Stránka 3 z 6
Napsal: 08 bře 2009, 18:32
od daniel.987
Je to asi podle roku výroby. Měl jsem D5W se sítkem i bez. Jinak může být špatná ř.j. Když jsem měl topení venku po jedenáctý, odvezl jsem ho do eberu na diagnostiku a bylo po ní. Někdy to chytlo a chvíli běželo, někdy ne. Tak jsem dal jiný a ok. Samo že mi nabídli novou za 8500+práce, ale radši jsem koupil za 7OO jiný topení.
Napsal: 08 bře 2009, 18:37
od pafka
to pafka : ale ja hovorim o D3W ! a nie o B4W a to je rozdiel v kw[/quote]
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní

Napsal: 08 bře 2009, 18:42
od laumar
D5W sa da cez VAG ! ale D3W nie , da sa sice ale je na to soft presne na tieto RJ ina komunikacia s touto RJ (aspon pre mna ) nieje
Napsal: 08 bře 2009, 19:26
od laumar
[/quote]
ten obrázek jasně říká že na D3W sítko OKOLO SVÍČKY NENÍ!!!!, jinak je tam opravdu ještě jedno sítko na všech bufíkách, a to ve vstupu do spal . komory , (nejde měnit, a taky neodchází) tady ale byla celou dobu řeč o svíčce , a sítku okolo ní

[/quote] presne tak ! okolo sviecky nieje a ani nieje menitelne lebo tam nieje ! ale pri vstupe do spalovacej komory od zhavicky tam je sietka ale (zatial ) nieje menitelna . 90% bufikov co som robil a priznak bol ze z vyfuku kvapkala nafta , bola prave tato sietka prehorena a preto nevie bufik nastartovat spalovanie ale len ide biely dym a kvapka nafta
Napsal: 09 bře 2009, 22:50
od bodyvlk
Tak kdyby někdo chtěl, mám tady funkční díl se vstřikovací komorou. Jedná se o díl, kam teče nafta a je vsunuta svíčka.
Napsal: 11 bře 2009, 18:12
od jimmycars
vadny vystup s r.j.webasta do cerpadla.piny v konektore z webasta:3je kostra cerp.,4jeplusdo cerp.zmeraj to musis tam dostavat impulzy ked bufik nabehava
Napsal: 03 pro 2009, 18:22
od JiříHB
Tak je to tu. Přišla zima a začal jsem se zajímat o nefunkčního bufíka(typ D3W, Sharan r.v. 1997). Měl jsem ho rozdělaný, žhavička funkční, dmychadlo taky, palivové čerpadlo venku funguje, ale na autě naftu nečerpá. Zkoušel jsem měřit přívod napětí k palivovému čerpadlu a jde tam stálých 12V. Nemá tam jít náhodou pulzní napětí??? Díky za odpovědi!!!
Napsal: 03 pro 2009, 19:10
od bodyvlk
Jak jsi měřil tu žhavičku. Ta je na 8V, jakmile jí připojíš na 12V tak se tváří jako dobrá, ale nefunguje. Svorkovnice bufíku: Třeba to někomu pomůže
Na osmipólový svorkovnici jsou čísla: 1 +30
2 -31
3 naft.čerp.
4 naft.čerp
5 diagnostika
6 15 nebo čidlo
7 D+
8 neobsazeno
Napsal: 03 pro 2009, 19:52
od JiříHB
Žhavičku jsem zkoušel 6 V a žhavila. Potřebuju ale vědět to palivové čerpadlo. Jak tam má jít napětí? Přerušovaně (impulzy) nebo stálých 12V?
Napsal: 03 pro 2009, 19:56
od daniel.987
JiříHB píše:Tak je to tu. Přišla zima a začal jsem se zajímat o nefunkčního bufíka(typ D3W, Sharan r.v. 1997). Měl jsem ho rozdělaný, žhavička funkční, dmychadlo taky, palivové čerpadlo venku funguje, ale na autě naftu nečerpá. Zkoušel jsem měřit přívod napětí k palivovému čerpadlu a jde tam stálých 12V. Nemá tam jít náhodou pulzní napětí??? Díky za odpovědi!!!
Správně to musí pulzovat. Při startu by mělo krátce profouknout, pak žhavit, potom se začne rozbíhat dmychadlo a zároveň ťukat čerpadlo. Jestli bíle kouří a nechytne, tak málo žhavý a nebo má málo vzduchu.(ucpaný sítko, kanálek) Pokud nekouří tak buď nežhaví nebo nedává naftu. Může být problém i jinde, ale to už bez diagnostiky těžko dohledáš, pokud nemáš možnost měnit díly.
Napsal: 03 pro 2009, 20:33
od JiříHB
A když mi napětí nepulzuje čím to může být? Je někde nějaké relátko nebo si impulzy "posílá" přímo řídící jednotka bufíku?
Napsal: 03 pro 2009, 20:42
od daniel.987
JiříHB píše:A když mi napětí nepulzuje čím to může být? Je někde nějaké relátko nebo si impulzy "posílá" přímo řídící jednotka bufíku?
Impulzy posílá přímo ř.j. bufíku.
Napsal: 03 pro 2009, 21:55
od JiříHB
Takže to vypadá na špatnou řidicí jednotku?
Napsal: 03 pro 2009, 22:59
od zx6ninja
kamarádovi už jsem jednu řídící jednotku měnil, byl to sharan 2001.... nedalo se s ní ani spojit, semtam napsala chybu řídící jednotka vadná... s novou /starší/ jede jak má.. ted mu stále píše chybu dmychadla, ale dmychadlo je v akčních členech funkční... někde jsem četl že je tam špatné vinutí...
Napsal: 04 pro 2009, 07:02
od bodyvlk
Už jsem se setkal s tím, že do čerpadla šlo pořád 12V, bez impulsu. Čerpadlo bylo rozpálené jako pěťák. Bylo to v kabelech od bufíku do prahu. Nějak jsme s nimi zahýbali a začalo vše fungovat. Od té doby s tím nikdo nehýbal a bufík maká.