Stránka 3 z 4

Napsal: 27 led 2010, 06:17
od nogis
Nevím, znám tři lidi, který mají Sharana 85PD a všichni nezávisle na sobě mají dlouhodobou spotřebu 6,5...

Napsal: 27 led 2010, 11:01
od miraspetrowski
nogis píše:Nevím, znám tři lidi, který mají Sharana 85PD a všichni nezávisle na sobě mají dlouhodobou spotřebu 6,5...
většina mejch cest se odbývá v5-6 lidech,kdybych to třeba netočil tak by možná pd bralo míň,ale když chci jet tak musím taky šlapat na plyn,Né?

Napsal: 27 led 2010, 15:32
od Zdeněk M
miraspetrowski píše:
nogis píše:Nevím, znám tři lidi, který mají Sharana 85PD a všichni nezávisle na sobě mají dlouhodobou spotřebu 6,5...
většina mejch cest se odbývá v5-6 lidech,kdybych to třeba netočil tak by možná pd bralo míň,ale když chci jet tak musím taky šlapat na plyn,Né?
Když ste u teh Scharanu, nemaj ty Schrani 85 a 96kw stejný spodky? Jinak ta 85Kw je neco jinyho než ve 4 Golfu, navíc maji Oba stejný tocak 320, ve 4Golfu 280Nm. :roll:

Napsal: 27 led 2010, 19:08
od Kovarrr
Zdeněk M píše:Jinak ta 85Kw je neco jinyho než ve 4 Golfu, navíc maji Oba stejný tocak 320, ve 4Golfu 280Nm. :roll:
golf 4 85kW byl i s kroutakem pres 300. Ale nevim jestli to nebylo 310Nm...

Napsal: 27 led 2010, 20:42
od Zdeněk M
Kovarrr píše:
Zdeněk M píše:Jinak ta 85Kw je neco jinyho než ve 4 Golfu, navíc maji Oba stejný tocak 320, ve 4Golfu 280Nm. :roll:
golf 4 85kW byl i s kroutakem pres 300. Ale nevim jestli to nebylo 310Nm...
Byl, ale ne s kodem motoru AJM, naka 85kw ma teh 310Nm ale kod nevím.

Napsal: 27 led 2010, 20:52
od pafka
Zdeněk M píše:
miraspetrowski píše:
nogis píše:Nevím, znám tři lidi, který mají Sharana 85PD a všichni nezávisle na sobě mají dlouhodobou spotřebu 6,5...
většina mejch cest se odbývá v5-6 lidech,kdybych to třeba netočil tak by možná pd bralo míň,ale když chci jet tak musím taky šlapat na plyn,Né?
Když ste u teh Scharanu, nemaj ty Schrani 85 a 96kw stejný spodky? Jinak ta 85Kw je neco jinyho než ve 4 Golfu, navíc maji Oba stejný tocak 320, ve 4Golfu 280Nm. :roll:
spodky stejný nejsou, a takovou spotřebu bych chtěl mít, teď jsem po městě s Alhambrou na 9-10, a dálka tak 7.5

Napsal: 27 led 2010, 21:23
od Tomas.cz
Co servisuju jednoho Sharana AUY + čip tak říkal že jezdí dlouhodobě za 8 l/100km.

Napsal: 27 led 2010, 21:48
od golfgti16v
ja mam taky sharana afn+ chip+trysky 764 a spotřeba kolem 6,3 L

Napsal: 27 led 2010, 21:49
od miraspetrowski
Tomas.cz píše:Co servisuju jednoho Sharana AUY + čip tak říkal že jezdí dlouhodobě za 8 l/100km.
tak vidíte,že nekecám,Pafkovi taky kolem 8 lit. kdyby šlo PD tak za 7 na couračky,hned bych do něj šel, ale ne do auta co žere o litr a možná i víc,najedu kolem 25-30 tis km.ročně a to se projeví na roční spotřebě znatelně to je odhadem +- asi 180-200litrů ročně,a nato už s dojede dost daleko,radši bych tohle dohadování zakončil,začalo se jaká je VW BOra,a jsme někde jinde.Kdo chce Boru a líbí se mu ať si ji koupí,je to taky hezký auto od VW.

Napsal: 27 led 2010, 23:51
od MirekX
moji spotřebu vidíte, a je to za rok a půl i s vlekem atd
kamarád má sharana 96kW a má průměr 6,4
Jinak teď jsme dělali test spotřeby u octy 66kW rotačka a 96kW PD
trasa po rovinách, v klídku auta stejně naložený ,dálnice 110 - bylo namrzlo, jelo se zasebou - PD jela první a rotačka měla 4,4 a PD 4,6

motory do 85kW mají slabší kliku a menší ojniční ložiska, od 96kW výš je silnější klika a ojnice

Napsal: 28 led 2010, 06:19
od nogis
Komu PD žere, tak asi neumí jezdit. Jinak si to neumím vysvětlit. Moje Bora má 1430kg, celkem dost ji honím a naprosto bez problémů se vejdu 6L. Parametry v podpisu. :roll:

Jinak pokud počítáte spotřebu podle palubáku, tak já mám dlouhodobou někde kolem 8L, ale nikdo neví proč... ;)

Napsal: 28 led 2010, 08:26
od karel polacek
nogis píše:Komu PD žere, tak asi neumí jezdit. Jinak si to neumím vysvětlit. Moje Bora má 1430kg, celkem dost ji honím a naprosto bez problémů se vejdu 6L. Parametry v podpisu. :roll:

Jinak pokud počítáte spotřebu podle palubáku, tak já mám dlouhodobou někde kolem 8L, ale nikdo neví proč... ;)
Jj palubáky často kecaj, jezdí mi sem Octa dlouhodobá 3.6 L :D :D , a to jí maník moc nešetří

Napsal: 28 led 2010, 08:29
od karel polacek
nogis píše:Komu PD žere, tak asi neumí jezdit. Jinak si to neumím vysvětlit. Moje Bora má 1430kg, celkem dost ji honím a naprosto bez problémů se vejdu 6L. Parametry v podpisu. :roll:

Jinak pokud počítáte spotřebu podle palubáku, tak já mám dlouhodobou někde kolem 8L, ale nikdo neví proč... ;)
Jj palubáky často kecaj, jezdí mi sem Octa dlouhodobá 3.6 L :D :D , a to jí maník moc nešetří nejlepší je udělat litrovou zkoušku, a ještě lepší víckrát za sebou, ale kdo by se s tím sral, kdybych měl řešit litr plus nebo mínus tak by mě asi ani nebavilo jezdit ;)

Napsal: 28 led 2010, 11:55
od temp09
ak PD tak 96kw alebo 74kw...ja som mal 85kw AJM v G4 Varosa a kupil som krap (a tom mal servisku po 1 majitelovi, nehavarovany podla meracky laku, bla ,bla)...mal som ho asi rok a riesil som - prasklu hlavu, tandemove cerpadlo, O-kruzky do vstrekov, zhavenie....okrem toho padanie nafty, turbo, cidlo teploty chladiacej kapaliny - ale to beriem ako standard u vsetkych TDi...a vobec uz PD neries(ani PPD), bud rotacka alebo chod rovno do CR...

Napsal: 28 led 2010, 18:03
od miraspetrowski
[quote="karel polacek"][quote="nogis"]Komu PD žere, tak asi neumí jezdit. Jinak si to neumím vysvětlit. Moje Bora má 1430kg, celkem dost ji honím a naprosto bez problémů se vejdu 6L. Parametry v podpisu. :roll:
]jo,jenže já to beru podle sharana,ten má pohotovostní skoro 18 metráků,ato je znát každý kilo, co do něj naložíš,a něco jako že s PD neumí někdo jezdit,je docela blbá výmluva,jak by to potom bylo, že jednomu člověku bere jedna rotačka 7 a druhá 8 litrů se stejnejma kilowatama, autem,stylem jízdy,skoro stejným počtem najetých km,divný nééé?