Stránka 3 z 9
Napsal: 14 pro 2011, 17:39
od blueabyss
Hadičky mám všechny nové intercoler propláchnutý - ale jeden nápad s tvou poznámkou dostávám - zkusím změřit přes redukčák jestli ten senzor v řídící jednotce měří přesně. Dnes jsem neměl čas, takže jsem ještě turbo nedal zpět. inak podařilo se mi porovnat origo vačku a je bohužel

stejná. Záhada pokračuje.
Napsal: 14 pro 2011, 19:01
od Milinek
mě chybí cca 200 - 300 mbar na turbu do cca 2200Ot, a ve vyšších otáčkát to nemá nejspíš naftu, na to aby to jelo.... Jsem zvědav, jestli se ti podaří porovnat skutečný tlak s tím, co ukazuje ŘJ...
Napsal: 15 pro 2011, 16:16
od blueabyss
Turbo opět namontované - přepouštěcí klapka zalapovaná. Změna žádná.
Porovnal jsem skutečný tlak budík verzus diagnostika a přesně to sedí. Mám stále nízký tlak v otáčkách přesně jak Milinek.
jak jsem si hrál s s diagnostikou tak jsem jen tak z plezíru udělal porovnání vstřiku a tam je napsané 1-3 2-3 4-3 5-3 tzn že to porovnání to dělá vůči řídícímu vstřiku - já ho mám namontovaný na pátem válci - je to tak dobře - nikde jsem to zatím nedohledal.
Má otázka zní na kterém válci má být řídící vstřik?
Můj názor je že by měl být na 3 válci.
Napsal: 15 pro 2011, 16:41
od pafka
4 válec

Napsal: 15 pro 2011, 18:22
od Sniperfm
blueabyss: U všech Audi pětiválců je na 4-tém válci, ale i když snímač zdvihu jehly odpojíš, musí to letět normálně, tak to zkus.
Napsal: 16 pro 2011, 11:12
od Milinek
blueabyss píše:Turbo opět namontované - přepouštěcí klapka zalapovaná. Změna žádná.
Porovnal jsem skutečný tlak budík verzus diagnostika a přesně to sedí. Mám stále nízký tlak v otáčkách přesně jak Milinek.
jak jsem si hrál s s diagnostikou tak jsem jen tak z plezíru udělal porovnání vstřiku a tam je napsané 1-3 2-3 4-3 5-3 tzn že to porovnání to dělá vůči řídícímu vstřiku - já ho mám namontovaný na pátem válci - je to tak dobře - nikde jsem to zatím nedohledal.
Má otázka zní na kterém válci má být řídící vstřik?
Můj názor je že by měl být na 3 válci.
V otáčkám mám tlak dobrej, je vidět (na diagnóze) že N75 pracuje a reguluje maximální plnící tlak.
Včera jsem měl na dílně T4 111Kw a tam byl tlak skutečný versus požadovaný cca od 1400Ot stejný, nad 1500 měl skutečný tlak tendenci kapánek předbíhat, tak by to mělo být

Auto mělo nakrouceno 550tis Km
Pořád si myslím, že je na vině čerpadlo, nedává dostatek paliva od toho se pak nevytváří dostatek spalin pro pohon turba..... A taky auto nejede na "plný plyn" (i když diagnostika píše přidáno na 100%) v otáčkách viz max rychlost cca 130....
Napsal: 16 pro 2011, 11:25
od Thomy
Milinek píše:blueabyss píše:Turbo opět namontované - přepouštěcí klapka zalapovaná. Změna žádná.
Porovnal jsem skutečný tlak budík verzus diagnostika a přesně to sedí. Mám stále nízký tlak v otáčkách přesně jak Milinek.
jak jsem si hrál s s diagnostikou tak jsem jen tak z plezíru udělal porovnání vstřiku a tam je napsané 1-3 2-3 4-3 5-3 tzn že to porovnání to dělá vůči řídícímu vstřiku - já ho mám namontovaný na pátem válci - je to tak dobře - nikde jsem to zatím nedohledal.
Má otázka zní na kterém válci má být řídící vstřik?
Můj názor je že by měl být na 3 válci.
V otáčkám mám tlak dobrej, je vidět (na diagnóze) že N75 pracuje a reguluje maximální plnící tlak.
Včera jsem měl na dílně T4 111Kw a tam byl tlak skutečný versus požadovaný cca od 1400Ot stejný, nad 1500 měl skutečný tlak tendenci kapánek předbíhat, tak by to mělo být

Auto mělo nakrouceno 550tis Km
Pořád si myslím, že je na vině čerpadlo, nedává dostatek paliva od toho se pak nevytváří dostatek spalin pro pohon turba..... A taky auto nejede na "plný plyn" (i když diagnostika píše přidáno na 100%) v otáčkách viz max rychlost cca 130....
To se dá poznat na vagu, kolik dává aktuálně v mg ne?
Napsal: 16 pro 2011, 12:06
od Milinek
Kolik jednotka říká, že dává.....
Napsal: 16 pro 2011, 20:32
od blueabyss
Kolik ma davat nafty na 1 strane je tabulka block 8 jinak čerpadlo jsem poslal na kontrolu udajne s nim nic nebylo pretesnili ho stalo to 5000 tak ted bych nejak potreboval zjistit ze je spatne. Tlak mi v zadnem rezimu ani nenanaznaci ze by chtel prebihat u meho turba prepousteci ventil zatim vubec nepotrebuji- uz jsem z toho vazne nestastny.
Napsal: 16 pro 2011, 23:38
od riksy1
Možná hloupý příspěvek. I když máš hadičky nové máš je na 100% dobře zapojené ? Tzn. každá kam patří.
Napsal: 19 pro 2011, 15:59
od blueabyss
Nic není hloupé, každou radu, každý podnět je ceněn - akorát že hadičky jsou dobře.
Napsal: 21 pro 2011, 15:59
od Vsety18
Měl jsem takový podobný problém u 1,9tdi AHF turbo mělo pomalý náběh vše se zdálo být v pořádku rozvody egr podtalky turbo vstřiky čerpadlo jen váha vzduchu hlásila malej průtok do 2000tis otáček nějakej šikula dal řidící jednotku motoru pro jinej typ váhy tak jsem sehnal tu co tam má bejt a je to ok mrkni podle čísla na jednotce jestli je tam co má bejt jen pro kontrolu
Napsal: 21 pro 2011, 16:33
od Milinek
Mé auto jezdilo normálne, kdysi

Jednotku nikdo neměnil...
t4
Napsal: 23 pro 2011, 18:56
od slimjim
Čau,trápí mě úplně to samé.Po výměně váhy se to zdálo lepší,ale stejně je to bída,o rozjezdu do kopce nemluvě.Jedné co mi teď pomohlo je zvýšení dávky paliva vagem.Dávka byla cca 10-10,5mg,dostaj jsem jí na 8,8mg(cca).kolik by měla býl u AHY 111kw,zkusil by ji doladit víčkem.
díky všem
Napsal: 23 pro 2011, 21:44
od wattsound
Ahoj kluci. Už jste to vyřešili??? Padalo mi to do nouzáku po sežízení předstřiku a celkovém doladění motoru. Prej asi "kouslá" klapka v turbu nebo N75ka nebo membrána u turba - tlak z turba max 1.2. Tak jsem to všechno prošel,vyměnil i hadičky,a demontoval turbo (a to byl (bez vyndání motoru) fakt porod

)) a přišel jsem na takovou "pěknou" věc. Ucpaný to hliníkový potrubí kolem EGRu od sazí

. Původní průměr sání cca 7-8cm a současný ucpaný na 2,5cm

. No bylo tam těch sraček požehnaně. Zaslepil jsem EGR, vyčistil potrubí a dal se do z5né montáže. Všimnul jsem si ale, že jsou pěkně zaneřáděné i svody vzduchu do motoru pod tím eGRem. Na to jsem už neměl naprosto sílu a chuť ale čistit. Snad někdy příště ........až budu dávat čip.
A výsledek: z výfuku vylítala "tuna" sazí, motor má takovej čistší chod a do "nouzáku" mi to zatím (týden) nespadlo. A hlavně !!! Jezdí to už bezva a výkon šel o 100% nahoru. Tak snad vám tenhle postřeh k něčemu bude. Petr
PS: kdysi jsem "dělal" motorky a jedna z příčin, proč blbě jezdili byl ucpanej výfuk.
