Stránka 3 z 5

Napsal: 29 lis 2011, 10:12
od janchi999
Mimochodom a o akom rocniku uvazujes?

Napsal: 29 lis 2011, 10:16
od und3ath
janchi999 píše:Mimochodom a o akom rocniku uvazujes?
Myslim ze od 2006 vyssie sa dava silnejsia verzia w12 motora. Takze tak.

Napsal: 29 lis 2011, 10:18
od salko
Píšeš, že si dal 4.000€ za generálku motora. Ak pôjdeš do takéhoto prémiového auta, tak 4.000€ je suma, s ktorou musíš počítať na klasické opravy. Pokiaľ teda nepíšeme o funglovke so zárukou.
Na týchto autách je všetko x-násobne drahšie.
Sám som mal v roku 2001 BMW740iL (E38, 1998) a potom A8 3.7 (1998). Stále to chcelo prachy. Nové gumy, to bola iná pálka. Spotreba v meste okolo 15L. V tej dobe ti také auto nevedel každý odservisovať. Ja osobne by som už do takýchto prémiových limuzín nešiel.

Napsal: 29 lis 2011, 11:35
od dolar100
zisti si zatial, co stoja len zakladne prevadzkove diely, brzdy, gumy, rozvody a uvidis ci ta to prejde alebo nie. ;) Ak chces vediet viac chod na nejake nemecke forum, my tu jazdime na W12 funglacoch my nevieme co sa kazi. (noteeth) alebo sa opytaj v servise kde to opravuju, s cim su problemy

Napsal: 29 lis 2011, 14:40
od Mato86
Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies :D :D :D

Napsal: 29 lis 2011, 14:46
od und3ath
Mato86 píše:Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies :D :D :D
R.I.P. :D

Napsal: 29 lis 2011, 15:05
od subz3ro_tdi
http://autobazar.eu/sk/results.php?cat= ... lada%C5%A5+!

ktore z toho uvazujes?
phaeton s W12 r.v.2003 za 11 tis. eur s novou prevodovkou, gumami a po servisnych vymenach znie zaujimavo (noteeth)

Napsal: 29 lis 2011, 17:04
od Thomy
Mato86 píše:Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies :D :D :D
Pff, doufam, ze to bylo alespon pojisteny :D

Napsal: 29 lis 2011, 17:11
od Mato86
nastastie bolo :D

Napsal: 29 lis 2011, 18:01
od puci
Mato86 píše:nastastie bolo :D
nezhorelo len kvôli tomu????

Napsal: 29 lis 2011, 18:02
od puci
subz3ro_tdi píše:http://autobazar.eu/sk/results.php?cat= ... lada%C5%A5+!

ktore z toho uvazujes?
phaeton s W12 r.v.2003 za 11 tis. eur s novou prevodovkou, gumami a po servisnych vymenach znie zaujimavo (noteeth)
Paráda kúpiť v 2006 za 5,2 mil SK a o 5 rokov predať za 11 tis. EUR. fakt super.

Napsal: 29 lis 2011, 18:25
od dhfool
A6TDI píše:
dhfool píše:Musí to být koncern? A se vzduchem? Jeden měch na to stojí 1300 eur. Žádná žehlička to není, do zatáček se to hrne jak tank a váží to stejně.
Jedeš do známe zatáčky normálně -nijak rychle- jak jsi zvyklý z ostatních aut a s tímhle kolosem (klame tělem) jsem jel málem rovno.
A8 je mnohem lepší co se jízdních i dynamických vlastností týče. Pokud tuto kategoriia aut, tak BMW 7.
ještě bys mohl vysvětlit proč 7čka zatáčí a 8 čka jede rovno ;)
A8 a 7re jsou OK, jen Phaeton je jak hozená kovadlina (2400kg...). A8 je naopak vynikajicí až na tu odezvu od českých silnic kvůli pneumatickému pružení. Nejsem příznivcem vzduchu a jedinou výhodu vidím v nastavitelné výšce...

BMW 7 je mnohem majestátnější auto a těžko si ho někdo splete s Passatem, nebo s A6 jako je tomu u Phaetonu a A8. Navíc já mám BMW rád. Dobře se to opravuje :) Pokud bych měl volit nejpohodlnější meluzínu, tak Peugeot 607.

Napsal: 29 lis 2011, 21:48
od miklopan
Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.

Napsal: 29 lis 2011, 22:03
od dolar100
miklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3bar ;)

Napsal: 29 lis 2011, 22:18
od miklopan
dolar100 píše:
miklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3bar ;)
Samozřejmě, že auto trochu pápne, ale já brzdy dělal nedávno a komplet kotouče i desky cena 1000eur. Já tomuto autu říkám cvalík :) . Jezdím i RS8, a ta je mnohem náročnější a hlavně výdrž motoru je úplně jinde ... po 120tis komplet generálka