Stránka 3 z 4

Napsal: 30 lis 2009, 15:08
od DOLPH
šestiválec je o dost klidnější takže v pohodě(a pokud máš tiptro tak úplně (rofl) )

Napsal: 30 lis 2009, 15:49
od Audi A4
pasa píše:Už jsem ho měnil ,předemnou s tím autem jezdila ženská,mám v koberci pěknou díru od podpadku jako nezvratnej důkaz.
No jen jestli ta dira v koberci je od ty zensky. moje audi to ma taky a to vim jiste ze s tim zadna zenska neridila. mozna nejaka chyba a poddimenzovana latka nebo z ceho to je

Napsal: 01 pro 2009, 06:39
od Deivid
wakko píše:Risknem ze budem vyzerat, blbo, ale: po meste jazdim na 4.stupni tak ze mam na tachometri 60 km/h, co je realnych tak 55 a je to 1600 ot/min. Je to nejaky potencialny problem? Ked treba prudko zrychlit alebo ist do kopca tak si podradim, motor je 110 kW 2,5 TDI, nemam pocit ze by akokolvek trpel a ze by sa mu tych 1600 nepacilo...
po rovince jezdím i méně cca 1400ot nezrychluju v klidu na tempomat.

Napsal: 17 led 2013, 19:20
od Patricius
kamarát má 2,5tdi A6 a 50kmh po meste na 6ke, na Passate 1,9tdi mu vadí že sa 5ka v meste trase(pri 50kmh).

Ja jazdím mesto na 3ke, na 66kW AHU. Skúšal som raz zrýchliť z 1.200ot a bralo sa to, no bežne jazdím 1.800-2.700ot/min. Bežná spotreba 5,4/100 bez podtáčania ;)

Napsal: 17 led 2013, 19:25
od netopier
ze kamarata dal pozdravovat motor :) k pozdravu sa pripaja cely zvysok auta

Napsal: 18 led 2013, 12:18
od palinator
Já bohužel taky podtáčim. Od 1600 otáček na AFN tomu už dávám klidně plnej, pod 1500 jsem opatrnej, ale taky akceleruju. Pod 1300 se už v sebemenším tahu na větší kvalty nedostanu, to už je i na mě moc (málo :D ). Akorát si nedovedu představit, že bych v 1L Toledu měl řadit při 2500 nedejbože při 3000. To by se ze mě stal hluchoň.

A jestli ta dvojhmota začne v nejbližších 100 tis km pi*ovat (byla prej měněná chvíli předtim, než jsem to koupil), tak půjde jednohmota a hotovo. A nebo nepůjde nic, protože to auto stejně shnije, i když s tim bojuju statečně. (LOL)

Napsal: 18 led 2013, 13:03
od ska.gri
jezdit ve 2tis na trojku nebo v 1500 na 4 padesátkou po městě?

Já teda dělám tu druhou možnost v 1,9tdi (chiplá 66kw). Nepřijde mi, že by se motor nějak klepal či tak. Teda klepal se, než jsem zaslepil EGRko. Nejsem si jistej, jestli se to nezlepšilo po chipu.

A řadit někde u 3tis, dyť to není sdičko ... 2500 při normální jízdě je tak akorát, 2250 řadím běžně.

Napsal: 18 led 2013, 13:13
od netopier
palinator píše:Já bohužel taky podtáčim. ...
tak ked bohuzial, tak nepodtacaj
turbo diesel sa to vola preto ze vyzuziva turbo... do 1750 +- sa turbo nevyuziva , tak sa na to vyjebte a kupte si vsetci sdi

Napsal: 18 led 2013, 14:20
od subz3ro_tdi
Pravidlo cislo 1 znie - To ci je motor podtoceny nevidis, ale pocujes......... (crazy) Ostatne uz moc nema cenu komentovat, kazdy jazdi inak :)

Napsal: 18 led 2013, 14:23
od jericho-3
Když páni konstruktéři vymysleli tanto skvělý vynález, měli pro majitele pořádat kurzy vhodné jízdy jako v USA ,kde pořádali kurzy pro jízdu s mech. převodovkou..Každý není kutil a neví , jak vše funguje, převody jsou pro ně nutné zlo, takže považují svůj silný vůz s mnoha konmi za stroj, který díky své sile může jet krokem na jakýkoliv kvalt dokud nezačne skákat..Proto největší ochranou motoru před těmito lidmi/nesmějme se jim/ je automatická převodovka..Ale jelikož při známé situaci se stočenými km a omezené životnosti převodovek , kdy i načipované koně velmi pomáhají k její zkáze, /kdy i výměna oleje vyžaduje nemalé prostředky/tyto nemají velkou oblibu. Není to jako za mořem, kdy mění převodovky výměnným způsobem jako startéry za celkem příznivou cenu...Takže si ještě dlouho výrobci budou mastit kapsy za jejich milionové série náhradních dvouhmot, neboť blbeček majitel je rád zaplatí..Co mu vlastně zbývá,že? :)

Napsal: 18 led 2013, 14:35
od netopier
staci nebyt blbecek................

Napsal: 18 led 2013, 19:43
od ska.gri
netopier píše:
palinator píše:Já bohužel taky podtáčim. ...
tak ked bohuzial, tak nepodtacaj
turbo diesel sa to vola preto ze vyzuziva turbo... do 1750 +- sa turbo nevyuziva , tak sa na to vyjebte a kupte si vsetci sdi
Jo, takže když mi stačí minimální výkon pro udržení konstantní rychlosti, tak mi do toho musí foukat turbo??? Podle takové teorie bych měl začít jezdit 4 po okreskách 5 po dálnici 3 ve městě. Usnadnil bych si řazení (LOL)

Pokud motor jede tiše při těch 1500, je to podle vás podtáčení? Ptám se znova :roll:

Napsal: 18 led 2013, 19:52
od netopier
tak v prvom rade neviem co chcel chalan vyjadrit slovnym spojenim "bohuzial podtacam" - to nevie preradit alebo je nesvojpravny alebo preco bohuzial? ....


1500 je pri plnom plyne urcite podtoceny motor. ale dole z kopca na 5 ke s 5 percentnym stlacenim plynu sa to da .
Stano ma pravdu , vsetko je relativne, ale davat plny v 1600..............

Napsal: 18 led 2013, 20:03
od ska.gri
To od kolegy že podtáčí motor bych neřešil.


Je podtočený teda motor na 1500ot, s plynem max do 10-20%? Dle mě má příjemnější a jemnější zvuk než vytočená trojka, která jede už jak pila a chce jet... samozřejmě při výjezdu z vesnice buď podřadím, nebo se rozjíždím pomaleji.

Napsal: 18 led 2013, 21:22
od 1pavel
tyhle články kde píšou že parkrát podtočíš motor a je setrvák KO je pěkná blbost , to by ho můj táta měnil každej měsíc , jeho styl jízdy je při rozjezdu na jedničku je jen hrk a hned dvojku a plyn , otáčky motoru kolikrát spadnou až na 700 ot. , takle jezdí stím PD 77kw už tři roky a zatím drží bez žádných pazvuků či klepání a to jezdí 80% město :roll: