Napsal: 20 srp 2009, 11:45
Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín 

Sice jsme se dostali mimo mísu v tomto tématu, ale jak vlastně je související oreznutí kotouče s ABS, na nich přece ten kroužek ze kterého ABS bere signál neni ne? Nebo se pletufabiátor píše:No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil
ja menil lozisko jako celek a ne kvuli ABS, ale kvuli tomu ze zacalo hucetJohnyFlat píše: tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil
A jo, sorry, jsem nepozornejfabiátor píše:ja menil lozisko jako celek a ne kvuli ABS, ale kvuli tomu ze zacalo hucetJohnyFlat píše: tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil
Jinak ja pisu kotoucek ty krouzek a myslime to samy. Proste je to derovanej kus plechu kterej pri otaceni kola dtto vyrabi impulsy v cidle ABS na kole. U FRS uz tam neni tenhle plechovej kotoucek s dirkama, ale primo lozisko ma jednu stranu futra z magneticky polarizovanyho materialu, takze tam nema co zreznout.
jirka.f píše:Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín
já to teda moc nesleduju, ale myslim, že jsem o něčem slyšel, že na nějaký závody nasadili naftu, nějaký Audi motory 8 válce tušim, bylo to nějaký Le Man či co. Myslim, že to bylo s turbínou a ty benály je ale nemaji (nevim to jistě, když tak mě oprav), kdyby je měli, tak si myslim, že by na tom byli líp než ta nafta.Smoke píše:jirka.f píše:Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín
vytrvalostní ti nestačí?![]()
nafta už jde kupředu rychleji jak benzín
No tak možná na tom opravdu něco bude, takhle mi zrušil jeden chlápek GTDčko totálně. Jel jsem na 4 proudovce a vedle někdo stavěl na přechodu, jsem zastavil taky, chtěl jsem se rozjet a v tom rána zezadu. Kombajn fábie a totálka pravej zadek, prej brzdil, ale nebrzdilo to, řikal, že se mu to občas stane. Já ani policajti nevěřiliAndrewN píše:Kdyžu se to tu tak trochu zvrhlo a začalo se mluvit o ABS ve Fabii RS, tak to je někdy o život... Mam zkušenost teda s obyčejnou Fabii, ale co jsem četl tak Fabia RS ma stejný problém a to ten, že někdy, když se aktivuje ABS tak auto prostě přestane brzdit dokud člověk nepustí brzdu a znovu ji nesešlápne. Z vlastních několika zkušeností můžu říct, že to není vůbec dobrý pocit. (hlavně při brždění např. levé kolo asfalt, pravé štěrk).
JohnyFlat píše:já to teda moc nesleduju, ale myslim, že jsem o něčem slyšel, že na nějaký závody nasadili naftu, nějaký Audi motory 8 válce tušim, bylo to nějaký Le Man či co. Myslim, že to bylo s turbínou a ty benály je ale nemaji (nevim to jistě, když tak mě oprav), kdyby je měli, tak si myslim, že by na tom byli líp než ta nafta.Smoke píše:jirka.f píše:Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín
vytrvalostní ti nestačí?![]()
nafta už jde kupředu rychleji jak benzín
Vzhledem k tomu, ze s ni mam najeto 160tkm, tak ti reknu, ze to neni tak zhavy. ABS u FRS je nekdy mozna precitlively v tom smyslu, ze reaguje i nasebemensi nerovnost, ale prakticky jsem se za tech 160tkm nesetkal se situaci, kdy bych mel problem dobrzdit, nebo by to nedej boze nebrzdilo vubec. Zvlast po tom, co jsem predek predelal komplet na Zimmermana. Spis mam oderky na zadnim narazniku, protoze do me zezadu uz 2x zakufroval jinej borec.AndrewN píše:Kdyžu se to tu tak trochu zvrhlo a začalo se mluvit o ABS ve Fabii RS, tak to je někdy o život... Mam zkušenost teda s obyčejnou Fabii, ale co jsem četl tak Fabia RS ma stejný problém a to ten, že někdy, když se aktivuje ABS tak auto prostě přestane brzdit dokud člověk nepustí brzdu a znovu ji nesešlápne. Z vlastních několika zkušeností můžu říct, že to není vůbec dobrý pocit. (hlavně při brždění např. levé kolo asfalt, pravé štěrk).
Tak to bracha asi neumi moc jezditSmoke píše:pd + chip jo.
no a k tomu bmw, bratr má e46 330d +chip na 220k, na rozjezd mě dá, ale při vyšší rychlosti mu malinko ujíždím, málem vsteky ukousl volant, že mu ujíždí 1.9