Stránka 3 z 3
Napsal: 04 pro 2009, 20:02
od slovacek.milos
abych ti pravdu řekl tak já s těma hydroštelama mám trošku zkušenosti jiné,
ten internetový názor je ihned je měnit, jinak motor KO
to pružení to mám taky z tohoto vebu jestli od tomase nebo od humla, nevím přesně, ale po pravdě řešeno nikdy jsem tomu na kloub nepřišel.
a ty hydroštely jsem vyléčil jen jiným olejem a časem

miloš
Napsal: 04 pro 2009, 21:47
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:abych ti pravdu řekl tak já s těma hydroštelama mám trošku zkušenosti jiné,
ten internetový názor je ihned je měnit, jinak motor KO
to pružení to mám taky z tohoto vebu jestli od tomase nebo od humla, nevím přesně, ale po pravdě řešeno nikdy jsem tomu na kloub nepřišel.
a ty hydroštely jsem vyléčil jen jiným olejem a časem

miloš
Pruží, nepruží, když chces zjistit zdvyhatko jestli je ko, tak je treba ohřat motor a pak co nejrychleji sundat ventilový víko a tocit motorem až ukazuje vacka spickou nahoru, pak vemes měrku 0,10mm a nakou třiskou na zdvyhatko zatlacis, silou primerenou, jako bis ho chtel zmacknout prstem. Pokud ho primacknes a projde ta merka tak je ko. Jinak vam pruží, protože mackate moc , a otevira se ventil, ty pružiny sou celkem mekký.

Napsal: 04 pro 2009, 21:48
od pasa
Originál INA pružej,to je v přádku,ty noname co tam cpou potom nepružej jsou jinak konstruovaný,špatný hydro poznáš že když na něj zatlačíš tak uteče a promáčkne se.Podle mě je to dělaný schválně aby při startu když jsou upuštěný nemlátily a tlumily náraz vačky aby se nezničila.
Napsal: 04 pro 2009, 23:02
od Zdeněk M
pasa píše:Originál INA pružej,to je v přádku,ty noname co tam cpou potom nepružej jsou jinak konstruovaný,špatný hydro poznáš že když na něj zatlačíš tak uteče a promáčkne se.Podle mě je to dělaný schválně aby při startu když jsou upuštěný nemlátily a tlumily náraz vačky aby se nezničila.
Jo sou pružný, nejlepsí je, primacknout ho prstem a strcit tam merku,když je v haji tak jde lehce zmacknout. Nebo každý zmacknout a strcit pod vacku měrku a zkusit vytahnout, když pujde pod nakým lehce vytahnout je ko.
Napsal: 05 pro 2009, 08:54
od slovacek.milos
kdysi dávno přijela dodávka nějak mazda 2000 benzín se jemenovala,
a hytroštely ty mlátili jedna básen, olej dobrý 5W30 catrol najeto 14.000
celkem měl motor nějak 300.000 km, v mazdě mu řekli hydroštely KO
nakrmil jsem motor superturbem M7ADSIV a motor časem stichl, žere olej a nyní má motor přes 400.000 km

miloš
Napsal: 05 pro 2009, 13:37
od Rob
nojo, kvalitní olej je základ:)
Napsal: 07 pro 2009, 08:49
od Red
.....tak jsem vul, mam asi blbej sluch nebo ja nevim

z klepani se nakonec vyklubalo siceni......je to povolenej vstrik, profukuje

nezlobte se davam mylny otazky

Napsal: 07 pro 2009, 12:47
od slovacek.milos
Red píše:.....tak jsem vul, mam asi blbej sluch nebo ja nevim

z klepani se nakonec vyklubalo siceni......je to povolenej vstrik, profukuje

nezlobte se davam mylny otazky

tak stím honem něco dělej nebo ti zalomí šroub v hlavě co ho drží miloš
Napsal: 08 pro 2009, 08:51
od Red
Hotovo, opraveno - zase jezdi jako drak
