Stránka 3 z 6
Napsal: 03 říj 2010, 08:42
od slovacek.milos
big.boby píše:no nenaběnu, ale abych bouchal, hulil černě a pak býle, to tedy ne...
musíš hledat jak píše tomas, potřeba je diagnostika motoru a akčních členů,
jinak jedině jít sem
http://www.vestirna.com/www2/_koule/index.php 
miloš
Napsal: 09 říj 2010, 17:42
od big.boby
Ahoj, dneska ke všemu při nastartování se z vejfuku valil takovej ošklivej šedej kouř. A docela ho bylo dost...
V úterý jedu vyndat turbo, snad to bude ono...asi veškerej problém bude v oleji co je v sání...
Napsal: 09 říj 2010, 21:59
od losfazeros
tak já tohle řeším už více jak rok a stále to není ono,hrabal se v tom i mistr huml a tohle tam zůstalo...vag nic nehlásí,dpf odstraněno,půl auta nový věci,turbo nový...od spodu líný,mezi cca 1400-2000ot při lehkej noze jako když natahuješ gumový lano,černej kouř a najednou turbo klesne z otáček (cca kolem 2000ot) a auto zatáhne a jede celkem normálně,olej nežere-0,5l na 12tis km
studený to nechce vylézt ke 2000ot,aby to jelo,rozjezd do kopce je celkem adrenalin...
dej vědět,jestli se něco změní výměnou turbíny,já už to skoro vzdal a neřešim to...77kw BLS

Napsal: 09 říj 2010, 22:05
od Tomas.cz
Zlatá ta stará Caddyna co?

Napsal: 09 říj 2010, 22:11
od losfazeros
vzals mi to z úst...

Napsal: 09 říj 2010, 22:29
od slovacek.milos
jstli se v tom hrabal i doktor huml a nic tak ti pomohu já dones velký techničák vystavím ti doklad o likvidaci a máš klid

miloš
Napsal: 10 říj 2010, 08:22
od losfazeros
děkuju za radu,ale aj u nás máme takové služby...huml pomohl tak na 50%,ted už se s tím dá aspoň jezdit,ale porád je to jak jsem napsal výše...
mne by spíš zajímalo,když existuje tolik vychytávek na diagnostiku,proč se na to nedá přijít,připadá mi to,jako kdyby nechodila regulace,ale chyba není na n75 ani na turbu...
Napsal: 10 říj 2010, 11:17
od big.boby
až se mi to podaří opravit, tak dám určitě vědět...
už jsem slyšel názor, že to je v hlavě...vymačkané sedla od ventilů...
Napsal: 10 říj 2010, 18:25
od big.boby
mám se obávat toho, že může jít olej do sání jinudy než přes turbo??? oddychem to nejde...nemlže jít ještě přes EGR???
Napsal: 10 říj 2010, 18:31
od slovacek.milos
big.boby píše:mám se obávat toho, že může jít olej do sání jinudy než přes turbo??? oddychem to nejde...nemlže jít ještě přes EGR???
když ti pujde přes egr mrkni do zpětného zrcítka
nebude za tebou vidět
a kdo t předjede tak s mlhovkama miloš

Napsal: 10 říj 2010, 18:50
od big.boby
no řekl bych, že to dost nadměrně kouří...někdy fakt vyjde tolik černýho kouře, že fakt není vidět - jako tank a někdy jde takovej bílo-šedej kouř - většinou
a může jít přes erg i do sání???
Napsal: 11 říj 2010, 08:38
od roman1648
Jo, oni ti řekli že si to za 5000km sedne a až tam teda po 5000km dojdeš reklamovat že je to pořád stejný - pošlou tě do háje že už je to vydřený a žes měl dojít hned ( osobní zkušenost Turbocar )
Ve finále mi řekli že jsem turbo nezalil olejem a že hned po startu tomu asi někdo šlápnul a turbo se přidřelo - to jem myslel že se vyvrátím...

Napsal: 12 říj 2010, 15:53
od cosby
..
Napsal: 12 říj 2010, 17:50
od big.boby
jsem dneska seděl v nastartovaným autě ( bylo po jízdě ) a nehctěně jsem zavadil o plyn a mtor vyskočil do cca 4000ot. a jak se za mnou kouřilo, tak to jsem se nestačil vůbec divit...no hrůza. no nebyl jsem snad vidět...doufám, že to je za příčinu ten olej
Napsal: 12 říj 2010, 19:00
od Tomas.cz
Pozor asi ti začal chytat olej!!!