Stránka 3 z 5

Napsal: 11 pro 2009, 19:07
od RemyZero
Zdravim ..tedka mi čeká výměna setrváku u OII 2,0TDI DSG, myslim si teda že je špatný..Protože na volnoběh mi to vydává nepravidelný kovový zvuky a při zátahu z nízkých otáček to chrastí ... Myslíte, že to bude na 100% ten setrvák nebo to může dělat i to nastavení DSG??

A taky bych se chtěl zeptat, když už bude venku setrvák, tak mi tady bylo doporučeno vyměnit jehlové ložisko na klice ... Když se to ložisko mění, tak se musí vypouštět olej z motoru nebo ne??

Díky moc za rady a kdyby se našel nějaký šikovný automechanik z Plzeňska, který už s touto výměnou má zkušenosti, tak mi prosím písněte

Napsal: 11 pro 2009, 21:51
od lubomt
jen si predstavte, ze v servisu VW tvrdili, ze u DSG setrvak neni
zotrvačník je tam,uz som ich na prevodovkách DSG menil vela,všetky vylagrovane až no...Skoro každá jedna DSG prevodovka čo mala problémy s radením mala aj veľkú vôľu na zotrvačníku. Ale to čo pišeš že akoby sa nevedela rozhodnuť čo ma zaradiť,to sa mi na zotrvačník nehodí. Meniť prevodovku nemusiš,pokial ju úplne nezrumpluješ,tak sa dá vždy urobiť. A k tomu nastaveniu - musí sa tam urobiť adaptácia /prispôsobenie/, ale v tvojom prípade to nepomôže,keďže sa nič nezmenilo. Niečo máš v prevodovke vadné + isto Ťa čaká výmena zotrvačníka

Napsal: 11 pro 2009, 22:38
od Huml
Když se to ložisko mění, tak se musí vypouštět olej z motoru nebo ne??
nemusí

Napsal: 12 pro 2009, 08:30
od RemyZero
HUML: díky za radu ...

Ještě bych měl takový dotaz na to nastavení DSG, abych byl trochu v obraze.
To nastavení se dělá, když je vypuštěný olej v DSG nebo to jde nastavit i normálně teďka, když neni třeba měnit olej??
A co se tam přesně nastavuje??
Díky moc za odpověď.

Napsal: 12 pro 2009, 08:38
od cosby
v DSG se nenastavuje nic,jen můžeš udělat výmaz adapt.hodnot a zákl.nastavení

Napsal: 12 pro 2009, 08:46
od RemyZero
ok..díky... Já doufám, že až se vymění setrvačník, tak budu s autem už konečně spokojenej :) .. Jenom bych potřeboval poradit, jak s autem zacházet, aby se ten setrvačník už nevysral ...

Napsal: 12 pro 2009, 11:39
od chiptuning
Huml píše:nemáš postup? zkusil bych to u známýho, na volnoběh to pěkně rumpluje, i když myslím, že má dvouhmotu v háji, mám manuál na výměnu oleje ze škodovky a o základním nastavení po výměně oleje tam nic nepíšou ;)
Samočinná přímo řazená 6° převodovka (DSG/02E)

Top  Previous  Next
 

Základní nastavení

POZOR! Základní nastavení provádějte v určeném pořadí. Po projití všech kroků proveďte jízdní test.

Kalibrace řazení (Enganged Calibration)

Základní nastavení, blok 061

 

Měření synchronizace (Synch. Point. Measurement)

Základní nastavení, blok 060

 

Základní nastavení spojky (Clutch Adaptation)

 

Číslo softwarové verze do 0800:

Základní nastavení, blok 062

 

Číslo softwarové verze  od 0800 výše:

Základní nastavení, blok 067

 

Bezpečnostní funkce spojky, vymazání adapt. hodnot (Clutch Safety Function)

Základní nastavení, blok 068

 

Přizpůsobení tlaku, vymazání adapt. hodnot (Pressure Adaptation)

Základní nastavení, blok 065

 

Přepínače na volantu, vymazání adapt. hodnot (Steering Wheel Paddle Installation)

Základní nastavení, blok 063

 

ESP a tempovat, vymazání adapt. hodnot (ESP & Tip Cruise Control)

Základní nastavení, blok 069

Nakonec vymažte paměť závad  proveďte jízdní test.

Jízdní test

Jízdní test proveďte po výměně dílu nebo po provedení základního nastavení.

 

Podmínky




Teplota převodového oleje 30...100 °C (viz čtení bloku naměřených hodnot, blok 19)

 

Postup

Rozjeďte se v režimu Tiptronic až po 6 stupeň, přičemž v každém ze stupňů 3 a 5 a 4 nebo 6 setrvejte alespoň 5 minut. Otáčky by se měly udržovat  v rozsahu 1200 – 3500 min-1 (pro kalibraci spojky).

Potom proveďte ostré zabrzdění následované rozjezdem na plný plyn (kontrola hladiny oleje).

Vyzkoušejte pomalou jízdu a rozjezd.

Zkontrolujte únik kapalin.

 

Poznámka: Jízdní test se automaticky provede i při normální provozu.

Napsal: 12 pro 2009, 15:56
od kevino
chiptuning píše:

diiiiky moc :worthy:

Napsal: 12 pro 2009, 22:02
od Huml
sakra a kde zjistím číslo sw verze, ve výpisu z VAGu? jinak teda nevím kde to projet, abych jel 5 min. na 3ku a hlavně, aby to nepřeřadilo, jestli to teda dobře chápu

Napsal: 13 pro 2009, 00:25
od lubomt
Huml píše:sakra a kde zjistím číslo sw verze, ve výpisu z VAGu? jinak teda nevím kde to projet, abych jel 5 min. na 3ku a hlavně, aby to nepřeřadilo, jestli to teda dobře chápu
minule som to robil na A3 2,0pd 2 hodky,lebo som to nemal kde prevetrat

Napsal: 13 pro 2009, 02:36
od Tomas.cz
Znamemu DSG pri popojizdeni, myslim jen tak solichani skube, tak zkusim nekdy udelat to nastaveni jestli by to pomohlo.

U jedny co mela KO setrvak byl po vymene majitel prijemne prekvapen jak to jede plynulejs, nevim teda jak to myslel ale jestli to nejak vnima ty nerovmnomernosti...
Ja mam teda zatim s DSG zkusenost dobrou, menime pravidelne olej a filtr po 60 000km a nektery kusy maj 250tkm


Jinak zdravim osazenstvo Dieselpower fora z Californie, tady je to samej automat a benzin (noteeth)

Napsal: 13 dub 2010, 18:43
od pepepeter
zdravim chlapy nevie mi niekto poskitnut navod na vymenu oleja v DSG

Napsal: 13 dub 2010, 19:42
od chosepm
pepepeter píše:zdravim chlapy nevie mi niekto poskitnut navod na vymenu oleja v DSG
Potřebuješ VAG, orig. olej a filtr a přípravek pro naplnění...
jestli tohle všechno máš, rád ti to napíšu. Pokud si to uděláš doma, ušetříš max. 400 kaček oproti tomu, kdybys to nechal udělat v autorizáku. :)

Napsal: 17 zář 2011, 02:24
od morose
ahoj, nevite nekdo kde koupit za líp než ve značce čidlo teploty spojky? V merenych hodnotach sice skoro koresponduje s tepltou oleje ale pise porad chybu...jelikoz tam nejde obcas R s autem to jen poskubava a zmizi pak i symbol na budikach...asi bych mel zacit tou vymenou cidla co to pise...diky vsem.

Napsal: 02 kvě 2013, 07:26
od roti
mam SII 125kw DSG (2010) natoceno 143tkm a pri studenem motoru na P a N slysim takove drnceni od motoru-prevodovky, neco jako volnobezka. Je to ten setrvak?