Stránka 3 z 4
Napsal: 15 čer 2008, 20:46
od pedro
Huml píše:nevím přesně co je v tom přípisu co je na tom Rapidu, jelikož mi to teď ještě nejde stáhnout, ale do práce nám přišlo něco jako, že jsou volný ložiska a čepy a kdesi cosi, bla bla, už neví co s tím tak si vymyslí takový bláboly, běžně se zkroutí originální kotouče na autě, který má třeba jen 30000km, podle mýho je na těch kotoučích konstrukční vada a týká se toho, že střed je spojen s okrajem přes zadní brzdnou plochu i toho matrošu je tam dost málo, např. Octa 2 má taky tento typ brzd FS III a i přes ještě vyšší váhu takový problémy nemá, kotouč má spojení přes přední plochu aco tak pozoruju, tak i většina kotoučů na jiných nekoncernových autech to tak má a problémy nemá, problém je pravěpodobně v přehřívání díky špatné ventilaci, navíc mám pocit, že zadní brzdící plocha má menší tloušťku a to se na tom prostě podepisuje, je to jen teorie, ale určitě to nebude dál od pravdy jako ten blábol o volnejch ložiskách a čepech, co nám přišel

Ahoj. jen bych se chtěl zeptat co děláš. viděl jsem že si mi tady už na něco odpovídal a nebylo to zrovna z cesty. dík moc
Napsal: 15 čer 2008, 20:53
od Huml
Iam mekánik, automekánik

Napsal: 15 čer 2008, 21:25
od pedro
no a jsi mechanik nebo jen měnič dílů? je v tom veliký rozdíl.
Napsal: 15 čer 2008, 21:28
od Huml
no snažím se být mechanikem, ale je to čím dál těžší

, dneska už opravovat takřka nic nejde, co se týče nějakých třeba repasí, spíš ti jde asi o to kolik je potřeba vyměnit dílů než je to opravdu opravený, co? no snažím se, aby to bylo co nejmíň

Napsal: 15 čer 2008, 21:36
od Tomas.cz
Huml je odborník na toho dej

.
Napsal: 15 čer 2008, 21:45
od Slavkov
jj, autodoktor

Napsal: 15 čer 2008, 21:50
od pedro
no raději se zeptám. má zkušenost že mi vrzalo servo na mém předminulém autě. jel jsem do renaultu a tam mi řekli 24tis a že to nejde opravit. tak jsem pro klid duše jel ještě do druhého renaultu a tam mi řekli 23tis a že to nejde. no a když jsem pak ještě zavolal známému řekl abych mu to tam přivezl. zavolal za 2hodiny a řekl abych mu přivezl 500kč. a že to není za to že něco opravoval ale za to že na to přišel. Byla tam jen přetočená hadice a šlo málo oleje do serva. to byla veškerá závada. a v každém servisu to auto měli celé odpoledne. a ještě si za to vzali každý kolem tis korun. takže proto se ptám.
Napsal: 15 čer 2008, 21:53
od pedro
Huml píše:no snažím se být mechanikem, ale je to čím dál těžší

, dneska už opravovat takřka nic nejde, co se týče nějakých třeba repasí, spíš ti jde asi o to kolik je potřeba vyměnit dílů než je to opravdu opravený, co? no snažím se, aby to bylo co nejmíň

tak v tom případě na tebe ještě hodím jeden dotaz. koupil jsem si nové kola z patnáctek jsem přešel na sedumnáct. a samozřejmě se mi zvedla spotřeba. něco přes litr to šlo na horu. pomůže čip? nepotřebuji přidat výkon. samozřejmě když bude zlobit se nebudu jde mi spíš o tu spotřebu. jezdím hodně. Asi 100tis ročně takže litr už poznám. dík moc
Napsal: 15 čer 2008, 22:01
od Huml
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27724tady už jsem ti psal, při zachování stejnýho režimu jezdění u většiny dojde ke snížení spotřeby, ale jelikož víc koní potřebuje víc nažrat, tak jak na to budeš šlapat spotřeba se může samozřejmě zvednout, ono to totiž celkem láká na to šlápnout, aspoň mě jo, takže spotřebu řeším až jako druhotnou záležitost
Napsal: 15 čer 2008, 22:05
od pedro
Huml píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27724tady už jsem ti psal, při zachování stejnýho režimu jezdění u většiny dojde ke snížení spotřeby, ale jelikož víc koní potřebuje víc nažrat, tak jak na to budeš šlapat spotřeba se může samozřejmě zvednout, ono to totiž celkem láká na to šlápnout, aspoň mě jo, takže spotřebu řeším až jako druhotnou záležitost
Ty jo já jsme lama. sorry že z tebe tahám rozmy dvakrát. mám sehnaného maníka za 12tis. na řekl bych že dobré doporučení. ale tady mi jeden napsal at tam dám turbo z 96kw a že se najde určitě levnější přečipování. co ty na to?
Napsal: 15 čer 2008, 22:21
od koudy
ještě k těm kotoučům, hodně taky záleží na tom, aby při montáži nových kotoučů byli perfekt čisté dosedací plochy na náboji. Dost často se na to kašle, prostě jen sundat starej, nasadit novej a tradáá. Viděl jsen i spešl přípravek na čištění dos. plochy, byl to takovej širokej kornout do vrtačky kterej pěkně vyleštil plochu na náboji. Osobně to řeším klasickým drátěným kotoučkem do flexi a pěkně to s ním vyblejskám. Stačí když tam zůstane kousek rzi, to je nějaká malá setinka, ale na vnějším konci kotouče to udělá víc a v tom místě se kotouč víc zahřívá protože tam škrtá o desku a časem je to místo náchylnější na zkroucení. Takhle mi to vysvětlil prodejce kotoučů. Netvrdim že montuju dvoje nebo troje kotouče denně, ale v podstatě jsem v tomto směru bez problemů. Jo a kotouče dávám bremba nebo feroda.
Napsal: 15 čer 2008, 22:25
od pedro
mně to dává mechanik kterému 100%ně věřím je fakt dobrý. takže tohle určitě neopoměl ale zítra s ním budu tak se ho poptám. bremba jsem taky měl vydržely relativně dost. 60tis a pak se skroutily

pak jsem tam měl nějaké no name ty vydržely o něco míň no a ted tam mám zimmerman vrtané a vydrželi 3tisíce

jsem z toho celkem v pasti.
Napsal: 15 čer 2008, 22:30
od Huml
těch faktorů je víc, řidičem počínaje a špatně očištěným nábojem konče, každopádně velký rozdíly jsou i v kotoučích různých výrobců, třeba loni asi neměli dobrej rok v ATE, jelikož všechny kotouče co jsme namontovali se do jednoho vrátily jako třepající, to už asi nebude jen špatným očištěním nebo volným ložiskem, teď montujeme Feroda, cena je sice poloviční, ale musím zaklepat, zatím drží

Napsal: 15 čer 2008, 22:36
od pedro
tak jsem zvědav jak s tím dopadnu. příští týden to budu řešit. nasbíral jsem tu spoustu invormací tak je snad nějak zhodnotím. zatím díky moc.
Napsal: 15 čer 2008, 22:37
od koudy
jj, ate dával známej (v podstatě konkurence

) a svýho času dost brečel kvůli reklamacim. Už od nich utek k ferodu