Stránka 3 z 7
Napsal: 05 úno 2012, 10:26
od vojta_TDi
jeste jsem zapomel strejda ma CR taky tam dava 5l benalu bez aditiv a v pohode
Napsal: 05 úno 2012, 10:37
od fx99
tak pánové dík za názory

Napsal: 05 úno 2012, 11:58
od Pasat TDI PD 96 kw
Napsal: 05 úno 2012, 13:41
od xmandezo
zamysli se trochu když by ti už ta "nafta" co tady tankujem všichni zamrzla což znamena že se ti z ní stane parafín ve filtr a totalně ho zacpe že nepřidíraš CR ani PD ? vidím ty lidi jak přijedou a povídaj no víte mě už to asi 3 dny moc netahne občas to chcípne

tím vlastně nic nedělaj tomu systemu vit? za mě benzín ano!
Re: natural 95 do nafty proti zamrznutí
Napsal: 05 úno 2012, 14:05
od jordee_23
fx99 píše:lze přidavat ? 1l na cca 30 l nafty motor 1.9 pd -nemuže se něco vykakat

mas sice PD ale 1l je v pohode.
normalne to obcas spravim , aj teraz ked bolo -31 nic sa tym nestane ked mas pomer 1:30 .
len aby ste boli v obraze slovnaft SK garantuje naftu do -24C ale na liptove je bezne v noci -28 a aj menej teraz
a taky shell , no v jeden den dotrepali 4 auta ktore tankovali na shellke a nafta zamrzla
takze bum VIF a 1l benzinu naozaj neublizi pri tych teplotach
otec dal raz omylom do OII PD k 10 l nafty 35 litrov benzinu a presiel 70km
jazdi dal
Re: natural 95 do nafty proti zamrznutí
Napsal: 05 úno 2012, 14:30
od rehak6co
jordee_23 píše:
otec dal raz omylom do OII PD k 10 l nafty 35 litrov benzinu a presiel 70km
jazdi dal
Tak to je zajímavé, já si myslim, že zrovna PD systém má nejmenší nároky na mastnost nafty když hlavní tlak je vytvořen stlačením vstřiku oproti VP a CR čerpadlům kde je tření určitě mnohem víc.
Ale unás to nikdy nedosáhne -20 tak to neřešim....
Napsal: 05 úno 2012, 14:37
od jericho-3
Já mám spíš za to, že PD je háklivější než rotačka, proto má" předepsáno" i jemnější čištění a přidávání Vifu a zadřené čerpadlo je rarita, ale u vstřiku to není "rarita".I u starých motorů se nejdřív zadřel vstřik než čerpadlo..
Napsal: 05 úno 2012, 14:43
od Milik607
Benzín do nafty se nedoporučuje. Dnešní aditiva nejsou až tak drahá,že by se vyplatilo takhle riskovat. Zrovna vstřikovací čerpadlo,je velice přesně vyrobené a stačí aby šlo chvíli i málo odmaštěné benzinem a hrozí že se začne opotřebovat,naruší se povrchová úprava a čerpadlo ztrácí tlak.
Do nafty dávám aditivum a stačí troška a je to znát v zimě. Zatím jsem nastartoval vždy.
Napsal: 05 úno 2012, 14:54
od rehak6co
jericho-3 píše:Já mám spíš za to, že PD je háklivější než rotačka, proto má" předepsáno" i jemnější čištění a přidávání Vifu a zadřené čerpadlo je rarita, ale u vstřiku to není "rarita".I u starých motorů se nejdřív zadřel vstřik než čerpadlo..
Souhlasim stim že u PD určitě dřív klekne vstřik než tandem nebo podávací při suchej naftě. Jaký jsou rozdíli ve filtrech netušim, ale že by VW předepsalo přidání VIFu tomu nevěřim. Pro mě je Vif dobrej marketing ale nikomu ho neodpíram jen mi nikdo nepřesvědčí že štamprdle zlepší nádrž nafty...

Napsal: 05 úno 2012, 15:06
od Milik607
PDčko je určitě víc háklivější než rotačka. PDčko má všechny součásti přesněji vyrobeny a tím i menší kanálky ve vstřiku než ve vstřiku u rotačky. Já osobně chci kupovat v létě G4 a asi raději taky sáhnu po rotačce 81kw než po PD. I když zase chci výkonější auto,takže by se mi líbil ten motor co má třeba 110kw ale na tu hodnotu rotačku taky dostanu.
Napsal: 05 úno 2012, 18:09
od Pasat TDI PD 96 kw
já dávám adityva a nikdy jsem neměl problém!!!! za mě benzín do nafty určitě ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napsal: 05 úno 2012, 19:05
od Pedro299
Ja dávam do tdi pd 74kw na plnú nádrž 4litre natural 98 a ešte som žiaden problem nemal a to už to takto niaky ten rok robím.
Napsal: 05 úno 2012, 19:46
od Ladas
takže jedna věc je TDI a druhá FSI rotačka snese 5L naturalu bez toho aby se něco poznalo na výkonu nebo něco odešlo týdně takhle mixuju v zimě nádrž na týden a JEZDÍM a o tom že je benzím suchý se můžeme bavit u FSI nebo jiných systémech přímého vstřikování benzinu taky to jezdí a nic se nesere kdo věří aditivům ať si je tam leje ale když ta nafta mrzne už kolem -15 je něco špatně a aditiva nepomůžou za čtvrtek a pátek jsem řešily zamrzlýho kde co takže o výrobcích aut to nejni...
Napsal: 05 úno 2012, 20:23
od miraspetrowski
Ladas píše:takže jedna věc je TDI a druhá FSI rotačka snese 5L naturalu bez toho aby se něco poznalo na výkonu nebo něco odešlo týdně takhle mixuju v zimě nádrž na týden a JEZDÍM a o tom že je benzím suchý se můžeme bavit u FSI nebo jiných systémech přímého vstřikování benzinu taky to jezdí a nic se nesere kdo věří aditivům ať si je tam leje ale když ta nafta mrzne už kolem -15 je něco špatně a aditiva nepomůžou za čtvrtek a pátek jsem řešily zamrzlýho kde co takže o výrobcích aut to nejni...
pumpy adetivujou do -5,zbytek je na řidičích,snad každej výrobce aut doporučuje letní i zimní adetiva ,která zajišťují číštění pal soustavy včetně čerpadel a vstřiků,snad se jěště nikdy neřešilo,že adetivum nepomáhá nebo i že ničí,jeto spíš tím ,jak si připravili auto na zimu-filty,žhavení a třeba i vyčištění nádrže,protožě pokud se za rok dost najede,tak se i dost tankuje,a divili by se ,co se dokáže za rok s naftou od Shell do nádrže nashromáždit-takový krásný černošedivý nudle, zatuhnou už i v těch malejch mrazech---- adetivum jo,a taky to s ním občas přehnat
Napsal: 05 úno 2012, 21:53
od pdydkin
hoši mám 12 let starý AFN a vždy jsem nastartoval, teď jsem to měl o vejkendu venku, startoval jsem v 5 hodin ráno v -18 a chytlo to hned, před dvěma lety to stálo dvě noci v -25 a cca po 5ti vteřinách to chytlo. v životě jsem tam nedal ani aditivum ani benzin a tankuju kdekoli. máte asi problém jinde:) ještě hodim video ze dněška -13 stupnů stálo to venku přesně 24 hodin tady je start:
http://www.youtube.com/watch?v=YLL61mA1 ... e=youtu.be