Stránka 3 z 4

Napsal: 10 dub 2009, 11:36
od Jim
měl jsem na Octě 2256, pro mé potřeby bylo úplně vyhovující. Tah odspoda je sice o něco horší než s 1749, ale pokud se jezdí na pohodu, tak je to bez problémů. Když si chci pěkně zajezdit či zasprintovat, pak v nízkých otáčkách stejně nejezdím... :)
to vše za předpokladu, jak je udělaný soft...pár dní jsem jezdil s 2256 a softem ještě na menší turbo, to se opravdu nedalo jezdit ani normálně... ;)

Turbo

Napsal: 12 dub 2009, 20:11
od Dartanion
Je vidět, že jste to nikdo na autě neměl.... Dávejte si co největší turba jak chcete. Tohle turbo jsem měl na mechanice a tlačilo ve špičkách 2,2 baru a drželo. Na vrchy je super, protože jede úplně odsodu narozdíl od 2256, kterou jsem tam měl asi dva měsíce... Spíš než problém s tlakem je problém dostatečným množstvím nafty... (racy mám)....

Napsal: 12 dub 2009, 20:39
od turboa3
do grafů jsem dal můj je s 2052 byl jsem s nim spokojen ,ale časem i to bylo málo, jestli máš vymyšleno jak tam dostat víc nafty tak dej větší, jinak budeš jezdit v malem rozsahu ot a to neni ono. :)

Napsal: 13 dub 2009, 19:53
od TDIPOWER
Jak říkám, taky je mi 2052 malé. 17 je úplně o ničem pro mojí aplikaci. Ale každý co je mu milo. Možná jsi měl jen problém se správným nastavením....nebo ti to prostě nevyhovuje. Někdo je víc na krouťák, jiný zas na výkon. Pravda je, že s takovýmto turbem posouváš hodnoty do vyšších otáček.....ale mě to třeba vyhovuje....momentálně montuju víc než 2256V.....zítra už by to mohlo vrnět a jde se ladit....tak pak sem hodím graf a dám vědět co a jak.....
Ale mám PD....takže to je o něčem jiném než rotačka. Na rotačce jsem měl 2052V a už to bylo až až....

Napsal: 15 dub 2009, 20:42
od bjukemen
..a pri akych otačkach začina tlačiť 2056 a 2256..??

..je to uplne mrtve na spodku..??

Napsal: 16 dub 2009, 11:20
od TDIPOWER
2052 tlačí v pohodě na PD. Spodek jde naladit prakticky od 1700 na solidní tlak. 22????

Napsal: 22 čer 2009, 10:43
od skoda
A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?

Napsal: 22 čer 2009, 19:14
od G3 tdi-gti
skoda píše:A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?
Do T4 2.5tdi R5 150ps

Napsal: 22 čer 2009, 22:06
od turbo kamna power
G3 tdi-gti píše:
skoda píše:A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?
Do T4 2.5tdi R5 150ps
v T4 je ale 2052V, ne? :?

Napsal: 23 čer 2009, 12:21
od G3 tdi-gti
turbo kamna power píše:
G3 tdi-gti píše:
skoda píše:A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?
Do T4 2.5tdi R5 150ps
v T4 je ale 2052V, ne? :?
2052v bylo v 2.5tdi V6 180ps a LT 2.5tdi R5-v nejaky silnejsi verzi

Napsal: 21 pro 2011, 22:16
od alesek22
A když tady řešíte turbo a co čerpadlo??Jakej máte předvstřik??To je celkem taky důležité.Mě už odešli dvě turba VNT20ky a tlačil jsem kolem 2.bar tak budu řešit nějaké jiné turbo.

Napsal: 26 bře 2012, 20:40
od Milo75
ahojte

rozpadlo se mě VNT20 tlak max 1,8bar myslíte, že GT2052V bude lepší??

motor 2,8 TD

Napsal: 26 bře 2012, 20:44
od sniper--
je to temer stejny turbo,tak bych se podival po jiny moznosti

Napsal: 26 bře 2012, 20:56
od Milo75
například???

s tím VNT20 , jsem byl docela spokojen, až na výdrž :(

GT2052V by mělo vydržet více, ne??

Napsal: 28 bře 2012, 14:23
od Smoke
plavete v tom, velký výfukovky a malé kompresory....
a u kompresoru je psaná velikost, kdežto u turbíny ne, řada 17 je moc velkej pojem, 35-42mm (a víme že 1mm je poznat)
říkat že 17 je o ničem na výkon je blbost (už jsou nové generace turb, staré stojí za prd)