Napsal: 29 lis 2011, 10:12
Mimochodom a o akom rocniku uvazujes?
Myslim ze od 2006 vyssie sa dava silnejsia verzia w12 motora. Takze tak.janchi999 píše:Mimochodom a o akom rocniku uvazujes?
R.I.P.Mato86 píše:Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies![]()
![]()
Pff, doufam, ze to bylo alespon pojistenyMato86 píše:Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies![]()
![]()
nezhorelo len kvôli tomu????Mato86 píše:nastastie bolo
Paráda kúpiť v 2006 za 5,2 mil SK a o 5 rokov predať za 11 tis. EUR. fakt super.subz3ro_tdi píše:http://autobazar.eu/sk/results.php?cat= ... lada%C5%A5+!
ktore z toho uvazujes?
phaeton s W12 r.v.2003 za 11 tis. eur s novou prevodovkou, gumami a po servisnych vymenach znie zaujimavo
A8 a 7re jsou OK, jen Phaeton je jak hozená kovadlina (2400kg...). A8 je naopak vynikajicí až na tu odezvu od českých silnic kvůli pneumatickému pružení. Nejsem příznivcem vzduchu a jedinou výhodu vidím v nastavitelné výšce...A6TDI píše:ještě bys mohl vysvětlit proč 7čka zatáčí a 8 čka jede rovnodhfool píše:Musí to být koncern? A se vzduchem? Jeden měch na to stojí 1300 eur. Žádná žehlička to není, do zatáček se to hrne jak tank a váží to stejně.
Jedeš do známe zatáčky normálně -nijak rychle- jak jsi zvyklý z ostatních aut a s tímhle kolosem (klame tělem) jsem jel málem rovno.
A8 je mnohem lepší co se jízdních i dynamických vlastností týče. Pokud tuto kategoriia aut, tak BMW 7.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3barmiklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
Samozřejmě, že auto trochu pápne, ale já brzdy dělal nedávno a komplet kotouče i desky cena 1000eur. Já tomuto autu říkám cvalíkdolar100 píše:no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3barmiklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.