal a na ty upravený už ne?
Napsal: 21 kvě 2008, 20:33
od DworiBak
Fráňa píše:No,na tom něco bude... Jen mi je divný,že na sériový mapy to chodí... Je vůbec možný aby ten vstřik na sériový mapy stíhal a na ty upravený už ne?
je co regulátor tlaku paliva na liště

Napsal: 21 kvě 2008, 20:38
od Fráňa
Ten chodí,měřil jsem to,na volnoběh 2.5 baru a drží,v zátěži kolem 3 barů a taky to drží... Třeba to bude tím vstřikem...
Napsal: 21 kvě 2008, 21:27
od Stingray
jooo seria tlak byva 3bar a pri turbo tlaku sa musi zvysovat tz. 3bar a 1bar turbo uz musi tlacit 4bar cerpadlo
Napsal: 22 kvě 2008, 05:47
od Fráňa
Ten tlak jsem měřil na palivový liště,takže ty 3 bary v zátěži byly na ní. Jinak kdyby nechodilo čerpadlo tak by přce byla chudá směs v celým autě a všechny svíčky by byly bílý a ne jen jedna,nebo se pletu?
Napsal: 22 kvě 2008, 19:28
od Fráňa
Problém vyřešen

. Tak a teď to horší,je to špatným ventilem,takže hlava ven,poskládat znovu a lépe

Napsal: 22 kvě 2008, 21:12
od Markus01
Fráňa píše:Problém vyřešen

. Tak a teď to horší,je to špatným ventilem,takže hlava ven,poskládat znovu a lépe

No ale ber to pozitivně, máš tam spoustu novejch věcí a navíc už víš co s tim je

stejně ale nechápu proč to blblo jenom na ostrej soft...
Napsal: 07 čer 2008, 20:34
od Fráňa
Tak jen tak pro pobavení,ventilama to nakonec taky není,tlaky jsou 11,5 na všech čtyřech válcích a ventily jsou dobrý,bylo mi doporučeno koupit nové turbo,to staré má nejeto cca 5000 km,takže jsem koupil nové turbo a ve středu jde auto zase a opět do servisu

. Nicméně nevěřím tomu že se to zlepší,podle mě to nikdo dohromady prostě nedá...
Napsal: 08 čer 2008, 09:26
od BH motor
Fráňa píše:Tak jen tak pro pobavení,ventilama to nakonec taky není,tlaky jsou 11,5 na všech čtyřech válcích a ventily jsou dobrý,bylo mi doporučeno koupit nové turbo,to staré má nejeto cca 5000 km,takže jsem koupil nové turbo a ve středu jde auto zase a opět do servisu

. Nicméně nevěřím tomu že se to zlepší,podle mě to nikdo dohromady prostě nedá...
dones to a do dvoch dni odchadzas aj so softom

Napsal: 08 čer 2008, 17:51
od Fráňa
Soft měnit nechci,vím jak chodí ve funkčním autě a je to dobrý

Spíš bych rád kdyby mi někdo opravil tu mechanickou závadu,ale to už bych toho chtěl v Čechách asi moc,ale jezdit s takhle rozhašeným autem na Slovensko se mi taky nechce

No snad to ve středu dopadne,kde jinde by to měli opravit než Porsche Praha

Napsal: 09 čer 2008, 12:23
od TDI tech
A falosny luft si to neprisava niekde kolo toho valca co je na nom sviecka biela? Vyskousaj zmerat tlaky vo valcoch aj za tepla. A este ma napada jedna vec. Nemas tam nahodou obycajny Blow off ventyl? Ak ano tak to je najpravdepodobnejsia mozna pricina tvojho problemu.
Napsal: 10 čer 2008, 05:55
od Fráňa
Mám tam sériový blow off,myslíš,že by to mohlo být tím??? V palubce mám budík na tlak turba takže vidím co mi tam lítá za šílenosti,ale že by to dělal blow off mě nenapadlo. Ale určitě tam bude i něco horšího,někdy to nechce nastarovat,motor točí,ale nenaskočí,musíš vypnout klíček,zase s ním otočit a pak to chytne na poprvé...
