Stránka 3 z 3

Napsal: 08 říj 2008, 20:40
od Havran
člověk se pořát má čemu učit a to platí dvojnásob v automobilovém průmyslu

Napsal: 31 říj 2008, 23:14
od Sopťa
Havran píše:člověk se pořát má čemu učit a to platí dvojnásob v automobilovém průmyslu
(LOL)

Napsal: 01 lis 2008, 13:27
od Havran
Sopťa píše:
Havran píše:člověk se pořát má čemu učit a to platí dvojnásob v automobilovém průmyslu
(LOL)
Co to máš v popisu!? :D :D :D , že bych si tam já taky něco připsal? Třeba "TDi Good, IS na p**u !!!"

Napsal: 25 lis 2008, 19:33
od Václav Vigner
Dobrý den
Také vlastním Audi80 1.9TDI, typ motoru 1Z.
Mám podobný problém.Taky mi to škube a na volnoběh to pohupuje.Tak čím to je.

Napsal: 26 lis 2008, 07:01
od Obi
Ovládací hlava čerpadla-hledej

Napsal: 26 lis 2008, 17:07
od Václav Vigner
Takže elektrický plyn(potenciometr)?

Napsal: 26 lis 2008, 18:40
od Obi
Ne,mluvím o vstřikovacím čerpadle.Běž do servisu a nech si seřídit na čerpadle vstřikované množství na volnoběh,pokud ti to seřídit podle počítače nepůjde tak máš tu hlavu na čerpadle,která slouží k seřízení vstřikovaného množství v háji.

Napsal: 26 lis 2008, 18:55
od Václav Vigner
O.k, díky za radu, já už jsem fakt nevěděl čím to je.Všichni mi říkali, že to bude snímačem tlaku v sacím potrubí,nebo regulačním ventilem.Moc se v tom nevyznám, ale tím čerpadlem to asi opravdu bude.Ale asi to bude taky pěkně mastný

Napsal: 27 lis 2008, 00:09
od Obi
No nemusí,prvně to zkus nechat seřídit podle Vagu.Pokud to nepůjde zkus sehnat jenom tu hlavu a vyměnit-seřídit.A kdyby si něco potřeboval tak OBURKA@EMAIL.CZ klidně napiš. :)

Napsal: 27 lis 2008, 00:14
od Obi
Ještě než se pustíš do toho čerpadla,komplet diagnostika jestli není něco KO.

Napsal: 27 lis 2008, 15:25
od Václav Vigner
Díky, až něco více zjistím, tak dám vědět