Stránka 3 z 4

Napsal: 28 kvě 2011, 13:27
od czek
Dobrý, tak díky za radu, jinak je teda dobrý něco přidávat do tohodle paliva ? Benzín, nebo ještě jsem tady neco četl o Bezaromatiku (ředidlo) aby se zamezilo tomu karbonování ? popřípadě nějaký aditiva ? Jinak přes co je ideální filtrace toho vyjetýho oleje ?

Napsal: 28 kvě 2011, 13:37
od oldaf
Veškerý oleje filtruju přes olejovej filtr z liazu. Trochou benzinu nic nezkazíš, aspoň tím rozpustíš saze v tom vyjeťáku.

Napsal: 28 kvě 2011, 17:44
od LibangVW
prodam Peugeota 309 diesel ... kastle po vyvareni , novy lak , cerpadlo bosch po GO (najeto cca 10km) modra barva atd atd .. moznost s nebo bez TP

cena 8tis kč

http://ibang.rajce.idnes.cz/Peugeot_309/

kdyby nekdo chtel tak SZ ;)

Napsal: 06 črc 2011, 12:16
od Leeeroy
zdar, mohli byste mi jen prosím říct co je tohle za čerpadlo? uvažuju o koupi 205, diky za help

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Napsal: 06 črc 2011, 18:18
od hranicka
Leeeroy píše:zdar, mohli byste mi jen prosím říct co je tohle za čerpadlo? uvažuju o koupi 205, diky za help

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us[/img]
bosch.

Napsal: 13 srp 2011, 12:18
od pepe276
Jo, souhlas, je to Bosch a motor 1.8D, nebo starší slabší verze 1.9D.

Napsal: 17 srp 2011, 20:02
od Slawek3
hranicka píše:
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy. :)
Mel sundanou hlavu,nebo to tam nahulakal?
To provrtal objimku trysky nebo komurku az nad pist?
Objimka trysky je jeste pod tepelnym stitem a mela by jit udajne hodne blbe demontovat.
Je tam napecena:x
Ja mam 1,9td dhy a tam to taky dost karbonuje :(

Pred tim jsem mel 1,9TD (1929ccm)Fiat a ten byl odolnejsi proti karbonu,mel udajne rotujici jehlu trysky

Napsal: 18 srp 2011, 22:29
od oldaf
Slawek3 píše:
hranicka píše:
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy. :)
Mel sundanou hlavu,nebo to tam nahulakal?
To provrtal objimku trysky nebo komurku az nad pist?
Objimka trysky je jeste pod tepelnym stitem a mela by jit udajne hodne blbe demontovat.
Je tam napecena:x
Ja mam 1,9td dhy a tam to taky dost karbonuje :(

Pred tim jsem mel 1,9TD (1929ccm)Fiat a ten byl odolnejsi proti karbonu,mel udajne rotujici jehlu trysky
Když vyndáš tepelnej štít tak pod ním je díra do komůrky, ta díra je dost malá a karbon ji ucpává. Takže provrtat jen tu díru pod tepelným štítem.

Napsal: 19 srp 2011, 21:43
od Slawek3
provrtat to 10 mm neni to moc jak tam bude tesnit ten tepelnej stit?

Jaky trysky prijdou do DHY (bosche na tlak 150bar) rok 94
Mam na mysli napriklad:DN 0 SD 272 (opel 2,3DTR)
Dulezite je to posledni trojcisli /272/
Jaky ma mit prumery a tloustku ta medena podlozka pod vstrikem (drzakem)?
Ja to projel na prumer 8,5mm ... uvidime

Napsal: 22 led 2012, 15:26
od Slawek3

peugeot 19TD

Napsal: 23 úno 2012, 17:37
od jm
Zdar
po druhé vyjeté nádrži začali problémy výše popsané,
mám motor DHX 19TD chci poprosit ty co už to vrtaly
jestli nedělali fotky, svíčky musím vyndat a hlava je sundaná???
nebo to vrtáte na motoru (co ty špony nevadí ve válci?)
popř. je tu někdo v okolí Most Chomutov kdo by mi to předělal?

Slawek 3: stačí ten průměr 8,5mm

Moc Díky

Re: peugeot 19TD

Napsal: 23 úno 2012, 18:02
od oldaf
jm píše:Zdar
po druhé vyjeté nádrži začali problémy výše popsané,
mám motor DHX 19TD chci poprosit ty co už to vrtaly
jestli nedělali fotky, svíčky musím vyndat a hlava je sundaná???
nebo to vrtáte na motoru (co ty špony nevadí ve válci?)
popř. je tu někdo v okolí Most Chomutov kdo by mi to předělal?

Slawek 3: stačí ten průměr 8,5mm

Moc Díky
Dělal jsem to normálně na motoru, ani žhavky jsem nevyndával. Jen trysky. těch špon z toho moc nelítá, většina jich zůstala namotaných na vrtáku. Jen jsem to trochu ofoukal vzduchem a hotovo.

Napsal: 28 úno 2012, 18:25
od grisot
Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho (wallbash) .

Napsal: 28 úno 2012, 18:30
od hranicka
no zkus to i s tím HDičkem a pak sem hoď, jak to jede a po jaký době se to vysralo. (noteeth)

Napsal: 28 úno 2012, 21:22
od jm
grisot píše:Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho (wallbash) .
Znám borce co má to slabší Hdi tuším 66kW,a druhým rokem ředí trafo se směsnou 1:1 zatím jede.

pro Oldaf: ten filtr z liazu má nějaké skladové číslo?
u nás v Kelly nic nenašli
Co centrifuga nebyla by lepší? ale kde jí sehnat aby točila alespon 3000 ot.