Stránka 3 z 6
Napsal: 18 led 2009, 10:14
od Marek77
Mně přijde jako blbost mít na válci 40 Bar - to je strašně moc. Z toho usuzuji, že měřák je kaput a celé měření může být nevěrohodné.
Nicméně ten rozdíl tlaků v jednotlivých válcích je dost velký. Osobně bych provedl dekarbonizaci motoru, dost často to pomáhá. Máš nejspíš zapečené pístní kroužky a dekarbonizace je uvolní.
Napsal: 18 led 2009, 10:47
od embrojo
Marek77 píše:Mně přijde jako blbost mít na válci 40 Bar - to je strašně moc. Z toho usuzuji, že měřák je kaput a celé měření může být nevěrohodné.
Nicméně ten rozdíl tlaků v jednotlivých válcích je dost velký. Osobně bych provedl dekarbonizaci motoru, dost často to pomáhá. Máš nejspíš zapečené pístní kroužky a dekarbonizace je uvolní.
A cim tu dekarbonizaci provadis ja jsem se na to pred nedavnem o to zajimal a nikde o tom nic neslysely a v autorizovanem servisi Ww mi me koukali jak kdybych spadnul z nebe

ze pry maji pouze cistic palivove soustavy a dekarbonizace neznaji

Napsal: 18 led 2009, 11:08
od Kareltec
Dekarbonizace se dá pokud vím dělat samo domo, že budeš stříkat do sání vodní mlhu, ale mám obavy abych nerozpustil karbon natolik, že tlaky budou nula nula prd.
Napsal: 18 led 2009, 11:32
od pitrsss
zkusil bych ty tlaky přeměřit ještě u někoho jinýho,at jistotu ,že je špatnej motor a né měřák
Napsal: 18 led 2009, 11:36
od koco
počul som o nejakom prípravku čo napojíš na čerpadlo namiesto nafty ako infúziu a necháš motor bežat na volnobeh, potom napojíš naspať naftu a hotovo. plus sa potom eše niečo pridá do nádrže.
Napsal: 18 led 2009, 11:49
od Kareltec
jj, asi to ještě skusím přeměřit, ať nedělám planý poplach

Napsal: 18 led 2009, 12:41
od embrojo
Kareltec píše:Dekarbonizace se dá pokud vím dělat samo domo, že budeš stříkat do sání vodní mlhu, ale mám obavy abych nerozpustil karbon natolik, že tlaky budou nula nula prd.
Uz jsem si na tohle tema taky hodne precetl ale nemam odvahu to tam lit nebo strikat takze jsem to na konec neresil
Napsal: 18 led 2009, 14:17
od slovacek.milos
minimum je 26 tak ten první je slabší
k čerpadlu dej průhlednou hadici a sleduj jestli ti nepadá nafta, zda jsou bubliny,
a pak co leješ za olej já bych dával 15W40 M7ADS IV superturbo interval 10000, třeba plná syntetika není vhodná miloš
Napsal: 18 led 2009, 15:04
od Kareltec
Olej by tam měl být Texaco Diesel Extra 10W-40, kdyby padala nafta tak to má vliv na tlaky? Nebo by to znamenalo, že jeden válec jel nasucho?
Napsal: 18 led 2009, 15:28
od slovacek.milos
Kareltec píše:Olej by tam měl být Texaco Diesel Extra 10W-40, kdyby padala nafta tak to má vliv na tlaky? Nebo by to znamenalo, že jeden válec jel nasucho?
pro naše klima tam má být 15W a ten madit superturbo má garantovaný start při plné viskozitě do -26
a když nemáš před čerpadlem v hadici naftu tak ti čerpadlo nastříká do válců ho...o
ve strážnici máme gumex a tam prodávají teflonové průhledné hadice že máš pak přehled
o padání nafty se zde dočteš a je to jedna z možností tvého špatného startu

miloš
Napsal: 18 led 2009, 15:32
od slovacek.milos
a jak píše třeba marek o dekarbonizaci tak to superturbo ti vyčistí motor že člověk žasne miloš
Napsal: 18 led 2009, 15:37
od Kareltec
Díky za tipy, bohužel průhlednou hadici tam mám a už jsem čučel jestli do čerpadla nejdou bubliny, ale teče jen nafta a sodovka nikde. Na tu dekarbonizaci ještě mrknu.
Napsal: 18 led 2009, 16:09
od slovacek.milos
Kareltec píše:Díky za tipy, bohužel průhlednou hadici tam mám a už jsem čučel jestli do čerpadla nejdou bubliny, ale teče jen nafta a sodovka nikde. Na tu dekarbonizaci ještě mrknu.
a ještě před startem ráno tam

jestli není vzduch v hadici, a co počátek vstřiku ? je OK nebo sním trošku zalaborovat přiostřit,
jí mám u 1.9 D základní nic moc chce to tročku přidat miloš
Napsal: 18 led 2009, 16:22
od Kareltec
jj, ráno taky nafta, vidíš, ale ten předvstřik mne nenapadl, bohužel mám o štelování čerpadla jen velmi mlhavé povědomí, jsem schopen si seřídit tak volnoběh a tím končím.
Napsal: 18 led 2009, 17:01
od slovacek.milos
Kareltec píše:jj, ráno taky nafta, vidíš, ale ten předvstřik mne nenapadl, bohužel mám o štelování čerpadla jen velmi mlhavé povědomí, jsem schopen si seřídit tak volnoběh a tím končím.
já ti taky neporadím nikdy jsem tvůj strojek neviděl, nebo jo ale pamět,
krásný název je po chloupkách zkusit přidat nebo i ubrat a zjistit co ten motor potřebuje, uvádím to jako alternativu když vyčerpáš prostě běžné údaje o nastavení motoru prostě si sním pohrát, ale jak přidat nebo ubrat počátek vstřiku nevím čerpadlo není součástí rozvodů miloš