Stránka 3 z 11
Napsal: 29 říj 2012, 14:38
od 1olej1

Spravil som jeden obrazok myslim ze pistol bude urcite lepsia nez noviny

Napsal: 29 říj 2012, 16:19
od Petr.C
burton.b22 píše:Dneska ráno 0°C start na drb. Mám tam čistý olej s E85 vyfrit s naftou a něco málo benzínu.
Jaký tam máš poměr?
Napsal: 29 říj 2012, 16:23
od radluk
1olej1
No, tak nejak jsem to myslel

S tim, ze bys jen otevrel kulovy ventil, na tom nahubek na nasazeni, zapnul, pustil to tam a sel startovat, po startu vytahl, zavrel kulak a frcel.
Napsal: 29 říj 2012, 16:23
od burton.b22
Petr.C píše:burton.b22 píše:Dneska ráno 0°C start na drb. Mám tam čistý olej s E85 vyfrit s naftou a něco málo benzínu.
Jaký tam máš poměr?
5l čisteho oleje pul litru E85, 2:1 vyfrit nafta asi pul litru benzínu.
Napsal: 30 říj 2012, 16:39
od 1olej1
radluk píše:1olej1
No, tak nejak jsem to myslel

S tim, ze bys jen otevrel kulovy ventil, na tom nahubek na nasazeni, zapnul, pustil to tam a sel startovat, po startu vytahl, zavrel kulak a frcel.
tak tak krasne to funguje ta pistol a hlavne rano doma s pristupom k 220v

keby som nejazdil na olej taketo veci by som neriesil ale v taktomto pripade sa to riesit oplati
Napsal: 30 říj 2012, 18:11
od slovacek.milos
stačí i horkovzdušný ventilátor hodíš do motoru a necháš prohřát na horkovzdušku to nemá ale pomoc to je,

Napsal: 30 říj 2012, 18:21
od mm
to já mám na mercedesu hezky kabel na 230v a krásně se mi to předehřeje... to né jako ty vaše moderní krámy

Napsal: 30 říj 2012, 18:28
od slovacek.milos
mm píše:to já mám na mercedesu hezky kabel na 230v a krásně se mi to předehřeje... to né jako ty vaše moderní krámy

ohříváš vodu ne

půl hodiny a stou horkovzduškou to máš hned za dvacetinu tvé energie

Napsal: 30 říj 2012, 18:30
od mm
asi vodu ale moc znát to není někdo říká hlavu kdo já vím dělá to zvuky jako rychlovarka
Napsal: 30 říj 2012, 18:32
od slovacek.milos
mm píše:asi vodu ale moc znát to není někdo říká hlavu kdo já vím dělá to zvuky jako rychlovarka
moc znát to není a načem
pokud ti nestartuje teplý motor je tam něco moc špatně

Napsal: 30 říj 2012, 19:06
od mm
ale v pohodě startuje 220d z roku 69 ale jo já zatím startoval většinou když bylo teplo.
Napsal: 30 říj 2012, 21:17
od Petr.C
burton.b22 píše:Petr.C píše:burton.b22 píše:Dneska ráno 0°C start na drb. Mám tam čistý olej s E85 vyfrit s naftou a něco málo benzínu.
Jaký tam máš poměr?
5l čisteho oleje pul litru E85, 2:1 vyfrit nafta asi pul litru benzínu.
Na ty poměry jsi přišel bádáním, nebo jsi zkusil jen co ti přišlo dod ruku?
Teď co se ochladilo, tak dávám vyfrit:naftě 1:1 + VIF a ranní starty na podruhý nebo na potřetí, ale jak běži motor třeba jen minutu, tak startuju na drc a to bez žhavení.Žhavky jsem kontroloval a dobrý.
Napsal: 30 říj 2012, 22:13
od radluk
rekl bych, ze pridavani VIF do MERO a RO je naprosto k ho.... v nafte je to asi k necemu dobre, ale v techto biosrackach naprosto k nicemu, starty to nijak zasadne neovlivnuje. Ne ze bych placal nesmysly, ale VIF jsem taky zacal zkouset a zadne zazraky se nekonaji...
Napsal: 30 říj 2012, 22:32
od tonik25
tak tak, vif je pro ropný paliva.. v ro je akorát spíš na škodu..

Napsal: 30 říj 2012, 22:33
od WHITE-CZ
Já tam dnes foukl 20l nafty a frčí to

Už mi to raní mrzačení startéru nedělalo dobře

Příští týden budu mít várku oleje tak budu řešit situaci. Jinak všem přeji ať to frčí !
