Stránka 3 z 9

Napsal: 11 pro 2010, 19:22
od mir77
jo, neboj, to já se ozvu... nezlob, jen nerad tvořím řešení, aniž bych znal přesný problém ;) ač je to z trošku jinýho soudku, tak rada s odporem je jako když někomu na stížnosti, že mu vrže něco v interiéru řeknou, aby si zesílil rádio...
co se čerpadla týče, jakou maj běžně životnost? nezdá se mi, že by mělo odejít po 150 000 km ;)

Napsal: 11 pro 2010, 20:52
od Rider.23
mir77 píše:jo, neboj, to já se ozvu... nezlob, jen nerad tvořím řešení, aniž bych znal přesný problém ;) ač je to z trošku jinýho soudku, tak rada s odporem je jako když někomu na stížnosti, že mu vrže něco v interiéru řeknou, aby si zesílil rádio...
co se čerpadla týče, jakou maj běžně životnost? nezdá se mi, že by mělo odejít po 150 000 km ;)
No ono taky může mít najeto klidně 300t km, máš auto od nova, že víš, že má najeto po osmi letech jen 150t km??? Ve 150t km opravdu čerpadla běžně neodchází, ikdyž stát se může cokoliv a vysrat se může klidně i v 50t km, prostě občas se něco porouchá dřív, než obvykle...

Napsal: 11 pro 2010, 20:58
od jericho-3
Odpor má tu výhodu, že šetří peníze..Veškeré hodnoty jsou tvořeny pro 1A stav, kdy je vše optimální, ale když se sejdou různé úchylky a vůle vzniklé opotřebením, jsou hodnoty pro 1A k ničemu...Proto je tento ojeb k nezaplacení... :)

Napsal: 11 pro 2010, 23:16
od mir77
Má to 150, jsem druhej majitel, první v Německu, pán řekněme čtyřicátník, serviska psaná naposledy rok před tim, než jsem to koupil. Ověřoval jsem si to u nich podle VINka. Kilometry v budíkách plus seděli s.. nějakou hodnotnou někde v jednotce či kde :) Jestli tady se daj taky vyčíst motohodiny v servu nebo z čeho to bral tady jeden poměrně schopnej člověk v Teplicích. A měl jsem k tomu dodaný faktury asi čtyři roky zpátky se servisníma úkonama a všude psaná kilometráž. Motor přede jak kotě, interiér odpovídá tomu nájezdu.
Hele, nejsem z těch, kdo by věřili všemu, co vidí. Tady tomu věřim. Ostatně proto jsem jí taky koupil ;)

Napsal: 11 pro 2010, 23:32
od prka
mir77 píše:No mně všichni tvrdili, že předvstřik je ok, že by s tim nehejbali. Tak jsem byl dneska za posledním mechanikem, kterýho nějak blíž znám, ten to sjel v jinym softu než je VAG. Bylo to tam teda označený jako předstih a hodnoty byly ve stupních. Hele, fakt se v tom nevyznám, ale skákalo to mezi nulou a jedničkou a při přidání plynu to šlo asi na 5°. Tak mi bylo řečeno, že to má bejt na volnoběh tak 8° a při plnym knedlíku to má jít někam ke dvaceti. Nevím, netušim. Ve středu jdu srovnat předvstřik a děj se vůle boží. Přepadový hadičky jsou ok. Bublinky v hadičce od filtru nelítaj. Je to poslední, co mě napadá. Potom už jedině přidřenej vstřik, ale to se mi nezdá.
Pokud nevíš a netušíš, můžu Ti opět poradit pokud chceš. Jestli ne tak klidně napiš.
Podle TDI diagramu na počátku tématu je Tvůj dynamický předvstřik v normě. Tento předvstřik je rozhodující pro start. Budeš-li ho mít uprostřed grafu nebo mírně nad, bude to ideál/je vhodné to takhle nastavit při rozvodech, protože s nájezdem asi 90 000km se řemen protáhne a bude zhruba v pozici, kterou máš nyní/. Nepočítej však s tím, že se Ti rapidně zlepší starty, pokud ho nastavíš do této polohy. Přepneš-li VAG z tohoto grafu/základního nastavení/ do všeobecné kontroly/deset polí s číselnými hodnotami/, můžeš kontrolovat počátek vstřiku v poli 2 /řízený ŘJ/ a to jak na volnoběhu, tak při kontrolních ot.3000 +- 100 s plným plynem na 3. nebo 4. rychlostní stupeň. Povolené hodnoty pro volnob. jsou 12-75 a pro kontrolní ot.137-215. Ještě přesněji to lze zkontrolovat v bloku naměřených hodnot č.4, kde jsou hodnoty udávány ve stupních vzhledem k horní úvrati.V poli 1 jsou ot.,v poli 2 je hodnota vyžadovaná ŘJ, v poli 3 je skutečná hodnota a v poli 4 je hodnota polohy ventilu řízení počátku vstřiku v %. Na volnoběhu je povolená hodnota v poli 2 a 3/2°za HÚ až 3° před HÚ/ a v poli 4/3-80%/. Pro kontrolní ot. je to v poli 2/8-14°/,v poli 3/stejná hodnota jako v poli 2 s tolerancí +-5°/ a v poli 4/50-95%/.
Předpokládám, že i všechny tyto hodnoty počátku vstřiku budou v normě.
Takzvaně přidřený vstřik to také nebude. To by opakovaný start po prvním studeném startu nebyl tak hladký ale na "tři". Můžeš se o tom přesvědčit třeba v bloku č.13, kde je klidová regulace volnoběhu. Ve válci jehož vstřik by "dával málo" by byla kladná hodnota čísla převyšující hodnotu 2.

Napsal: 12 pro 2010, 00:01
od mir77
No! Tomu se říká návod :)) Díky :) Zejtra to ohřeju a kouknu na to :) Uvidím, co z toho vyčtu :)

Napsal: 12 pro 2010, 15:53
od mir77
Tak jsem to zmáknul a jestli jsem to všechno dobře pochopil a dobře udělal, tak blok měřenejch hodnot č. 4 volnoběh:
pole 1: volnoběžné otáčky
pole 2: 0,4°
pole 3: 0,4°
pole 4: lítalo to těsně pod 40%

v kontrolních otáčkách
pole 1: kolem 3000 ot.
pole 2: 1°
pole 3: 1,5°
pole 4: těsně pod 40%

Co se týče toho počátku vstřiku, kterej měl bejt v toleranci 12 - 75, tak ten byl na volnoběh 44....

Takže asi takhle.

Napsal: 12 pro 2010, 18:14
od ROBIG
Podívej se ještě na svorky na baterii jestli nejsou i po dotažení volný.To byl můj případ po dotažení mínusová svorka volná na kontaktu báterie a plusová svorka měla vůli v místě nalisování kabelu(kabel se v ní pohyboval)Po výměně za mosazné svorky ranní starty v mrazech bez problémů.

Napsal: 12 pro 2010, 19:44
od mir77
Tak ty moje držej jak bejk ;)

Napsal: 12 pro 2010, 19:52
od morose
mas skutecne tlaky na studenym motoru ok?...

Napsal: 14 pro 2010, 13:36
od MrDolar
jak jsem tu popisoval mam stejnej problem jako kolega pokud na něco prijdu nebo podaří se to opravit dám určitě vědět

Napsal: 14 pro 2010, 18:30
od prka
mir77 píše:Tak jsem to zmáknul a jestli jsem to všechno dobře pochopil a dobře udělal, tak blok měřenejch hodnot č. 4 volnoběh:
pole 1: volnoběžné otáčky
pole 2: 0,4°
pole 3: 0,4°
pole 4: lítalo to těsně pod 40%

v kontrolních otáčkách
pole 1: kolem 3000 ot.
pole 2: 1°
pole 3: 1,5°
pole 4: těsně pod 40%

Co se týče toho počátku vstřiku, kterej měl bejt v toleranci 12 - 75, tak ten byl na volnoběh 44....

Takže asi takhle.
Ten volnoběh máš v poho, ale při těch kontrolních otáčkách jsi asi neměl stále plnej plyn. Rozhodující je dosáhnout ot. 3000 s pedálem na podlaze a potom tam budeš mít asi kolem 9°. Nejlepší je to nalogovat aby ses mohl věnovat řízení.
Já to u Tebe však stejně vidím na nedostatek paliva při startu. Již podle peslechu Tvého starování hned na začátku. Mohly to zapříčinit i vadné "zhavičky", ale když Ti to i po výměně svíček nestartuje dobře, tak to bude palivem. Nastavení předvstřiku na střed Ti to nijak zázračně nezlepší.

Napsal: 14 pro 2010, 18:49
od mir77
Hele, ty kontrolní otáčky jsem neměřil za jízdy. Bylo hnusně a nechtělo se mi věnovat zrovna řízení na břečce a čtení údajů z PC :D
Každopádně zítra na jedenáctou jdu srovnat ten předvstřik, zkusim, uvidim. Poté zkusim přidat startovací dávku ;)

Napsal: 14 pro 2010, 19:00
od milda.svo
Nepadati nafa? Ja sem dal zpetnej ventil na privod paliva pred filtr novi hadicky na vracecky vstriku i tu dluhou k cerpadlu a trosku prodlouzil hzavici dobu vse je ok. chyta krasne.

Napsal: 14 pro 2010, 19:03
od mir77
Nafta nepadá ;) Co se týče potom eventuelního zvýšení startovací dávky či prodloužení doby žhavení. Zmáknu to sám ve VAGu 304 s KKL kabelem, nebo ne? :)
Je mi totiž jasný, že předvstřik nic nevyřeší, to by to bylo moc jednoduchý :D A to se mi nemůže stát, že bych řešil něco moc jednoduchýho, co se dá snadno opravit :D