Stránka 4 z 5
Napsal: 29 říj 2013, 13:41
od ThrashTheTrash
Většinou se to rozdělá, vytáhaj se vstřiky a pak se člověk jen diví, pak to řeší Pavlíček v Brně v Bosonohách tuším a cena je pak hezká

Napsal: 29 říj 2013, 15:09
od sikin1987
tvl zlaty JTD co sme si to koupil za motor?:D:D
Napsal: 29 říj 2013, 16:43
od ThrashTheTrash
sikin1987 píše:tvl zlaty JTD co sme si to koupil za motor?:D:D
To JTD nevím jak to má řešený.
Napsal: 29 říj 2013, 17:42
od sikin1987
JTD je drzak tma nikdy nic neodejde co se tyce motoru. jedina vec je DRV a nekdy vstriky,ale to jako muzou aj u rotacky.
Napsal: 29 říj 2013, 17:58
od dhfool
krajo9 píše:ak by to bola kompresia z valca da sa to nejako zistit???popripade co treba urobit preventivne aby to nerobilo???staci vymenit tie podlozky pod vstreky alebo treba aj nejako zabrusit to sedlo????
Psal jsi, že máš hlavu jaksi opravenou... V čem spočívala ta oprava? Dosedací plocha pro vstřik musí být perfektně hladká, jinak to ta podložka neudrží.Podložky a gumky nové, vstřiky správně usazené v hlavě a na upínacích kamenech nové šrouby dotažené správným momentem. Hlavně ale řešíme hodnoty na vstřikovačích a já neříkám, že ty špatné hodnoty můžou zapříčinit ty vibrace. Korekce umí rozhodit i špatný plochý řemen, nebo zadřená volnoběžka altíku... Těžko soudit čím to je, nikdo tady není jasnovidec, aby to zjistil přes internet...
Napsal: 29 říj 2013, 19:08
od krajo9
hlava bola po kompletnej generalke aj tie sedla na vstreky boli nove...neviem ako presne to robia ale myslim ze vyfrezuju a potom tam daju celu novu vlozku ktora bola aj vidiet ze je tam nejako nalisovaná a je aj z ineho materialu aspon teda farbu mala inu...auto presne to iste robilo pred aj po tejto oprave....dnes som este skusil dat priesvitne hadice od filtra do tandemu a aj spiatocku ....ani v jedne hadici nebola ani jedna jedina bublinka pri akychkolvek otackach motora....ak by mi podfukoval vstrek nebola by zavzdusnena spiatocka???neviem pytam sa...myslim ze co sa tyka sedla vstreku a jeho samotneho utesnenia je vsetko ok....volnobezka na alternatore tak tu som nepozeral ale myslim ze by ten remen mal nejaku vybraciu ak by to tak bolo...ale ziadnu tam nevidim...viem ze cez net je tazko opravovat auto ale kedze dvaja mechanici si s tym nevedeli dat rady tak som skusil vase nazory na hodnoty ktore som ukazal vo videu...za vasu ochotu poradit vam samozrejme dakujem
Napsal: 29 říj 2013, 19:13
od Tomas.cz
A nemáš starý tadnem?
Aspoň na zkoušku, nebo proč jsi ho měnil?
Napsal: 29 říj 2013, 19:25
od krajo9
pretoze sla nafta do oleja a pretesnenie vstrekov nepomohlo...menil sa za novy...a aj ked som tlak na tandeme nezmeral skusil som aspon zlomit spiatocku a hned som videl ako sa hadica napina a tlakuje takze podla mna tlaci...ak sa dostanem k nejakemu manometru tak to este zmeram
Napsal: 29 říj 2013, 20:08
od sikin1987
ja sme z toho picnu. ted sme odpojil hadici co jde do filtruz otocil klickem cerpadlo zabzucelo,ale nafta zadna netece. ja nechapu jqak to muze fungovat. absolutne nechapu fungovani nasavani nafty,zavzdusneni atd
Napsal: 29 říj 2013, 20:49
od Tomas.cz
Patrně čerpadlo ko.
Napsal: 29 říj 2013, 21:15
od sikin1987
jak to funguje,ze to jendou natlaci a podruhe ne? jak to potvrdim? nechcu kupovat cerpadlo za nekolik tisic zbytecne
Napsal: 02 lis 2013, 22:35
od voga1112
Ja som mal tiez problem s jemnuckym potrhavanim a trasenim od motoru ako keby isiel na 3 valce nie vzdy ale obcas ....mechanik povedal ze vymenit gumicky a podlozky na vstrekoch a zalapovat sedla vtrekov a vsetko bude ok . Spravil vsetko bolo ok motor krasne isiel len ked som odchadzal tak povedal ze po tisic km sa mam zastavit na skontrolovanie a nastelovanie vstrekov neviem o kolko povoloval ci o 225 stupnovnalebo len o 180 neviem ale ze po 1000 km mam prist ze to mam v cene .tych 1000 km islo auto krasne no po tom ako spravil to nastavenie po tych tisic km tak hned sa mi to nezdalo bolo pocut rapkanie od motoru ako keby je pruzina na doraz na tryske auto zralo o 2 litre nafty viac tak som tam isiel zas znovu robil nastavenie trysiek je to lepsie ale treti valec ukazuje hodnotu 1,6 a znova citit trhanie . Moze to byt ze by sekol dako gumicku alebo pohol tryskou mam to opatovne davt robit neni tu dakto z okolia TN co sa tomuto venuje naplno dakujem
Napsal: 03 lis 2013, 00:56
od sikin1987
no tka to abyhc se do vymeni gumicek ani nepoustel. me rikal jedne mechos,ze jak se do toho jendou zacne rypat,tak uz to nidky neni tka jak z vyroby,ze padne vykon a spotreba jde do haje.
Napsal: 03 lis 2013, 08:02
od Tomas.cz
voga1112 píše:Ja som mal tiez problem s jemnuckym potrhavanim a trasenim od motoru ako keby isiel na 3 valce nie vzdy ale obcas ....mechanik povedal ze vymenit gumicky a podlozky na vstrekoch a zalapovat sedla vtrekov a vsetko bude ok . Spravil vsetko bolo ok motor krasne isiel len ked som odchadzal tak povedal ze po tisic km sa mam zastavit na skontrolovanie a nastelovanie vstrekov neviem o kolko povoloval ci o 225 stupnovnalebo len o 180 neviem ale ze po 1000 km mam prist ze to mam v cene .tych 1000 km islo auto krasne no po tom ako spravil to nastavenie po tych tisic km tak hned sa mi to nezdalo bolo pocut rapkanie od motoru ako keby je pruzina na doraz na tryske auto zralo o 2 litre nafty viac tak som tam isiel zas znovu robil nastavenie trysiek je to lepsie ale treti valec ukazuje hodnotu 1,6 a znova citit trhanie . Moze to byt ze by sekol dako gumicku alebo pohol tryskou mam to opatovne davt robit neni tu dakto z okolia TN co sa tomuto venuje naplno dakujem
Jestli se nepletu jak zdejší člen MišoVW je někde odtamtud, zkus mu napsat jestli by se ti na auto nepodíval.
Napsal: 13 pro 2013, 17:03
od krajo9
Zdravim...tak som sa konecne pozrel na ten tlak tandemu....na volnobeh rucicka sice ukaze az skoro 4 bary ale kmita hore dole asi s frekvenciou otacok motora od 0,5 az 4bary....po pridani na 4000 otacok rucicka kmita uz v mensich intervalov ikolo 10 bariv.....nedalo mi to tak som zberal este na kamosovom pdcku a jemu na volnobeh pekne drzalo 3,5 baru bez tych kmitov ako mne.....stretol sa s tym uz niekto??