Stránka 4 z 9

Napsal: 15 led 2013, 13:32
od r-a-k
A když chci nechat vyvažit new gtb2260ku, tak jaký mám říci požadavek na max otáčky? Nebo se to vyvažuje do nějakých max otáček podle daného turba? Co jsem koukal tak někteří mají mašiny do 200000ot a někteří do 250000ot. Tak nevím kam to poslat aby vše bylo OK. Díky za radu

Napsal: 15 led 2013, 14:10
od Smoke
Kazdy turbo ma nejake max otacky a to by meli vedet do kolika vyvazit.

Napsal: 15 led 2013, 15:14
od Forest
@r-a-k: 2260tka staci do 200tis. RPM, v serii udajne toci kolem 170tis. RPM.

Jen opakuji, dulezite je dat pozadavek na vyvazeni na vyssi spektrum (definovat) a tisk protokolu (pripadne zaslani emailem), protoze se nejedna o beznou zalezitost. Jinak s tiskarnou tam problemy obcas maji, to vim a uprimne receno nechapu, proc uz si neporidej lepsi.

Nicmene clovek se musi pripadne trosku obrnit trpelivosti, protoze ono to dovyvazovani je dost nevdecna prace. Clovek na tom stravi kupu casu a vyfasuje za to z naseho pohledu hodne ale z jeho pohledu (kdy by za stejnou dobu repasovanim vydelal vice) malo.

Dle prislibu prikladam protokol z vyvazeni GTB2260VK z Mouchovy Fabie:
Obrázek

Napsal: 18 led 2013, 09:30
od r-a-k
Díky Forest za info a za graf. Pošlu to do TurboPwer a řeknu jim požadavek na 200000ot.

Napsal: 18 led 2013, 10:03
od Forest
Nemas zac, jeste si vyzadej protokol z vyvazeni, ze ho chces prilozit k turbu nebo ze ho chces poslat na mail - neni to standartni zalezitost a jak se rika "lina huba, hole nestesti" :roll:

Napsal: 18 led 2013, 10:07
od peeeetr
Foreste, jen dotaz. Mělo by se každé turbo nechat vyvážit, než se třeba bude chipovat ? Nebo se to dělá jen u nových turbín? Myslím tím třeba VA

Napsal: 18 led 2013, 10:44
od Jarda S.
každý turbo je vyvážený z výroby (noteeth)

Napsal: 18 led 2013, 11:35
od peeeetr
Jarda S. píše:každý turbo je vyvážený z výroby (noteeth)
Aha...takže když je z výroby vyvážený a já seženu turbo který má najeto 30tis, tak se znovu na vyvážení dát nemusí?

Napsal: 18 led 2013, 12:02
od Jayson
Každé turbo je vyvážené z výroby, ale neni dokonale vyváženo, tzn. že mají celkem velké tolerance.

Napsal: 18 led 2013, 14:32
od Bóďa
Hlavně je vyvážené pro sériovou aplikaci.
A ne pro ty naše nesmysly. :D

Napsal: 18 led 2013, 14:59
od Smoke
Zas tak strasny to neni, stejne vic skodi pretaceni nez seriove vyvazeni... asi jak kdyz mas kolo na aute vyvazeny na 2 nebo 5g.

Napsal: 18 led 2013, 19:30
od peeeetr
Dík za odpověď.

Napsal: 21 led 2013, 22:39
od Forest
Jarda S. píše:každý turbo je vyvážený z výroby (noteeth)
To mas pravdu a ja hovorim o dovyvazeni. Jinak Boda to napsal moc dobre, ostatne on patri mezi ty lidi, kteri si tuto moji radu vzali k srdci a sam se presvedcil o tom, ze se to vyplati.

Ja osobne bych si turbo bez dovyvazeni do auta nedal ... a uz vubec ne pouzite.

Priklad z praxe: jeden zdejsi clen prodaval pouzite turbo ze sveho vozu, ktere mu fungovalo. Rikal jsem mu, aby az ho bude prodavat, tak ho dal preventivne na kontrolu at presne vi, v jake je kondici, co presne prodava. Clovek, ktery mu toto turbo vyndaval z auta, zdejsi zkuseny garazmistr rekl, ze to turbo se jevi naprosto v poradku a to dodalo prodejci dostatecnou duveru a turbo prodal.

Nasledne kupec sdelil, ze turbo houka (coz predtim nedelalo) a ze chce bud odstoupit od kupni smlouvy, nebo to dat na kontrolu k Olegovi.

Jinymi slovy, kdyz by mel papir s vyvazenim, tak by mohl daneho kupce poslat do haje se slovy "mas to cerne na bilem a co jsi s tim turbem provadel opravdu nevim ale kdyz slo turbo ode me, bylo v poradku". Takto ma tri moznosti: bez jakychkoli podkladu rici toto a pak jen cekat, kdy se to proti nemu obrati, odstoupit od smlouvy a dosavadni naklady odepsat ze zisku a nebo pristoupit na podminky a podilet se na nakladech za pripadne pokusy a chyby kupce.

... je treba k tomu neco dalsiho dodavat?

Napsal: 22 led 2013, 08:45
od peeeetr
Jako vždy, výstižná odpověď (noteeth)

Napsal: 22 led 2013, 22:30
od lubomt
Bóďa píše:Hlavně je vyvážené pro sériovou aplikaci.
A ne pro ty naše nesmysly. :D
pekne napísané :D