Stránka 3 z 3
Napsal: 03 kvě 2011, 06:19
od PavelTDi
Zdarec , průchodnost sacího vedení z nádrže do čerpadla bych určitě prověřil . Jinak by bylo nejlepší vyndat čerpadlo z auta a kompletně ho přetěsnit . . . návod na to máš docela luxusní

.
Ještě sem si vzpomněl na pár míst , kde je na čerpadle podtlak . . .
U víčka regulace předstřiku na straně pružinky , u regulačního ventilu nahoře na čerpadle ( horní "O" kroužek ) a vše kolem toho hliníkovýho vynálezu , co je na něm konektor ( zvyšuje to předvstřik při studeným motoru ) .
Napsal: 03 kvě 2011, 07:31
od Slawek3
Vyndam cerpadlo a pak uvidim.
Predvstrik mam ovladany jen lankem.
Podtlakova "pistnice" taha za packu na levoboku.
Podtlak to bere z vyvevy prez elektroventil rizeny term.cidlem.
Sada na pretesneni cerpadla Bosch - sezenu kde?
Cenovka?
Napsal: 04 kvě 2011, 08:21
od Slawek3
Cerpadlo vymontovano.
podtlakova zkouska
prisavalo to pravym bocnim vickem- pod tou slepou prirubou je "O"krouzek se ctvercovym prurezem.
skoda ze ten "o"krouzek neni vlozen do celniho zapichu tam by podtlak/pretlak "neodsaly"
kdyz to prezenu tak je odolny pouze proti pretlaku na miste kde je podtlak
dalsi veci je ze to selze vyjimecne
Nove okrouzky a pak to opatrne zatmelit at se "tmel" nedostane dovnitr
Napsal: 31 kvě 2011, 01:48
od redidlos6006
Prosím, kde teče čerpadlo častěji, u těch šteftů na trubky(
http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05307.jpg ), nebo přes ten těsnící kroužek na vt. hlavě(
http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05365.jpg )
Napsal: 10 čer 2011, 14:31
od Slawek3
Schanim el. schema na Espace 2,1td J63 z roku 96.
Konkretne zapojeni ventilatoru chlazeni -dvoustupnove- dvouvetrakove.
Nebo neco podobneho na 2,1td.
Dik. S
Napsal: 11 čer 2011, 19:09
od Slawek3
Napsal: 13 čer 2011, 14:02
od Slawek3
Podle mne to tece prez "O" na vysokotlaky hlave.
Ty vystupy na trysky-trubky to jsem jeste neslysel...
Nejlepsi je tlakova/podtlakova zkouska
nafoukat vzduchem a jar a uvidis
Napsal: 14 čer 2011, 09:33
od redidlos6006
díky