Stránka 3 z 9
philips temro
Napsal: 06 pro 2011, 21:13
od rj592
Napsal: 06 pro 2011, 22:01
od kokso580
Ja mam na svojom BKD toto
http://shop.molpir.sk/default.aspx?cont ... od_id;2275 Ohrieva mi to olejovu vanu. Aj vo velkych mrazoch bezproblemovy start bez neprijemneho klepania ventilov. Zastrcku mam vyvedenu v narazniku a spustam to cez casovac.

Napsal: 06 pro 2011, 22:04
od jjuriss
rj 592, kde si to zohnal? hladal som to na nete ale nikde nic
Napsal: 06 pro 2011, 22:21
od rj592
Mám už to dýl, na T4 mám eberspacher ohřev a teď co mám VW T3, tak to startuje bez problémů, holt je to jen 4vál. Loni jsem to ještě dohledal na jejich stránkách, dnes jsem philipse zkoušel a nic, jediné, co jsem našel, tak byla spirála, podobná té, co se dává do avie do bloku.
Napsal: 06 pro 2011, 22:30
od rj592
Jinak je to na prodej.
Napsal: 07 pro 2011, 07:30
od lt.kubosh
Elektrický ohřev na 230V mám v autě. Použil jsem to toliko jednou, ptorože mít v Praze u chodníku zásuvku je komplikované. Je to k hovnu. Nevím kolik by to muselo mít výkon, aby to něco ohřálo. Když vidím kolik má příkon varná konvice a jak dlouho jí trvá ohřát 1l vody. A to prosím ta voda není v ledové nádobě neustále odebírající teplo, tak 300W krám bude akorát žrát proud, výsledek bude 0. O Philips krámu 75W ani nemluvím.
Napsal: 07 pro 2011, 08:16
od MirekX
asi tak,kamarád to měl v autě tuším od Molpiru, asi 500W v hadici.
Aby to ráno v 7 vůbec poznal, musel to pustit někde ve 2 v noci.
Když vezmu jak dlouho to ohřívá bufík co má 5kW (když je velký mráz tak i 30 minut) Znám asi 3 lidi co to měli. 2 to nepoužívají a jeden dal bufík. Vyhozený peníze, to už radši topnou kostku do auta aby to odmrazilo skla.
Napsal: 07 pro 2011, 08:29
od Marek77
Přesně tak. Vždyť o tom bufíku tady melduju už celou jednu stránku

. A dost mě zaráží, že na to nikdo nereagoval a pořád si tu melou to svoje

.
Mám bufík jako nezávislé topení. Auto stálo přes noc venku a bylo -4°C mrazu. Zapnul jsem bufíka (bez chodu motoru!!!) a po 22 minutách vypínal (měl na výstupu vodu o teplotě 85°C). A to podotýkám, že mám skoro 11 litrů chladicí kapaliny a podstatná část vede nekrytě pod vozem (podobně jako škodovka stodváca).
Spotřeba bufíku je cca 0,5-0,6 litru nafty za hodinu provozu na plný výkon, k tomu cca 3 Ah elektrické energie z baterky.
Tak by mě fakt zajímalo, co tu pořád všichni řešíte se zásuvkou na 230V.
Napsal: 07 pro 2011, 10:41
od mir77
Zajímavý porovnání toho výkonu

Jako budík je ideál, ale nevýhoda je nemožnost použití v garáži. Je fakt, že tam to tolik nevymrzne, ale občas by se to šiklo

Napsal: 07 pro 2011, 11:31
od jjuriss
tak presne tot som potreboval pocut, radu ludi co maju bufik a co mali ohrev 230, vobec ma to netrklo ze by to bola az taka bieda, takze chrobak z hlavy je uz von a kukam po bufiku, len skoda ze sa mi to vidim zatim pridrahe... inak na moje auto treba Top C? nasiel som toto ale ci by to aj pasovalo...
http://aukro.cz/nezavisle-topeni-webast ... 57477.html
Napsal: 07 pro 2011, 11:33
od fx99
Napsal: 07 pro 2011, 11:53
od Marek77
Do Octavie TDi lze použít bufík třeba ze sharana, tourana, transportera nebo A8 - má označení D5W-Z od Eberspächeru. Dá se sehnat starší kolem tří až pěti tisíc.
Kromě bufíku je třeba koupit naftové podávací čerpadlo paliva a elektrické čerpadlo do chlazení. Zapojení je otázka jednoho odpoledne.
Napsal: 07 pro 2011, 11:56
od jjuriss
Marek77 píše:Do Octavie TDi lze použít bufík třeba ze sharana, tourana, transportera nebo A8 - má označení D5W-Z od Eberspächeru. Dá se sehnat starší kolem tří až pěti tisíc.
Kromě bufíku je třeba koupit naftové podávací čerpadlo paliva a elektrické čerpadlo do chlazení. Zapojení je otázka jednoho odpoledne.
nieto komponenty niesu sucastou "bufiku"? plati to iste aj pre webasto?
Napsal: 07 pro 2011, 12:09
od Marek77
Bufík od Eberu má většinou vše zvlášť. Některé bufíky mají v sobě vodní čerpadlo, ale je jich málo, navíc si myslím, že vhodnější je mít vodní čerpadlo spíš zvlášť - v případě jeho poruchy se to lépe řeší.
Vodní čerpadlo seženeš kolem tisícovky, čerpadlo nafty tak za pět až osm stovek. K tomu nějaká ta hadičky na naftu, případně na vodu a nějaký metr elektrického vodiče.
Pokud bys měl zájem, mám kontakt na solidního pána, co vrakuje Sharany. Určitě by bufík, včetně všeho příslušenství, nabídl za velice rozumné peníze.
Napsal: 07 pro 2011, 12:17
od MirekX
já jsem to vloni dělal kamarádovi do Caddy a vyšlo to od Webasta za sadu asi na 17 tis (bez DPH) vše nové a všechny komponenty to mělo zašité v tom topení, krásná prácička.
Do octy jsme kdysi nabastlili starší 3kW ze sharana (výkonově to stačí) a vyšlo to tak na 6000 Kč materiál. A taky to maká dodnes