Stránka 3 z 3
Napsal: 07 bře 2011, 19:07
od bobG3
Marek77 píše:Já jsem na amerikách vždycky obdivoval neuvěřitelnou věc - okamžitá rychlost vozu je téměř přímoúměrná sešlapu plynového pedálu. Skoro jako kdyby to bylo autíčko na autodráze, kde podle toho, jak moc stisknu ovladač, mi rychle jede autíčko. Strašný...
Tam mají spoustu modelů a motorizací, o kterých my tady ani nevíme. Chevrolet Silverado - terénní pick-up, který tady známe jen s osmihrncem 5,3 (modifikace motoru pro Hummer), tam jezdí i s motorem 7,8 V10 třeba - trhali jsme s tím stromy v lese

.
Corvetty, Mustangy, Buicky, no krása sama. A často se tam objevovaly motory, o kterých tady ani nevíme, že existují.
Kamarád měl tereňák, novasa dovoz na zakázku, motor z bagru, myslím osmiválec 8,5l a tahal rolbu ze závěje kde byla na boku

Kdyby si to nenafotil tak nu nevěřím

Napsal: 07 bře 2011, 19:12
od batoo
A mel dehet a nebo benzin?
Napsal: 07 bře 2011, 21:15
od Marek77
Ameriky jsou jenom benziny...
Jo, je to zajímavá anabáze s těmi amerikami. My s tím Silveradem normálně na řetěz borovici, v průměru 50-60 cm a nastojato jsme ji s tou károu vyrvali ze země. No strašný.
Napsal: 07 bře 2011, 21:17
od batoo
S tim nesouhlasim! Znam oldsmobile a par dalsich co jsou dieselovy. Ale prevazne maj benziny.
Napsal: 07 bře 2011, 22:38
od turbo kamna power
co jsem měl naposledy tu čest s amerikou, tak to byl Chrysler Town&Country, rodinné sedmi místné MPV s motorem 4.0 V6 s atomatem. Při rozjezdu na půl plynu to gumovalo, to jsem ještě s automatem nezažil

navíc to gumovalo, i když jsi v 50ti zašlápl pedál do podlahy, tak jak to podřadilo, pískly gumy a letíš dopředu. Kdybych to měl srovnat, tak Golf 4 ASZ s chipem na 170k se nechá s krouťákem zahanbit. Hodně se mi taky líbí zvuk. Jednak na volnoběh ten motor není absolutně vůbec slyšet a když polechtáš plyn, tak to lehce zaduní a odpluje pryč

Napsal: 08 bře 2011, 07:57
od Marek77
Jo, je to příjemné. Nicméně těžko srovnávat - jablka a hrušky se srovnávají blbě. Prostě je to něco jiného...
Znám to i opačně: Kamarád, který tam dvacet let žije, přijel na dovolenou (a za rodinou, kterou má zde) i se svou kanadskou manželkou. Ta tu byla onehdy prvně. Jel jsem pro ně na letiště a abych tam nejel ruským žigulíkem (mohlo by to vypadat jako provokace), půjčil jsem si od kamaráda čtyřkového Golfa s motorem ARL. Jak holka mrkala, že to letí jak vítr. A protože je technicky vzdělaná a dělá do auťáků, chtěla vidět, co ten vůz žene. Jaké bylo její překvapení a údiv, když zjistila, jaký hajzl mrňavý se pod kapotou skrývá. Dodnes se pousměju, když si vzpomenu na její otázku: "A kde to má druhou půlku motoru???"
Napsal: 07 dub 2011, 14:37
od Filas
Tak ten Lifetime olej teď testovali ve Světě motorů a zjistili že je to podvod. Je to úplně obyčejný olej.
Napsal: 07 dub 2011, 21:34
od turbo kamna power
JJ, už to taky čtu, vyšlo jim, že složením v podstatě odpovídá obyčejné polosyntetice 10W-40

navíc na něm nejsou psané žádné normy. Jen je uvedeno že je to olej "low saps" a plná syntetika, což se ukázalo, že obojí pravda není. Lifetime oleje prostě doufají, že to ten motor vydrží, spoléhá se vlastně pouze na pravidelné výměny filtru a dolévání, címž se olej částečně "obnovuje". Navíc má nadstandartní výparnost, zřejmě cíleně, aby se více ztrácel a tudíž bylo třeba více dolévat. To vše za 929 kč za litr, no nekupte to

Napsal: 05 zář 2013, 10:55
od twinturbo
dolar100 píše:neni to jedno lebo sa pytas proc by 6l atm nemohol mat taky krutak tak nabuduce budes vediet ze to nie je mozne

tak chlapi,
už nejaký ten čas prešiel a už je verejne známe, že napr. BMW má 3L diesel motor a 760 nm

Napsal: 05 zář 2013, 13:22
od batoo
On se bavi ale o atmosfere, ne o turbine..
Napsal: 05 zář 2013, 15:44
od twinturbo
Nie som si celkom isty :
dolar100 píše:Marek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory Nm
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem

Ja hovorim, ze BMW ma teraz motor 3liter a krutiak 760Nm. Nepisem nic o turbe.
Napsal: 05 zář 2013, 16:12
od batoo
A bmw ma atmosfericky benzinovy motor co ma kroutak 760Nm jo? Nevim ptam se
Napsal: 06 zář 2013, 07:09
od twinturbo

nie písal som o dieslovom

:
tak chlapi,
už nejaký ten čas prešiel a už je verejne známe, že napr. BMW má 3L diesel motor a 760 nm

[/quote]