Stránka 3 z 7
Napsal: 21 zář 2008, 19:27
od kenz007
Napsal: 21 zář 2008, 19:32
od subz3ro_tdi
jj, tiez by som povedal ze nevhodne zvoleny segment trhu....
byt nim, skusil by som take skodaforum, tam tomu moc ludi nerozumie a TDIfun s Indim si to tam vsetko osefovat nestihnu

Napsal: 21 zář 2008, 19:43
od Tomas.cz
Napsal: 21 zář 2008, 20:09
od bsr-tuning.sk
jipi píše:bsr, mal by si spraviť novu temu na
www.checksumm.com a som zvedavý ako si tam budeš zastávať zariadenie.
a myslím si že Ivo s tou "prekladatelskou činnostou" to myslel inak ako si to pochopil.
Ja by som bol inak zvedavý na inú vec: ak ti padne komunikacia medzia PPC a autom a rj sa už nebude dať opätovne flashnuť, ako to budeš riešiť? asi bude majitel bez auta pár týždnou, nie?

odpojenie auto baterie a znovu pripojenie po chvili

Napsal: 21 zář 2008, 20:13
od bsr-tuning.sk
Napsal: 21 zář 2008, 20:14
od misoVW
´´odpojenie auto baterie a znovu pripojenie po chvili´´
a ked to potom nepojde?
Napsal: 21 zář 2008, 20:14
od bsr-tuning.sk
Napsal: 21 zář 2008, 20:18
od bsr-tuning.sk
cupra píše: 
sa mi zda ze BSR este neprisiel na to ze predava hovadinu(vsade kde napise na tomto fore ho zotru)

ja sa neriadim co napise "konukrenicia" a par vymetencov. Riadim sa podla predajnych cisel na ceeeeelom svete

Napsal: 21 zář 2008, 20:22
od Ladas
Napsal: 21 zář 2008, 20:28
od jipi
hehe odpojíš baterku

a potom príde škriatok SWISS&CHIP a ten to dá dokopy

Napsal: 21 zář 2008, 20:33
od PROFITUNER
Ok,tak k tej odpojenej baterke. urcite vies, ze pred zapisom riadiacej jednotky sa jej obsah, alebo jej cast najprv vymaze. Co ak ti skape komuniakcia v mieste, kedy este nebude zapisany komunikacny, alebo boot sektor, napr. na nejakej EDC15stke? Potom mozes odpajat a zapajat baterku aj do rana. K tym niekolkym typom softu. Aj ked niektore auta maju spolocny typ softu, neznamena to automaticky, ze su to uplne rovnake auta. Na EDC15tkach to bolo jednoduchsie, lebo sa v softe nachadzali komletne sektory a podla kodovania R.J. sa urcovalo, s ktory soft bude aktivny. Napr. jednokolka, 4kolka,automat. V novych generaciach r.j. je to uz o nieco zlozitejsie, a funguje to na zaklade xy faktorov, ktore tu nebudem rozpisavat. Pravdou je, ze ani samotny tvorcovia softov v ETASe to presne nevedia, lebo kazde odelenie ma na starosti urcitu cast softu a komletne info sa nedozvies ani v tych najlepsich A2L suboroch a damosoch. To znamena, ze nie kazde, ale dost vela aut treba ladit osobitne a bude to cim dalej tym narocnejsie a nejaky pojem ako " super odladeny soft" neexistuje.A to neberiem ohlad na niektore faktory ako technic. stav auta, alebo prevadzkove podmienky kde sa bude pouzivat. BSR, dufam, ze si zaregistroval moj prispevok na tvojho passata, prosim ta vyjadri sa k tomu. D
Napsal: 21 zář 2008, 20:54
od Slavkov
No, tak poté, co nás BSR přesvědčoval, že je velkej kluk a má ramena přes celá záda a nohy až na zem

, tak může ukázat jakej je chlap a dojet na přeměření...
... a hned uvidíme, zda je nebo není "náčelník velká huba"

Napsal: 21 zář 2008, 21:17
od dist01
mě by zajímalo jak to udělá s tou EDC16, když spadne komunikace tak by jse neměl ani vypínat klíček aspon u superflashu aby jse neresetoval načetly procesor

Napsal: 21 zář 2008, 21:21
od kenz007
Napsal: 21 zář 2008, 21:26
od bsr-tuning.sk