Stránka 3 z 8
Napsal: 14 říj 2011, 21:06
od dav55
ultrazvukem. to ti je celkem dobra vec.
Napsal: 15 říj 2011, 06:31
od slovacek.milos
dav55 píše:ultrazvukem. to ti je celkem dobra vec.
ale jak to technicky uděláš, že se dají čistit i lišty to jsem nevěděl, nedávno jsem zjistil ucpaný vstřik nahoře jak teče benáldo vstřiku rezavý sajrat nakopec
lištu jsem jen proplách, dal do ní broky prohrkal a vyměnil pal filtr, vstřik druhý

Napsal: 14 črc 2012, 19:23
od Marshall_G_IV
Dnes som zmeral tlak paliva ake dava cerpadlo, a pri zopnuti klucika je to cca 2bar. pri startovani je to cca 2,5bar. a pri nastartovanom a pridanom plyne je cca 3bar.
Je to postacujuce alebo je zavada startovania konecne odhalena a je vadne cerpadlo?
P.S.: pred tyzdnom som aj cistil vstreky ultrazvukom + celu listu...ale nic nepomohlo

Napsal: 15 črc 2012, 11:01
od slovacek.milos
máš tam mít 3,5 a když odpojíš podtlakovou hadičku musí být nárust na 4
dej tlakoměr i přímo na čerpadlo co ještě natlačí pak napiš

Napsal: 15 črc 2012, 11:59
od eazy20
ja viem tak,ze na volnobeh je tlak 2,5baru a ked sa pridava plyn tak to rastie max na 3bary..ak je tam 3barovy regulator,ktory je rovnaky pre vsetky 1,8T
Napsal: 15 črc 2012, 12:57
od Marshall_G_IV
ale pri zapnuti klucika by tam tlak mal byt tiez aspon 2,5 - 3 bar. nie?
Napsal: 15 črc 2012, 13:04
od eazy20
Marshall_G_IV píše:ale pri zapnuti klucika by tam tlak mal byt tiez aspon 2,5 - 3 bar. nie?
treba pochopit trochu princip ako to funguje..inac by si toto nenapisal,ma tam byt max 2,5baru pri zapnuti zapalovania
Napsal: 15 črc 2012, 13:36
od Marshall_G_IV
eazy20 píše:Marshall_G_IV píše:ale pri zapnuti klucika by tam tlak mal byt tiez aspon 2,5 - 3 bar. nie?
treba pochopit trochu princip ako to funguje..inac by si toto nenapisal,ma tam byt max 2,5baru pri zapnuti zapalovania
Dobre, takze tym chces povedat ze to cerpadlo co mam je OK?
Napsal: 15 črc 2012, 13:54
od eazy20
ano,cerpadlo podla toho co pises je ok..
Napsal: 15 črc 2012, 13:57
od eazy20
pozri poriadne rozvody,pozri aj vacky ci su na znackach..potom premerat cidlo natocenia vacky a cidlo natocenia kluky,snimac teploty vody,skusit startovat s odpojenou vahou vzduchu..
Napsal: 15 črc 2012, 17:49
od Marshall_G_IV
dobre, takze si to zrekapitulujme,
nove cidlo teploty chladiacej kvapaliny, novy palivovy filter, precistene vstrekovace + lista ultrazvukom, cerpadlo OK, sviecky nove, za palivovy filter som namontoval jednosmerny ventil (v pripade ak by padal tlak) ale pada aj tak, lebo som nechal budik v systeme a z 2.5bar. padlo na 2 za cca hodinu....takze co este moze byt problem ze to chyta az na 4-5x? Ked uz nastartuje a ide ked aj 5s. tak uz potom startuje na brnk...
Skusil som aj startovat hned na LPG a s plynom to nastartovalo OK. Takze problem bude len na benzinovej ceste asi...
Napsal: 15 črc 2012, 17:55
od eazy20
hm tak to mas velmi cudne..skus startovat s odpojenou vahou vzduchu ci nahodou..
Napsal: 15 črc 2012, 18:51
od geo
pokud ti padá stále tlak na liště tak bud nedrží regulátor nebo netěsní nejakej vstřikovací ventil ten ti zahltí sání benzinem kterej se zplynuje a jednotka ti při startu obohatí už takhle bohatou směs svíce se ulejou a motor nenaskočí.
Napsal: 15 črc 2012, 18:57
od Marshall_G_IV
moze byt ze este je vadny ten regulator...ale ako to zistit?
a keby prepustal niektory vstrek tak by aspon odpalilo. Ale ono ked prvy krat idem napr. rano startovat tak mozem tocit aj minutu a proste ani raz neodpali, iba toci ako by som tam nemal sviecky

potom ked krutim klucikom 2hy krat tak uz odpaluje ale nenastartuje, a potom 3-4-5x a auto nastartuje,....potom uz ide OK, aj ma vykon aj vsetko...(aj startuje OK) ale ked zasa stoji urcity cas, napr. ked idem s prace po 8h. tak uz nenaskoci...
Napsal: 15 črc 2012, 19:18
od geo
Regulátor ověříš odpojením zpátečky a sleduj zda něco po chcípnutí pouští.menší pokles o 0.3 bar po chcípnutí je normální je to unik než dosedne kulička regulátoru a zároven zpětného ventilu v čerpadle pak by po dobu deseti minut neměl tlak klesnout o 0.5bar.