Stránka 3 z 3

Napsal: 13 pro 2011, 12:55
od nogis
Tak pokud ti přijde ten průměr málo, když z těch 10 hodin jedeš víc než hodinu po pobřeží než se dostaneš na dálnici, pak kolony dálnice, hranice... Řeknu ti to takhle, holky šli na záchod až u nás, jinak se drželo nepřetržitě kolem 160km/h. Pohádky o průměru 120 na vzdálenost 1200km jsou trochu mimo při využívání rychl. limitů jak píšeš. To by jsi musel letět pořád 200, aby tě nesrazily nečekaný (ale zaručený) komplikace. A tu stejnou spotřebu děláš s tím ASV? Sorry, ale proti 190k ARL trochu rozdíl ;)

Napsal: 13 pro 2011, 13:01
od martinsidlo
No jezdi,jak chceš ale při 160 s prům. spotř.5,2l to teda nevím.

Napsal: 13 pro 2011, 13:02
od nogis
Nemám potřebu cokoliv dokazovat, jsem vděčnej za to, jak to funguje ;)

Kdo to auto zná, bez problémů potvrdí.

Napsal: 13 pro 2011, 19:35
od Richi
Z Rakouska přes Šumavu, Prahu až do Krkonoš. 500 km, pokud byly nějaký dálnice nebo rychlostní silnice tak jsem je použil.
Plný auto, déšť, mlha, klima. Před odjezdem domů jsem tam tankoval a později i tady, průměr takřka přesně 6 litrů.
Ale spotřebu jsem díky tomu tankování dopočítal spíše výjimečně, moc mě nějaké počítání spotřeby nebere. :)

Napsal: 13 pro 2011, 21:14
od senioring1
Obľúbená téma medzi motoristami. Myslím, že iba každý desiaty je schopný priznať, že jeho auto nie je najúspornejšie,najrýchlejšie, najtichšie , vlastne všetko naj....
K téme: V lete 2011 cesta do Grécka , spolu 4800 Km, dvaja plus batožina .Tempo dovolenkové s mnohými zastávkami, klimou a spotrebou 5,2

Napsal: 13 pro 2011, 21:25
od gabco007
senioring1 píše:Obľúbená téma medzi motoristami. Myslím, že iba každý desiaty je schopný priznať, že jeho auto nie je najúspornejšie,najrýchlejšie, najtichšie , vlastne všetko naj....
K téme: V lete 2011 cesta do Grécka , spolu 4800 Km, dvaja plus batožina .Tempo dovolenkové s mnohými zastávkami, klimou a spotrebou 5,2
tlieskam ti, prvadu mas...:D
ja cez leto dovolenka SK-HR-SK...dvaja dospeli, dve deti, tam po dialnici 120km/h naspat 130 km/h prevazne v noci a spotreba 5,9l....auto v popise...spokojnost...v HR lacna nafta...:D...mimochod svokor s Glfom VI, 1,4 TSi 122 PS dvaja dospeli a jedno dieta spravil za mnou 6,1l...

Napsal: 15 pro 2011, 08:42
od X-X-L
TADY JE PÁR FOTEK TOHO SÁNÍ

http://leteckaposta.cz/165413461



(crazy)

Napsal: 15 pro 2011, 14:53
od senioring1
X-X-L píše:TADY JE PÁR FOTEK TOHO SÁNÍ

http://leteckaposta.cz/165413461



(crazy)
Odstav EGR a je po probleme

Napsal: 15 pro 2011, 22:13
od X-X-L
UŽ JE !

;)

Napsal: 17 pro 2011, 21:00
od martinsidlo
nogis píše:Tak pokud ti přijde ten průměr málo, když z těch 10 hodin jedeš víc než hodinu po pobřeží než se dostaneš na dálnici, pak kolony dálnice, hranice... Řeknu ti to takhle, holky šli na záchod až u nás, jinak se drželo nepřetržitě kolem 160km/h. Pohádky o průměru 120 na vzdálenost 1200km jsou trochu mimo při využívání rychl. limitů jak píšeš. To by jsi musel letět pořád 200, aby tě nesrazily nečekaný (ale zaručený) komplikace. A tu stejnou spotřebu děláš s tím ASV? Sorry, ale proti 190k ARL trochu rozdíl ;)
Prům.rychlost mě zajímá z palubáku,spotřeba ze skutečného tankování a při cestě 1200km,jak píšeš,by jsi nepotřeboval tankovat. A to bych tě chtěl vidět 1200km při 5,2l/100km. Pokud neumíš do nádrže natankovat celkem(aby jsi v ní měl) 67l,tak spotřebu počítáš +-10l.,pak takové zajímavé spotřeby.Já jezdím každý rok Praha - PrimorskoBG 1750km prům.101km/h dle PC ( 850km dálnice,zbytek normální I a II třída ) se spotřebou skutečnou 6,1l/100km.

Napsal: 17 pro 2011, 21:17
od gabco007
tak dnes som s mojim AVF hodil na dialnici tempomat 160 km/h pri +4 supnoch Celzia bez protivetra skoro rovinka BA-TT a cuduj sa svete pod 7,1l to neslo ani bohovi podla PP