Stránka 3 z 6

Napsal: 08 pro 2010, 17:21
od Tomas6
Mám pocit že ten novelizovaný program od motor diagu moc nefunguje.Měl jsem s ním docela problémy.Někdy zkončil v půlce a prej OK.A bylo to to samý.Se starou verzí to funguje normálně.Zkusil bych ještě než vyměníš klapku někoho se Supevagem a nebo mám v práci DevCom a ten to umí taky.Pokud si někde ze zlínska tak se ozvi.

Napsal: 08 pro 2010, 18:30
od kačák
Tak jsem zkusil vyměnit klapku, nebyla nová, samozřejmě jsem udělal reset a základní nastavení.
Problém stále přetrvává, akorát při zahřátým otáčky padají normálně, studený stále drží kolem 2000. Ještě mě napadlo teplotní čidlo, ale v závadách nic nebylo.

Napsal: 08 pro 2010, 18:39
od slovacek.milos
kačák píše:Tak jsem zkusil vyměnit klapku, nebyla nová, samozřejmě jsem udělal reset a základní nastavení.
Problém stále přetrvává, akorát při zahřátým otáčky padají normálně, studený stále drží kolem 2000. Ještě mě napadlo teplotní čidlo, ale v závadách nic nebylo.
to co ti radí tomas i já je supervag ten to zkrotí, taky jsem přehodil z normálního auta všechno řj, klapku, a problém přetrvával, základní nastaveni, reset,

půldne v prdeli a zkrotil to supervag ještě týden em tam za studena 2OOO otáček a klid,

já těch klapek mám za sebou mraky říct jednoznačně co na ně platí nevím dodnes ale vždy jsem je dokázal ukáznit
miloš ;)

Napsal: 08 pro 2010, 18:52
od Janosik93
myslel som vložku , ako valec. hadam sa tu nebudeme naťahovať na slovíčkach.

Napsal: 08 pro 2010, 19:02
od slovacek.milos
Janosik93 píše:myslel som vložku , ako valec. hadam sa tu nebudeme naťahovať na slovíčkach.
nikdo tě nenatahuje jé se jen ptal pokud dqláš tuhle dřinu tak nesmíš být citlivý miloš ;)

Napsal: 08 pro 2010, 19:33
od Janosik93
v poslednej dobe je na pričine kolisania otáčok často nejaka mechanicka zavada. robil som 4 take velicie, kde bola zavada mechanickeho charakteru, nie sposobene zlou klapkou. mam preto kompletnu funkčnu selu elelktroniku aj s klapkou na skušanie. ak to vymením, a nejde tak hned hladam zradu v mechanike.
samozrejme že robím najprv reset a podobne.

Napsal: 08 pro 2010, 20:48
od slovacek.milos
Janosik93 píše:v poslednej dobe je na pričine kolisania otáčok často nejaka mechanicka zavada. robil som 4 take velicie, kde bola zavada mechanickeho charakteru, nie sposobene zlou klapkou. mam preto kompletnu funkčnu selu elelktroniku aj s klapkou na skušanie. ak to vymením, a nejde tak hned hladam zradu v mechanike.
samozrejme že robím najprv reset a podobne.
by mě zajímalo jaké mechanické závady jsi objevil které způsobily kolísání volnoběhu dík miloš

Napsal: 08 pro 2010, 21:00
od Janosik93
vadne tesnenie pod hlavou, prasknuta hlava, tlačilo tlak do sania,
prasknuta vložka tlačilo tlak do vody prehrieval sa arj sa snažila korigovať výkon ku teplote, čiže i otáčky chodili hore dole...
tu máš par možnosti. nepochopitelne, ale po týchto opravach auta jazdia ako hodinky...

Napsal: 08 pro 2010, 21:25
od slovacek.milos
Janosik93 píše:vadne tesnenie pod hlavou, prasknuta hlava, tlačilo tlak do sania,
prasknuta vložka tlačilo tlak do vody prehrieval sa arj sa snažila korigovať výkon ku teplote, čiže i otáčky chodili hore dole...
tu máš par možnosti. nepochopitelne, ale po týchto opravach auta jazdia ako hodinky...
jánošík čumím dík, dělám asi 4O možná víc feld, s prasklou hlavou ani vložkou jsem se za dvacet let nesetkal, bydlím ve strážnici je zde mírné klima a možné je všechno,

čtu to prve miloš

Napsal: 08 pro 2010, 21:28
od Janosik93
sem tam sa hlavolam dostaví. a s jednou som stravil pol roka, a vymenil som snad všetko

Napsal: 08 pro 2010, 21:37
od slovacek.milos
Janosik93 píše:sem tam sa hlavolam dostaví. a s jednou som stravil pol roka, a vymenil som snad všetko

hlavolam nebo výmrd je věčně ;) miloš

Napsal: 08 pro 2010, 22:37
od Roman 101
slovacek.milos píše:
kačák píše:Tak jsem zkusil vyměnit klapku, nebyla nová, samozřejmě jsem udělal reset a základní nastavení.
Problém stále přetrvává, akorát při zahřátým otáčky padají normálně, studený stále drží kolem 2000. Ještě mě napadlo teplotní čidlo, ale v závadách nic nebylo.
to co ti radí tomas i já je supervag ten to zkrotí, taky jsem přehodil z normálního auta všechno řj, klapku, a problém přetrvával, základní nastaveni, reset,

půldne v prdeli a zkrotil to supervag ještě týden em tam za studena 2OOO otáček a klid,

já těch klapek mám za sebou mraky říct jednoznačně co na ně platí nevím dodnes ale vždy jsem je dokázal ukáznit
miloš ;)
:tyc: :tyc: (LOL)

Napsal: 09 pro 2010, 10:04
od Vici
kačák píše:Skupina 7 pole 2 - 1,00, pole 3 - 1,00
no pak se ti reset udělal dobře a problém bude asi jinde

Napsal: 09 pro 2010, 11:06
od slovacek.milos
postříkat sprejem třeba jsi něco nezapojil hadici od nádobky s aktivním uhlí a hledal bych borce se supervagam a počítěj jetě 14 dnů sem tam 2OOO drbneš do plynu a spadne to miloš

Napsal: 09 pro 2010, 11:13
od jericho-3
Jánošík 93- některé auto je prostě geneticky narušeno tak, že ať se dělá, co se dělá, pořád jezdí na prd..Jako na druhé straně ,některé neudržované , které má debila majitele, jezdí jako blázen,nic mu nevadí a není s ním problém a dokonce jezdí na součástky, které geneticky narušené auto odmítne...Začal jsem věřit na to, že nejlepší auto je vyrobené ve středu a že co auto, to povaha.. :D