Stránka 3 z 3

Napsal: 20 lis 2010, 12:18
od majkl1
Už několikrát jsem toto řešil a chyba byla skrytá uvnitř pneu - poškozená kostra. Nic není vidět (poue na rentgenu), ale poškozená pneu má daleko vyšší vnitřní odpor a je to jako jezdit se zaseklou brzdou.

Napsal: 20 lis 2010, 12:41
od kristobara
cus, mne na jare menil znamej mechanik na OII spojku, mel prej sundanou celou jednu stranu vcetne poloosy a nevim co vsecno jeste...poskladal to a volant je v klidove poloze natocen mirne doleva a auto jede tim smerem...neni to nic moc,ale preci jen blby...snad jsem to nenapsal moc komplikovane (hm) dik za rady

Napsal: 20 lis 2010, 12:43
od mir77
Hele, já měl volant kousek doleva co jsem to auto koupil. Tak když už jsme tady s tim ptákovali, tak mi ho srovnal. Jak máš tyčky řízení, tak myslim levou o kousek povolit a pravou o kousek utáhnout. Nebo obráceně :D Ale dá se to :) šlo to na druhej pokus ;) Teď už mám volant rovně ;)

Napsal: 20 lis 2010, 12:47
od kristobara
a taky ti tahlo na tu stranu kdyz byl naklonenej? mne taky napadlo, ze kdyz mel dolu napravu, nezaaretoval tycku rizeni v ty samy poloze jak byla predtim...

Napsal: 20 lis 2010, 12:56
od mir77
Mně to táhlo vyloženě kvůli gumám. Koupil jsem to na letních, volant lehce doleva, ale auto drželo směr. Pak jsem přezul na zimní a když jsem viděl volant, tak se stáčel doprava :) Respektive stále se stáčí :) Gumy budu mít v pondělí ;)

Napsal: 20 lis 2010, 12:57
od slovacek.milos
mir77 píše:no, tady byl problém spíš v tom, že všechny kola byli sjetý zprava :D Nevim, jak se jim to mohlo podařit :D
jsou paka neumí se domluvit tak at táhnou (LOL) miloš

Napsal: 23 lis 2010, 15:20
od mir77
Tak gumy jsou na autě a je to lahoda :) Ještě je prubnu někde na mokru jak seděj, ale zázraky nečekám :)) Konečně vyřešeno :) Jedna věc, kterou můžu smést ze stolu ;)