Stránka 3 z 3

Napsal: 03 kvě 2011, 06:19
od PavelTDi
Zdarec , průchodnost sacího vedení z nádrže do čerpadla bych určitě prověřil . Jinak by bylo nejlepší vyndat čerpadlo z auta a kompletně ho přetěsnit . . . návod na to máš docela luxusní :-) .
Ještě sem si vzpomněl na pár míst , kde je na čerpadle podtlak . . .
U víčka regulace předstřiku na straně pružinky , u regulačního ventilu nahoře na čerpadle ( horní "O" kroužek ) a vše kolem toho hliníkovýho vynálezu , co je na něm konektor ( zvyšuje to předvstřik při studeným motoru ) .

Napsal: 03 kvě 2011, 07:31
od Slawek3
Vyndam cerpadlo a pak uvidim.
Predvstrik mam ovladany jen lankem.
Podtlakova "pistnice" taha za packu na levoboku.
Podtlak to bere z vyvevy prez elektroventil rizeny term.cidlem.

Sada na pretesneni cerpadla Bosch - sezenu kde?
Cenovka?

Napsal: 04 kvě 2011, 08:21
od Slawek3
Cerpadlo vymontovano.
podtlakova zkouska

prisavalo to pravym bocnim vickem- pod tou slepou prirubou je "O"krouzek se ctvercovym prurezem.

skoda ze ten "o"krouzek neni vlozen do celniho zapichu tam by podtlak/pretlak "neodsaly"
kdyz to prezenu tak je odolny pouze proti pretlaku na miste kde je podtlak (wallbash)
dalsi veci je ze to selze vyjimecne

Nove okrouzky a pak to opatrne zatmelit at se "tmel" nedostane dovnitr

Napsal: 31 kvě 2011, 01:48
od redidlos6006
Prosím, kde teče čerpadlo častěji, u těch šteftů na trubky( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05307.jpg ), nebo přes ten těsnící kroužek na vt. hlavě( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05365.jpg )

Napsal: 10 čer 2011, 14:31
od Slawek3
Schanim el. schema na Espace 2,1td J63 z roku 96.

Konkretne zapojeni ventilatoru chlazeni -dvoustupnove- dvouvetrakove.
Nebo neco podobneho na 2,1td.
Dik. S

Napsal: 11 čer 2011, 19:09
od Slawek3
Neco podobneho resily peugeot-club forum:
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... =printable

Napsal: 13 čer 2011, 14:02
od Slawek3
redidlos6006 píše:Prosím, kde teče čerpadlo častěji, u těch šteftů na trubky( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05307.jpg ), nebo přes ten těsnící kroužek na vt. hlavě( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05365.jpg )
Podle mne to tece prez "O" na vysokotlaky hlave.
Ty vystupy na trysky-trubky to jsem jeste neslysel...

Nejlepsi je tlakova/podtlakova zkouska :)
nafoukat vzduchem a jar a uvidis

Napsal: 14 čer 2011, 09:33
od redidlos6006
díky