Stránka 3 z 3

Napsal: 01 črc 2011, 21:45
od moucha
To Forest: když to připustíme tak si myslím, že těch 200ps by to snést mělo i dlouhodobě ne? Jinak záleží zase na zacházení, popravit se dá všechno...

Napsal: 01 črc 2011, 22:02
od nejsem-naivka
moucha píše:Já mám ATD s podobným výkonem a zatím jezdím :D , nešetřím to, jezdím sprinty... Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
O ten výkon nejde, ale posun z 500 na 550Nm byl konec pro ojnice. Ohly se. Motor makal dál, ale studený to hulilo. Výměna za kované kousky to vyřešila a teď snáší i 360PS ;)

Napsal: 02 črc 2011, 09:10
od Vici
Forest píše:
moucha píše:Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost? ;)
lubomt píše:Inak vsetko origo.
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.
GV má velký IC.... ;)

Napsal: 02 črc 2011, 11:13
od lubomt
Forest píše:
moucha píše:Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost? ;)
lubomt píše:Inak vsetko origo.
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.
mam graf, never mi kludne....

Napsal: 03 črc 2011, 09:35
od kozelpub
inak, ako sa s tym vyrovna prevodovka? teda 500 nm musi byt pre nut trosku moc?

Napsal: 03 črc 2011, 10:20
od toby66kw
lubomt píše:
Forest píše:
moucha píše:Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost? ;)
lubomt píše:Inak vsetko origo.
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.
mam graf, never mi kludne....
Čemu forest nevěří , ps. na golfu nebo pasatu :roll:

Napsal: 03 črc 2011, 15:23
od netopier
keby sa na tych AL pohralo este aj s inou vecou ako dlzkou vstreku tak pri zachovani alebo znizeni dymivosti tam vies dostat este aj viac efektivne spalenej nafty

Napsal: 03 črc 2011, 15:37
od TRULI 1
ale nie s tým turbom čo má (LOL) keby mal ine turbo už podla mna by davno dosiahol 200 ako nič ;) ale neda sa za malo penazí €€€€€ vela muziky mat ;)

Napsal: 03 črc 2011, 16:06
od Vici
no možná nějaké šmejd "VB" ani nestojí o moc méně než funglovka VB... :roll:

Napsal: 03 črc 2011, 16:26
od TRULI 1
Mám návrh ;) nech jipi nahrá originalny soft spat a nech skusia druhý odladit s tymito komponentami v jeho v aute bez brzdy ako jipi ;) No a potom sa pojde na Brzdu ;) A ja vám potom ukažem fotku s tym Turbom preskladaním čo spraví pri 200 konoch (LOL) Mám ju ete odloženu.

Napsal: 03 črc 2011, 20:04
od Champion
arl mapa sa skusala hned ako prva, cele to bolo take prefukane a chybal mi ten spodok co som bol nauceny na atd.

Napsal: 03 črc 2011, 22:25
od lubomt
toby66kw píše:
lubomt píše:
Forest píše: ... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost? ;)
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.
mam graf, never mi kludne....
Čemu forest nevěří , ps. na golfu nebo pasatu :roll:
Neveri Golfu, ale oba maju origo intercooler.... dalo by sa aj trochu viac, ale tych par koni nestoji za to menit chladic. Na passate tam bolo pri intercooleri nejakych 90st, ak sa nemylim, takze uz teplota nasavaneho vzduchu bola aj vysoka.

Napsal: 04 črc 2011, 10:00
od kozelpub
stale nikdo nenapisal aka prevodovka ustoji tych 550 NM