Stránka 3 z 4
Napsal: 17 dub 2011, 12:24
od Lummar
No jo, já nejsem mechanik, abych utrácel za takový věci a moji kamarádi, co mi pomáhaj spravovat auto to nemaj

.
Ještě se chci zeptat, jestli je normální, že nemám nikdy ručičku teploty chladící kapaliny na 90 stupňů, ale mám to vždycky tak na 80-85 stupních? Neznačí to např. špatnej termostat, nebo tak něco, což by mohlo souviset i s tou spotřebou? Mám ručičku cca 3mm před prostředkem, nikdy není úplně uprostřed, ani když jedu dlouhou trasu.
Díky
Napsal: 17 dub 2011, 12:45
od slovacek.milos
Lummar píše:No jo, já nejsem mechanik, abych utrácel za takový věci a moji kamarádi, co mi pomáhaj spravovat auto to nemaj

.
Ještě se chci zeptat, jestli je normální, že nemám nikdy ručičku teploty chladící kapaliny na 90 stupňů, ale mám to vždycky tak na 80-85 stupních? Neznačí to např. špatnej termostat, nebo tak něco, což by mohlo souviset i s tou spotřebou?
Díky
teplota tvého motoru je 87 si přečti vagem pro jistotu jestli ti necigání budík,
ten ptlakoměr si udělej ze starého komunistického tlakoměru na pneu ten stou hadičkou, t kus koupíš plastový v gumexu za dvacku a hadice a spony za 7Okorun

p
Napsal: 17 dub 2011, 12:53
od Lummar
Ok, mrknu na to.
Nebo je normální, že mi to po rovince při cca 120km/h ukazuje 10L okamžitou spotřebu? Když jedu 150, je to tak 11,5L. Skutečně to tak žere, tankování se liší maximálně o desetinky od budíku.
Napsal: 17 dub 2011, 16:11
od slovacek.milos
Lummar píše:Ok, mrknu na to.
Nebo je normální, že mi to po rovince při cca 120km/h ukazuje 10L okamžitou spotřebu? Když jedu 150, je to tak 11,5L. Skutečně to tak žere, tankování se liší maximálně o desetinky od budíku.
musíš vagem sledovat akční členy zda mají správné hodnoty, zda ti některý nesnižuje výkon, egr, turbo,váha, atd, tlak paliva, snížením výkonu roste měrná spotřeba, podívat se na trysky zda práší nebo plivou a kapou,
http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... oQ&cad=rja atd miloš
Napsal: 17 dub 2011, 16:15
od Lummar
no je to pro mě těžký sledovat, když nevím, jaký maj bejt správný hodnoty

. Asi to někomu dám, nejlíp andremu tady v jablonci, předpokládám, že ten tomu bude rozumět.
Napsal: 17 dub 2011, 16:23
od jericho-3
Jen jsem se chtěl zeptat..,ty Tvoje mixi paliva mi připadají pro turbomotor rána pod pás..Někdy je pro mne těžko pochopitelné, že majitelé nelitují /i u dieselů/ dát tisíce za chip a pak fikslují a šetří na palivu...Možná by to chtělo místo dobrého oběda sníst suchý chleba a chlorovanou vodu a pak vzít bejčák a dát majiteli zrychlený přesun/jestli ví, co to je/..Nechtělo by se na problém výkonu podívat z druhé strany..?

Napsal: 17 dub 2011, 16:39
od Lummar
No, nedával jsem to tam kvůli šetření, protože si jsem vědom toho, že turbobenzín, obzvlášť po chipu bude žrát, ale pojede. Spíš jsem to tam dával kvůli tomu, že jsem se dočetl, i mi to pár lidí potvrdilo, že E85 má větší oktanové číslo než benzín, tak proto. Teď to zkusím vyjezdit a natankovat nějakej pořádnej benzín v německu u Shell, uvidíme tu změnu.
Napsal: 17 dub 2011, 20:01
od slovacek.milos
Lummar píše:No, nedával jsem to tam kvůli šetření, protože si jsem vědom toho, že turbobenzín, obzvlášť po chipu bude žrát, ale pojede. Spíš jsem to tam dával kvůli tomu, že jsem se dočetl, i mi to pár lidí potvrdilo, že E85 má větší oktanové číslo než benzín, tak proto. Teď to zkusím vyjezdit a natankovat nějakej pořádnej benzín v německu u Shell, uvidíme tu změnu.
metanol má oktanové 1O5 ale etanol to ti kdo nakukal že má tak vysoké koktanové číslo

Napsal: 17 dub 2011, 20:24
od boobika
mám za to, že E85 má vyšší oktanové číslo než klasika N95.
Napsal: 17 dub 2011, 20:36
od Lummar
Aha, to jsem nevěděl, no to je fuk

.
S podezřením na ten termostat jsem udělal log 3. kanálu, kde je teplota a řekl bych, že je vadnej, protože při jízdě nepřesáhne skoro 80 stupňů.
Log jsem uploadnul, tak se na to prosím někdo podívejte, abych si to mohl co nejdřív objednat, nejsem zase takovej expert.
Díky mockrát
http://www.uloz.to/8689181/log-01-003-xxx-xxx-csv
Napsal: 17 dub 2011, 20:40
od slovacek.milos
boobika píše:mám za to, že E85 má vyšší oktanové číslo než klasika N95.
ti nikdo nebere tak to zjisti jestli to tak je
co já vím tak benín je ve spalovacím motoru nepoužitelný protože je výbušný a líh se tam dává proto aby nepráskal jak eter ale hořel
a na zvedání okranového čísla se přidává metanol jeho problém je ale menší odparnost tak v určitém klimatu dělá naopak problémy

Napsal: 18 dub 2011, 20:47
od Lummar
Bude ten termostat špatnej? Podívejte se mi na to prosím, ať vím, jestli to objednat a vyměnit. Nebo to může bejt čidlo teploty chladící kapaliny? VAG neukazuje žádný závady.
Tady je log, teplota při jízdě nestoupne na víc než cca 75 stupňů a ručička není nikdy na středu.
http://www.uloz.to/8689181/log-01-003-xxx-xxx-csv
Díky mockrát
Napsal: 25 dub 2011, 10:39
od Lummar
Závada se pomalu stupňuje. Teď už cuká znatelně víc, už i v nižších otáčkách, ale při plném plynu se vždycky nachvilku jakoby přidusí. Na nejnižší kvalty to dělá asi nejvíc, na vyšší kvalty to pocukává. To dušení mi začlo dělat po cca 100km jízdy po dálnici. Když odpojím váhu vzduchu, tak to dělá o dost míň, ale taky to někdy trochu zacuká.
Nemá s takovou závadou někdo zkušenosti? Diagnostika (originál) nic nepíše.
Tak mě teď napadlo, nemůže to bejt způsobený palivovým čerpadlem? Docela by to dávalo smysl... - Když jsem auto koupil, necukalo. Nechal jsem upravit jednotku, začlo lehce, nepatrně cukat. Po výměně pal. filtru se to zlepšilo, už to skoro nedělalo. Ale po natankování 24L Ethanolu E85 to začalo cukat víc, teď po vyjetí celé nádrže a natankování 100% N95 to pořád cuká stejně, jen se to k tomu při plným plynu ještě dusí, jako by tam nešel benzín.
Napsal: 25 dub 2011, 21:35
od Roman 101
a ve fitr boxu je váha když rozpojíš konektor tak to dělá co
Napsal: 25 dub 2011, 21:42
od hansdob
tohle jsem řešil kdysi ne a ne na to přijít chyba žádná na diag a jen občasě a po cca 6tis km umřela cívka