Stránka 3 z 7
Napsal: 17 pro 2011, 14:08
od sniper--
no origo ic uprostred je...ale ten co jsem meril z toho odkazu by byl pak jako prvni od predu...sem to mozna spatne napsal
Napsal: 17 pro 2011, 23:20
od Kornout
To jsou kecy okolo 300PS, těch aut jezdí v čr několik a fungujou i s origo chladičem oleje.
Ty brzdy, oni stačej i 280ky, když zabrzdíš občas, ale pokud tomu budeš dávat a někde poletíš, tak ve finále nebudou stačit žádný a zvadnou všechny.
Pokud dáš origo 312ky, tak je to taky uplně nahouby, zvadnou jak prd. Musí se to hold pořešit.
Re: taky přidám mlejnka
Napsal: 18 pro 2011, 13:09
od jordee_23
Smoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina
brzdy CTF

.. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
Napsal: 18 pro 2011, 14:07
od Smoke
stačí? to je každýho věc, ale až jednou budeš potřebovat a nezastavíš, bude pozdě. já si to taky myslel že mě to stačí, měl jsem new ferodo a 3x ze 160 na 80 zvadlo, zmodralo a byl čas přemejšlet o větších. 288 mě zatím nezvadli ani po 5x brždění
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...
Napsal: 18 pro 2011, 16:17
od Ferenzzo
jezdím s 280mm na okruh v brně a to mám ATE

, nešlapu na to natvrdo jak píšeš, ale přerušovaně a do toho podřazuju .... to je zhovadilost to ze 180 zašlápnout, tohle se dalo na motorce ale autem...

a zajímalo by mě ty zimermany + dsp 2500 jestli to je fakt takovej rozdíl jak píše forest...
Napsal: 18 pro 2011, 16:53
od valis
Jezdil jsem v Moste na autodromu s Jettou,kotouce i desky Ate a ve ctvrtym kole uz jsem se zapiral o volant,abych vubec zobrzdil.Po vymene za Zimmermanny + DS 2500 jsem zadny vadnuti nezaznamenal.
Se soucasnym autem,kde jsem mel Zimmermanny a levny desky od Feroda (nevim presne oznaceni),mi brzdy zase vadly stejne jako s Ate.Dal jsem misto desek Ferodo Ate a znatelne se to zlepsilo.Neni to ucinek jako s DS 2500,ale rozhodne o dost lepsi,nez klasicky Feroda. Kdyz uvazim rozdil v cene mezi DS 2500 a Ate,jsou pro me Ate prijatelnej kompromis.
Cili nyni mam na obou napravach Zimmermann + Ate desky (312 + 256)
Napsal: 18 pro 2011, 17:04
od najmis
Já dávám na vrtaný Zimmermanny desky Textar.Cenově dostupný a brzděj moc pěkně i s 288mm

Napsal: 18 pro 2011, 17:25
od Persan
FMIC se na leona nevejde bez úpravy přední výztuhy, pak padne jak prdel na hrnec. Když tak dodám fotky.
Napsal: 18 pro 2011, 17:33
od Forest
Diky Valis, takze se ukazalo, ze nemluvim do vetru (mel jsem takovej dojem, ze mi tu nekdo neveril). Proste ten rozdil byl nehoraznej. Akorat ted jsou na rade nejaky Ferodo Q... neco tak uvidime. Mam strach, ze moc rozdil nepoznam a budu zklamanej.
Jinak abych se priznal, nevzpominam si, ze bych nekdy brzdil ze 160 na 80 nebo kolik. Mozna nekde na dalnici. Vzpominam si ale, ze jsem brzdil ze 100 na nulu kdyz jsem testoval okruhovy Yoko a byla to dobra silenost jak se ty "semislicky" zakously - malem jsem se zakousnul ja do volantu
Nicmene zpet k tematu: rozhodne je lepsi mit brzdy predimenzovany nezli poddimenzovany a hlavne je to o tom uvedomeni co si mohu a nemohu dovolit. Myslim si, ze ikdyby mel nekdo pulmetrovy kotouce a choval se jako urvanej ze retezu a spolehal na to jako na spaseni , rozhodne ho v tom nenalezne.
@Persan: hod mi to prosim do mailu
arachnee@seznam.cz a ja to placnu na FTP a pak sem ... teda pokud to neplacnes nekam Ty ... predem dik
Napsal: 18 pro 2011, 17:40
od rici.houba
Foreste,pokud myslíš Ferodo TheroQuite (nebo jak se to sakra píše),tak to tam ani nedávej. Sice preferuju značku Ferodo a jsem jejím velikým zastáncem,ale tyhle desky se z mojeho pohledu nepovedli. Jsou to poměrně bláta. Neřikám,že to nebrzdí,ale pokud sis vyzkoušel řadu DS,tak z tohohle budeš akorát zklamanej...
Napsal: 18 pro 2011, 17:46
od turbo kamna power
Napsal: 18 pro 2011, 17:49
od Smoke
já tím chtěl říct, že větší jsou lepší, a né nadarmo do silnějších aut dávaj výrobci větší, a nemá cenu porovnávat DS 280 s obyč 288
a když už mám velkej výkon, tak si ho rád užiju, a taky se na brzdy potřebuju spolehnout.
jinak brzd desek jsem taky už vyzkoušel několik, a F. thermoquit se fakt nepovedli, premier lepší.
Napsal: 18 pro 2011, 17:54
od najmis
A na Textary nic...?To na ně nikdo nejezdíte..sem s nima spokojenej snad jen já..?

Napsal: 18 pro 2011, 18:00
od Kornout
Ferenzzo píše:jezdím s 280mm na okruh v brně a to mám ATE

, nešlapu na to natvrdo jak píšeš, ale přerušovaně a do toho podřazuju .... to je zhovadilost to ze 180 zašlápnout, tohle se dalo na motorce ale autem...

a zajímalo by mě ty zimermany + dsp 2500 jestli to je fakt takovej rozdíl jak píše forest...
To si děláš prdel, nebo to myslíš vážně???? Na okruhu brzdíš přerušovaně????
Cílová rovinka a začínáš brzdit pomalu už na startovní čáře, ne????
To jsou kecy to mě poser
Stačí pitomá dálnice, jedeš dvě kila a nějakej máčo ti to tam v kile šoupne, tak to bych tě chtěl vidět, jak to budeš přerušovaně s podřazování dobržďovat. O Okruhu, či nějaký okrsce se radši ani bavit nebudu

Napsal: 18 pro 2011, 18:03
od Ferenzzo
jojo myslím to vážně
