Stránka 4 z 8
Napsal: 02 led 2013, 23:47
od Forest
Leon/kissiakos píše:vidim ze uz tu je viac "vysmievacou" ako ludí, ochotnych pomost ...
Stare prislovi zcela vystizne rika: KOMU NENI RADY, TOMU NENI POMOCI!
... lidi ti tu pomahajim akorat tvuj problem je, ze tu pomoc nevnimas. Chovas se jako zenska, ktera nevi co chce a neda pokoj dokud to nedostane.
Pokud si chces mrvit exterier a interier auta, budiz (paklize neohrozujes ostatni), ale kdyz si chces mrvit naprosto zbytecne a hloupe i motor a chtit od zdejsich lidi aby te v tom jeste vlastne podporovali ... to bez radeji na VWclub, tam budes mezi svymi.
PS: tim, ze nekomu budes nadavat jen dokazujes, ze jedinym idiotem jsi tu ty
Napsal: 02 led 2013, 23:54
od Leon/kissiakos
forest ty mal asi jediny na svete dar , ze ku vsetkemu vies napisat 100 riadkovy komenrat a nepomozes tym nicomu .. to je take tazke sa venovat zapojenie a problematike chladica oleja a nie tomu ci to ja vsatne potrebujem.. co ked to pojde na ine auto, a co ked mam v aute budik na teplotu a chladenie ani z ARL nestiha?? co napisete potom?? co ak chcem s autom jazdit amaterske preteky do vrchu?? je proste uplne jedno co mi tu napises, ci mi to treba alebo nie.... proste uvedom si ze to treba a bude to tam namontovane ci uz to schvalis alebo nie .. to ci mi pomozete alebo nie uz som zistil..a napisem tu uz potom len ako som to urobil s pomocou inych mechanikov..

Napsal: 03 led 2013, 00:01
od turbo kamna power
Lancia nebo snad i Fiat 1.9TD měl chladič oleje z fabriky a určitě měl i termostat, třeba by to šlo použít z toho. A to ten motor měl jen 66kw, ale jestli měl i výměník, to netuším... Chlazení oleje není od věci, zvláště u upraveného auta v létě při nákladačce. To, že to zvládne i větší výměník ze silnějších PD je věc jiná, ale to už je na vkusu každého soudruha...
Napsal: 03 led 2013, 00:02
od Leon/kissiakos
tak vam dakujem za velmi cenne rady a pomoc ..
1Z písty
Napsal: 03 led 2013, 00:18
od Jarda S.
jaký písty použít na výkon cca 180hp ? nechci měnit spodek i když by to byla nej varianta

Re: 1Z písty
Napsal: 03 led 2013, 10:30
od TDI tech
Jarda S. píše:jaký písty použít na výkon cca 180hp ? nechci měnit spodek i když by to byla nej varianta

Nezxda sa ti ze si sa ocitol trochu mimo? Ale k veci. Prehod si spodok z AFN a mozes byt na klude. Brano Farkas mal vo svojej Ibize AFN napucene 240k na seriovom spodku a to auto od neho dostavalo riadne na pysky a motor drzal.
Napsal: 03 led 2013, 12:15
od ADKO13
Kisso prepac ale sam si vsetko komplikujes.. kazdy ti tu poradil jednoduchu vec a lacnu a taku co funguje

a ty miesto toho vymyslas

akoze jasne chces pre ten motor to najlepsie

ale je to nezmysel pchat tam nwm co ked tam mas 180ps v tvojej teme vidno ze sa snazis upravovat co sa da

ale urob si hranicu.. ktore maju vyznam a kttore nie.. lebo pchat tam veci ako pri 300ps je nezmysel.. Radu si dostal kup tam z ARL a mas pokoj
Inac toto nema vyznam a jak pisal vici mozno zaraz prides s tym ze nechces predne sklo...

Napsal: 03 led 2013, 19:09
od Leon/kissiakos
chlapci mne postacovat z ARL nebude, uz to pochopte .. darmo mi tu pisete ze bude ale bo mam vyskusane ze nebude ... cize chladic BUDE treba namontovat, ja nebudem riskovat a nebudem na jazde napr. na okruhu alebo do vrchu predsa niekde stat a cakam kym mi vymenik z ARL konecne klesne telotu .. proste neviem preco vam vadi ze to tam chcem... ved ked to bude zbytocne, nebude otvoreny okruh.. to ze tam dam peniaze ja, to vam moze byt jedno .. nie ze ja si s toho nic neberiem ..ale berte si vy fakty z mojho prispevku a verte ze nebude staci ARL ..

Napsal: 03 led 2013, 19:29
od toby66kw
Začni teploměrem , na ibě ho mám origo

Napsal: 03 led 2013, 19:31
od Leon/kissiakos
to je samozrejmnost ..ale uz ked mi teplomer ukaze 130 stupnou uz mi nepomoze... cize cele to chcem poskladat a tak vyskusat niekde ..samozrejme nebudem to skusat po BA v meste ..tam nic nevyskusam ..
Napsal: 03 led 2013, 19:52
od subz3ro_tdi
@Matus: Pokial s tym vykonom co tam mas a funkcnym chladiacim okruhom preukazatelne zohrejes olej nad 110 stupnov tak pouvazuj nad generalkou alebo vymenou motora. A teraz nezartujem

Inak chladic oleja si tam kludne namontuj aky chces, ale skor ako termostat by som na zimu pouvazoval nad prihrevom chladiacej kvapaliny

Napsal: 03 led 2013, 20:02
od toby66kw
subz3ro_tdi píše:@Matus: Pokial s tym vykonom co tam mas a funkcnym chladiacim okruhom preukazatelne zohrejes olej nad 110 stupnov tak pouvazuj nad generalkou alebo vymenou motora. A teraz nezartujem

Inak chladic oleja si tam kludne namontuj aky chces, ale skor ako termostat by som na zimu pouvazoval nad prihrevom chladiacej kvapaliny

No , zétra sem dám fotku ,OFF výměníku , topí to dřív
Jezdím 2x6 km denně.
Napsal: 03 led 2013, 20:06
od Leon/kissiakos
subz3ro_tdi píše:@Matus: Pokial s tym vykonom co tam mas a funkcnym chladiacim okruhom preukazatelne zohrejes olej nad 110 stupnov tak pouvazuj nad generalkou alebo vymenou motora. A teraz nezartujem

Inak chladic oleja si tam kludne namontuj aky chces, ale skor ako termostat by som na zimu pouvazoval nad prihrevom chladiacej kvapaliny

nikdy som sa nebavil o tom vykone co mam ...
Napsal: 03 led 2013, 20:26
od ADKO13
prepac a o com ? mozes cele auto prekopat...lebo VB ti je potom na hovno... PP764 tiez...

takze dalsia vec mimo Kisso....

prepac ale na ARL maju 250ps a maju seriu vymenik a nwm ci nema kubastdi okolo 300ps a tiez seriu vymenik a jazdi kopce ( podotkym neviem to na 100%)
Napsal: 03 led 2013, 20:41
od Leon/kissiakos
uz som tu povedal ze moja predstava je do 200ps ale nejde mi o ps ale o Nm ..cize nad 400Nm chcem byt .. cize sa uvidi ... ak budu PP764 malo pojde tam RACE 520 ... turbo este neviem.. chcel som VB ale este som sa nerozhodol ....