Stránka 3 z 7
Napsal: 07 čer 2010, 20:33
od Tomas.cz
To je ten přípravek na aretaci vaček a kliky?

Napsal: 07 čer 2010, 20:37
od urgi
Huml píše:údajně je vydírání vaček způsobeno netěsností hydroštelu v hlavě, jeho vůlí, olej pak nejde na vahadlo přes tu dírku, ale tlačí se okolo hydroštelu a vahadlo je tak málo mazaný, proto je docela možný, že i po montáži nových vaček i origo tyto už nevydrží moc dlouho, řešení je od AMC použitím upravených hydroštelů a zatím to prý funguje
Ma tento problem aj 2,7TDI alebo soudruzi s Ingolstatu to vyriesily? Dik Vlado
Napsal: 07 čer 2010, 22:19
od pafka
tam jsou rolny, to je v pohodě
Napsal: 08 čer 2010, 07:00
od midnight_man
tomo kde si to vyhrabal? to bude ono...
Napsal: 08 čer 2010, 07:08
od avatar
co vim tak rolny se take vydiraji )))))
je to servisem ..... kdyz lidi serou na vymenu hydrostelu a ventilu tak je jasne ze se vydrou i rolny.
je to logicke ucpe se hydrak nebo se zmackne ci ulomi netece to na vacku a je po prdeli......
holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ??? ja tedy ne
Napsal: 08 čer 2010, 08:26
od midnight_man
jasne ze je to volovina, neviem koho to tam napadlo long life...fuj ho tam. Prekodovať všetko na 10-15 tisic
Napsal: 08 čer 2010, 14:52
od jericho-3
Rolna je sice dobrá,ale chce taky olej..U Mitsubishi 2,3 TD rolny nebyly,když se měnil olej,nic se nedělo,pak dali rolny /Daewo n1 2,5 TD/ a zase se sypou jehly z těch rolen...ono si nevybereš....
Napsal: 08 čer 2010, 19:00
od Huml
holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
viděl jsem testy a věř nebo ne, je ok

Napsal: 08 čer 2010, 19:06
od midnight_man
huml v čom su tie zdvihatka od szakal metalu ine? su podozrivo lacne...aby to nebol daky čmejd...
Napsal: 08 čer 2010, 19:24
od Fandy
Huml píše:holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
viděl jsem testy a věř nebo ne, je ok

Možná je problém,že LL je řídkej jak voda,protlačí se hydrem i kolem něj....taková 10w40 by měla bejt lepší ne?Pač nedávno jsem pomáhal kamarádovi přetěsnit víka a po 305tkm vačky ok,akorát pár unavených zdvihátek...
Napsal: 08 čer 2010, 19:45
od avatar
Huml píše:holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
viděl jsem testy a věř nebo ne, je ok

test je test
a realita je realita nerikam ze za vydirani muze zrovna tento olej ale u pro motory 2.5 tdi v6 je to proste vrazda
spojeni cesky clovek zadnej servis kaslani na servis pravidelne vymeny hydrostelu a stim spojene zpetne prepousteci ventily a do toho longlife a 30 tis km
to proste ten motor zabije . staci kouknout v bazarech 90% tech motoru je proste spatnejch a tak to je. lidi se jich zbavujou protoze je to kasicka na penize. malo kdo to umi kloudne slusne opravit tak aby to auto dokazalo jezdit dalsich 150 tis km osobne znam 3 lidi kteri vi kam a co delat....
ostatni jen vymenuji dily stale a stale dokola
Napsal: 08 čer 2010, 19:49
od avatar
jinak k testum
vstrikovaci cerpadlo na 2,5 tdi v6 ma taky testy a taky se sere ...
radio concert v audi taky ma testy a taky vydrzi jen urcity pocet otoceni kolecka volume pak zacne problem se zesilovanim
muzu pokracovat s jednotku ABS kde upava dratek (spatnej spoj) a pak nefunguje
je toho tuna co se testuje a ono v realu po 10 letech je to jinak
coz oto zmejlit se muzou ale proc nepriznaj chybu? odpovim si sam jde o prachy )))
Napsal: 08 čer 2010, 19:55
od midnight_man
avatar, tak dufam ze to opravime tak

aby to najazdilo dalsicj 200.000km. S intervalom 10-15 tisic by to hadam šlo

Napsal: 08 čer 2010, 20:02
od RC51
Keby to bola pravda, ze je problem s volnymi hydrostelmi, tak by tlak klesol v celej vetve (na vsetkych hydrosteloch) a nie len na tom co je volny.
Aspon pokial platia fyzikalne zakony aj na 2,5 TDI.
Takze sme zase na zaciatku.
Neviem, ale vela by som si od tych hydrostelov nesluboval.
Ja som prave po vymene predposlednych vaciek uz viac hydrostely nemenil. Nechal som stare.
Vacky som kontroloval pred predajom auta a boli OK so starymi hydrostelmi.
Napsal: 08 čer 2010, 20:09
od Huml
tlak by sice klesnul v celý větvi, ale u toho volnýho se olej protlačí okolo něj a neprojde tou dirkou ve vahadle, aby to namazalo vačku, teorií je hodně, zatím nikdo 100% neřekl je to tímto a tamdle tím, jinak se s nikým nepřu, presentuji tu teorii ,mnou neodzkoušenou, udávanou výrobcem vaček AE
