Stránka 3 z 3
Napsal: 23 úno 2012, 20:17
od dav55
problem je v tom, ze kdyz si bezny zakaznik otevre hubu nebo rekne jmeno novak z dolni lomne nebo cokoliv tak dostane slevu. jinac se do dvojky za kus vleze. ony potom ty levne kotouce taky nejsou zadna vyhra.
Napsal: 23 úno 2012, 20:23
od besoun
dav55 píše:problem je v tom, ze kdyz si bezny zakaznik otevre hubu nebo rekne jmeno novak z dolni lomne nebo cokoliv tak dostane slevu. jinac se do dvojky za kus vleze. ony potom ty levne kotouce taky nejsou zadna vyhra.
Běžný zákazník si otevře hubu a hned zas zavře protože nedostane nic.Máš to na firmu??? nemáš??? tak dones živnosták a slevu dostaneš a tak to je. Mě už prošlo hodně kotoučů a bubnů přes ruky a kolikrát jsem se divil i když to bylo od celkem dobré značky tak to stálo za prd
Napsal: 23 úno 2012, 20:32
od dav55
no, tak ja mam jinou zkusenost, parkrat uz i dokonce prisel zakaznik, ktery mi prisel rict za kolik koupil ten samy dil v urcitem obchode. me taky nebavi sedet u katalogu a hledat kolik to kde vyjde, origo, elit,kelly, allstar a par znamych. stava se, ze je tam polovicni rozdil, mnohdy mam dily z origialu levnejsi. je to boj.
Napsal: 23 úno 2012, 20:55
od besoun
Každý ma jiný rabat,příklad - se kukneš na dvouhmotu do kelly tak ji mají za 15 litrů a v eshopu z rožnova ji má za 7litrů.Na octavii tdi, tak se pak není čemu divit. Ale ja mluvil o bubnech na octu a ty opravdu ve škodovce stojí 2300kč.
Napsal: 23 úno 2012, 21:02
od janeksdi
Kup si slušnou značku anebo originál a čínu či blbé kecy o účínosti neřeš.
Napsal: 24 úno 2012, 13:11
od Bobanius
Měl jsem bubny ale ty byly už po smrti , tak jsem dal kotouče a brzdí to slušně. Jen to chce občas prošlápnout ať to nerezne tak jak psal Vici. pak to rezne. Je to poznat když kolikrát vidím ty zežrané kotouče v zadu na autech .
Napsal: 12 lis 2012, 11:34
od HarlyFXRS
Myslím že tady jsou ceny celkem vpohodě (e-shop,-cena pro každého),já teď objednával bubny Zimmermann za 1762,-/pár.
http://www.skoda-dily.cz/eshop/1j060961 ... buben.html
Napsal: 12 lis 2012, 21:17
od jirkastrachota
bubny mám origo, najeto min 320tis, jednou měněny pakny. žádné vibrace. bezproblémové. na svižnější jízdu bohatě stačí, pro závodníky radši kotouče, mají lepší chlazení a účinnost,ale menší žívotnost desek oproti paknám, menší spolehlivost (ručka,přirezlé desky), větší náchylnost ke korozi. ale pokud jsou kotouče o.k. vypadají oproti bubnům lépe.

. takže záleží na prioritách. pokud nezávodíš,kup jen bubny a neřeš přestavbu za X tisíc (5 či víc??)...
Napsal: 12 lis 2012, 23:56
od mercedes
Ja mam origo bubny a pakny přeobloženy na zavodni směs předek orig kotouče 280 s ferodama ds 2500 a brzdi to super doporučuji tuto kombinaci.
Napsal: 24 kvě 2017, 20:22
od HarlyFXRS
Píšete tady že origo bubny a je klid...Já už mám před časem měněné -tuším Zimmermann a solidně "kopou", jak jsou šišaté.
Proto chci koupit nové, ale origo za cca 1800,-Kč /kus, se mi dát nechce.
Můžete poradit, zda dát např. Brembo, Bosch, či ATE ?
Má je někdo již vyměněné a drží ?
Jinak mám O1, 66kW, AGR.
Děkuji