Stránka 3 z 3

Napsal: 29 srp 2011, 20:29
od Rav4ge
tak to si piš že tu jsou supermani přes motory o tom nepochybuju :) a teoreticky dle odkazu výše možná, nikdy jsem to nedělal ale neříkal jsem že budu, spíš to svěřím do rukou odborníka ;)

Napsal: 29 srp 2011, 20:31
od jericho-3
Pamatujete někdo, že by se dělaly rozvody podle značek a začalo to takhle hrozně kouřit..? Zkusil bych zvětšit předvstřik o 1-2 mm na šroubech čerpadla , ale je to nějaké divné...

Napsal: 29 srp 2011, 21:22
od Rav4ge
Jj, zkusil bych to, díky moc fakt za rady, všem, moc si toho cením!

Buďto si na to troufnu sám podle toho návodu co je na tu škodu, je to stejný nebo to hodím fakt radši odborníkům než abych udělal víc škody jak užitku, protože mi blbně ten diagnostickej kabel a motat s tím a pak se nepřipojím..ještě to špatně dopadne a v okolí neznám nikoho kdo by ho měl.

Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem? Jen doufám, že teď nevyměním doma olej a pak mi řeknou, že vstřikem je to hovadina, že musí rozdělat motor a bude se muset znovu vyměnit :) Pokud to budu řešit v servisu, tak můžu stejně až po výplatě, fakt mě z toho auta jednou jebne :roll:

Napsal: 29 srp 2011, 21:32
od Michal.jic
Nečetl jsem všechny odpovědi, ale ten samý problém jsem řešil na dílně a mém případě šlo o gufera na ventilech!!! Dal jsem nové a byl klid....

Napsal: 29 srp 2011, 22:11
od Marek_A4
Rav4ge píše: Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem?
RFauto je asi najlepsi servis aky v Brne najdes ;) Ked uz to tam neda dokopy Milan alias "Huml", tak potom uz nikto :)

Napsal: 30 srp 2011, 06:43
od slovacek.milos
Michal.jic píše:Nečetl jsem všechny odpovědi, ale ten samý problém jsem řešil na dílně a mém případě šlo o gufera na ventilech!!! Dal jsem nové a byl klid....

taky mě to napadlo ale kouř nebývá tak silný, měl jsem to i u benálů motor ráno nechtěl hned chytit a pak hulil, po chvilce vše OK

měl jsem i případ gufera totál a načaté těsnění že profukovalo mezi 2-3

Napsal: 30 srp 2011, 14:52
od Rav4ge
No je to celý divný, pozoroval jsem kámošovu oktu 1.9tdi při startu, vylítne mu jen trochu bílýho kouře při startu, při rozjezdu taky trochu za studena, ale pořád s tím mým nesrovnatelně míň. Tento týden vyměním všechny filtry včetně oleje, až dojde nafta což bude dnes vysadím aditiva a pak až dojde výplata to budu nejpozději řešit a pak se sem ozvu s výsledkem čímže to vlastně bylo..na ty vstřiky bych si troufl sám, ale jen kdybych měl funkční kabel, kdyby to bylo něco v motoru, tak tam mám strach šahat, to bych radši stejně nechal těm odborníkům.

2 Marek_A4: Jo právě Jim mi ho doporučoval už dřív, že s toledem jezdí jen tam, tak vidím, že není sám, tak pokud to budu chtít někam dát, tak tam a radši se objednám pěkně dopředu :) Já mám dost špatný zkušenosti se servisama, zvlášť ty typu garáže na vesnici, už jsem jich vystřídal dost. Pak jsem začal lítat tady po forech a začal dělat nějaký věci sám :)

Napsal: 30 srp 2011, 15:05
od Slavkov
Marek_A4 píše:
Rav4ge píše: Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem?
RFauto je asi najlepsi servis aky v Brne najdes ;) Ked uz to tam neda dokopy Milan alias "Huml", tak potom uz nikto :)
Tady máš kontakt, včetně mobilu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=12120

Napsal: 30 srp 2011, 15:11
od Rav4ge
Slavkov píše:
Marek_A4 píše:
Rav4ge píše: Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem?
RFauto je asi najlepsi servis aky v Brne najdes ;) Ked uz to tam neda dokopy Milan alias "Huml", tak potom uz nikto :)
Tady máš kontakt, včetně mobilu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=12120
díky moc!

Napsal: 07 čer 2017, 12:49
od eggnoog
Ahoj, je to už hodně dávno co jsi tu řešil svůj problém s bílým kouřem po startu. Vzpomněl by sis ještě co bylo příčinou, resp. jak si to opravil? Byl bych velice rád za odpověď, jelikož řeším úplně stejný problém u O1 1,9 TDi 81 kW. Díky

Napsal: 19 čer 2017, 09:59
od Munez
taky jsem resil uplne stejny problem.ja mel gufera na ventilech a po vymenene klid.kazdy studeny start kour.kdyz jsem nekde jel a potom hned nastartoval,tak zadny oblak.cim delsi dobu auto stalo,tak byl vetsi oblak.treba kdyz tyden stalo na letisti,tak to byl uplny coud aj chvilku za jizdy.vypada to uplne stejne jak jsem mel ja

Napsal: 19 čer 2017, 16:00
od xshreck
Mě to dělá taky, ale jen občas. Jede, neřeším ....