Stránka 4 z 5
Napsal: 26 srp 2014, 22:10
od MadMar
snímačem rychlosti jsem točil vrtačkou, tacho OK, vag o tom neví.
je tam ještě jeden snímač a to snímač otáček té mezihřídeůle v převodovce(G38 tuším), ten funguje, měl jsem ho venku, akorát na něm byly nachytaný špónky (uvnitř je magnet) tak jsem ho očistil olej se šponkama vylil a vypláchl, teď tam mám třetí náplň již s minimálním množstvím otěrového kovu
zkus se nad tím zamyslet nezatížen předsudky a úsudky, jsem v koncích. Jediné řešení které znám, je prasečina ato konkrétně - vyrobím si generátorek, kterým pošlu do snímačů u kol signál o frekvenci odpovídající rychlosti 20kmh. tento bude spouštěn ručně tlačítkem v okamžiku rozjezdu.
jsou to 2-3 operační zesilovače, nebo časovače 555

digitálně to neumím, neumím programovat. ABS dostane na dobu pár sekund falešný signál k nerozeznání od vlastních snímačů, auto si škytne a zachrochtá.
Druhá prasečina je nechat zapnuté napájení, respektive "signál od klíčku" pro ty řídící jednotky i po vypnutí klíčku a to ze svorky číslo 30
jestli tohle rozchodíš tak jsi u mě pan automechanik-elektronik-programátor napiš do sz kolik dlužím.
M.
Napsal: 27 srp 2014, 06:48
od Žolík
Kdybys nebyl tak daleko, tak bych ti načetl CAN trace a popřípadě tu chybějící zprávu na CAN Antrieb poslal a pak by se řešilo proč tam není.
Napsal: 27 srp 2014, 11:11
od HanZ
MadMar píše:HanZ píše:Wow, to se tu rozhýbala diskuze...
Opět se vrátíme k mé radě - vyndat pojistku. To snad zvládne a jeho problém s parkováním to vyřeší do doby, než si koupí novější gateway.
Rozebírat zde patnáctku u rádií, které ji nemají a dostávají wake-up po CANu je bezpředmětné. Tak se přestaňte hádat, nemá to smysl. Prasata to zprasí, odborníci mají více práce. Tečka.
pokud to dostává wake up po canu, tak nastane problém při odpojení napájení? bez ironie tohle opravdu neznám.
Nikomu nic nenutím, pokud chceš zaplatit odborníkum kteří ti to udělají jak to má být, nemám s tím problém. Moje řešení je z oblasti když majitel nemá nebo nechce dávat ty peníze.
může signál k probuzení po sběrnici CAN dostat i rádio, které bylo odpojené od napájení? pokud ne, tak kecám, pokud ano tak proč to nebude fungovat?
já jsem směřoval ještě jinam - a to jak je fyzikálně možné, že klidový odběr rádia vybije baterii do druhého dne? Pokud dobře počítám, 30 ampérhodin když vybíjíš po dobu dejme tomu 12 hodin, tak to by to rádio muselo žrát kolik ampér? dejme tomu A. těchto A ampér vynásob napětím palubní sítě a vyjde výkon dejme tomu W. Tento výkon W je pouze teplo, jinam se energie z polovodiče ztratit nemůže (to je kolikátý zákon termodynamiky?)
pokud je to rádio umístěné v přístrojové desce.... Pořád pomíjím hlavní fakt, která část rádia žere takovýhle proud pokud nemáš proražený tranzistor v integrovaném obvodu koncového zesilovače?
Opravdu jsi si jistý že autorádio žere těch A ampér?
pokud vycházím z mylných předpokladů a autem jezdíš jednou za týden, nebo ještě méně, nebo pokud jezdíš na vzdálenost 1 kilometru, tak mě oprav.
není tam ještě něco jiného špatně v tom autě? třeba stará baterie která v létě točí ale napodzim jí vyhodíš?
Vše v dobrém Marek.
Velice stručně - ujasni si, co vlastně chceš! Původně jet na dovolonenou a zajistit, aby ti rádio nevytloukalo baterku. Nejjednoduší je rádio odpojit (bez diskuzí). Abys nemusel mít rozkuchaný sloupek, tak jsem ti poradil pojistku. Místní géniové snad konečně pochopí, že se jedná o nouzovou variantu, kterou jsi chtěl.
Pokud se v tom chceš hnípat, tak po připojení k bateri sice nedostane wakeup po canu, ale zapneš si ji normálně ručně a stejně tak vypneš. S ohledem na to, že informace na canu je pro rádio stále k dispozici, nebude se ti vypínat po timeoutu.
No a jestli to chceš vyřešit trvale, vyměň gateway, to už tu také je několikrát napsaný.
A k tvému dotazu kolik žere? Nebuď línej a změř si to. Jak je možné, že vytluče baterku? Za den není, ale na to abys nenastartoval nemusí být úplně vybitá! Něco si k tomu nastuduj, stříbrný podnosy došly. A jak mám vědět, co tam ještě můžeš mít špatně? Nijak, nestojím u toho a křišťálová koule mlčí.
Taky vše v dobrym, ale nemá smysl donekonečna vysvětlovat a opakovat již vyřešené věci.
Napsal: 27 srp 2014, 11:24
od Vici
madmar - no ty jsi nám tu fakt chyběl... další mudrlant nejchytřejší
Napsal: 27 srp 2014, 11:47
od golf boost
Napsal: 27 srp 2014, 16:26
od Jelito
MadMar píše:Jelito píše:
ano s tím souhlasím, jen si vem že na fóru nehledá rady ten kde chce/může zajet do servisu si to nechat udělat za větší peníze., ten veme auto zajede do škodovky a druhej den mu jezdí, cena odpovídá.
Umím udělat i kvalitní práci, ve spoustě novejch věcí se nevyznám, polovina národa prostě na tyhle věci nemá a tak to musí ojebávat, poradit si mnohdy bez nákladného a drahého vybavení, kdo začínali na parkovišti před panelákem ti to vysvětlí. Kupodivu nebo snad právě proto tihle lidi umí nejvíc. Podívej se na plat kuchařky a pochopíš. na tom nic neukecáš, až budeme životní úrovní jako ve švédsku tak prosím,
nebudu tady dělat machry jak co zapojit kde zkratovat kde přestříhnout kde zavařit. Návodů jak zajet do autorizáku je na tisíc, tady dávám návod jak to udělat i zadarmo, pokud mi za to někdo zaplatí kilo na hodinu říkám si slušný peníze a udělám to i kvalitně.
To co tady píšu je návod jak do toho autorizáku dojet bez odtahovky, chápeš? dojede to možná i dál, dobrá cena-zadarmo, ne? osobně jezdím fakt hodně a autoservis jsem viděl jednou dvakrát když jsem neměl stahovák na vinutý pružiny výměna tlumičů (sachs) Můžeš to brát jako ironii která někdy i funguje.
M.
To ti ale prece nikdo nebere. Ja taky nikde nepisu ze se ma s necim jezdit do autorizaku kde vetsinou umi jen menit dil za dil a opravovat nic, coz je i logicke.
O platech u nas se bavit nemusime, ja vim co je to brat almuznu. Ale zde je tema o vybijeni baterie u origo radia a zrovna tahle vec se da opravit originalne za par korun bez jakychsi vypinacu a relatek a ja nevim ceho jeste. Samozrejme se s tim nesmi jezdit do autorizaku. A pokud by nekdo tvrdil ze dat 500-1000 kc za ,,novou " jednotku je pro nej moc, tak mi hlava nebere proc kupoval radio ktere stoji nove desitky tisic a bazarove kolem 5 tisic. Nebranim se samodomo vychytavek ktere dokazou usetrit tisice kc, ale v tomhle pripade jsou naprosto zbytecne.
Napsal: 27 srp 2014, 23:43
od MadMar
Jelito píše:MadMar píše:Jelito píše:
ano s tím souhlasím, jen si vem že na fóru nehledá rady ten kde chce/může zajet do servisu si to nechat udělat za větší peníze., ten veme auto zajede do škodovky a druhej den mu jezdí, cena odpovídá.
Umím udělat i kvalitní práci, ve spoustě novejch věcí se nevyznám, polovina národa prostě na tyhle věci nemá a tak to musí ojebávat, poradit si mnohdy bez nákladného a drahého vybavení, kdo začínali na parkovišti před panelákem ti to vysvětlí. Kupodivu nebo snad právě proto tihle lidi umí nejvíc. Podívej se na plat kuchařky a pochopíš. na tom nic neukecáš, až budeme životní úrovní jako ve švédsku tak prosím,
nebudu tady dělat machry jak co zapojit kde zkratovat kde přestříhnout kde zavařit. Návodů jak zajet do autorizáku je na tisíc, tady dávám návod jak to udělat i zadarmo, pokud mi za to někdo zaplatí kilo na hodinu říkám si slušný peníze a udělám to i kvalitně.
To co tady píšu je návod jak do toho autorizáku dojet bez odtahovky, chápeš? dojede to možná i dál, dobrá cena-zadarmo, ne? osobně jezdím fakt hodně a autoservis jsem viděl jednou dvakrát když jsem neměl stahovák na vinutý pružiny výměna tlumičů (sachs) Můžeš to brát jako ironii která někdy i funguje.
M.
To ti ale prece nikdo nebere. Ja taky nikde nepisu ze se ma s necim jezdit do autorizaku kde vetsinou umi jen menit dil za dil a opravovat nic, coz je i logicke.
O platech u nas se bavit nemusime, ja vim co je to brat almuznu. Ale zde je tema o vybijeni baterie u origo radia a zrovna tahle vec se da opravit originalne za par korun bez jakychsi vypinacu a relatek a ja nevim ceho jeste. Samozrejme se s tim nesmi jezdit do autorizaku. A pokud by nekdo tvrdil ze dat 500-1000 kc za ,,novou " jednotku je pro nej moc, tak mi hlava nebere proc kupoval radio ktere stoji nove desitky tisic a bazarove kolem 5 tisic. Nebranim se samodomo vychytavek ktere dokazou usetrit tisice kc, ale v tomhle pripade jsou naprosto zbytecne.
jo souhlas tady si rozumime howgh
Napsal: 28 srp 2014, 21:51
od MadMar
Žolík píše:Kdybys nebyl tak daleko, tak bych ti načetl CAN trace a popřípadě tu chybějící zprávu na CAN Antrieb poslal a pak by se řešilo proč tam není.
můžu s tím doject? kolik bereš na hodinu nebo na opra vu nebo prostě nějak do soukromý zprávy. udělám si vejlet ale předtíim ještě zajedu k zubaři na preventivní prohlídku tam dole u kol prej se vobčas jeden vykazí a auto si pak myslí že nejede nebo že jede 170 což na mém logu je. oscilem jsem kontroloval tvar pulsů já debil a ne že jestli tam nějakej chybí. když tam prej takhle máš 3 referenční nezuby, tak to preeej dělá paseku, to říkal elektrikář takže by to mělo bejt pravda co vy na to jste s ním?
Napsal: 29 srp 2014, 19:21
od JeníkRS
Vici píše:madmar - no ty jsi nám tu fakt chyběl... další mudrlant nejchytřejší
Co prispevek to perla

Napsal: 29 srp 2014, 19:33
od mareak
JeníkRS píše:Vici píše:madmar - no ty jsi nám tu fakt chyběl... další mudrlant nejchytřejší
Co prispevek to perla

Zlata slova...

Napsal: 30 srp 2014, 09:14
od MadMar
mareak píše:JeníkRS píše:Vici píše:madmar - no ty jsi nám tu fakt chyběl... další mudrlant nejchytřejší
Co prispevek to perla

Zlata slova...

jsem rád hoši že si tak pěkně rozumíte, sto hlasů ze sta, dobrovolná gesta...

už jděte opravovat, tady se řeší tedkon převodovka, jo? pokud nevíte co s tím je, tak jako já, pokud nemůžete pomoct, aspoň běžte z té cesty pryč, díky. MM
Napsal: 30 srp 2014, 13:28
od tommi 81
MadMar píše:mareak píše:JeníkRS píše:
Co prispevek to perla

Zlata slova...

jsem rád hoši že si tak pěkně rozumíte, sto hlasů ze sta, dobrovolná gesta...

už jděte opravovat, tady se řeší tedkon převodovka, jo? pokud nevíte co s tím je, tak jako já, pokud nemůžete pomoct, aspoň běžte z té cesty pryč, díky. MM
. . . jenže tohle je téma o autorádiu co vybíjí baterku a ty už jseš s tím svým problémem aspoň ve čtyřech dalších

Napsal: 30 srp 2014, 14:50
od MadMar
tommi 81 píše:MadMar píše:mareak píše:
Zlata slova...

jsem rád hoši že si tak pěkně rozumíte, sto hlasů ze sta, dobrovolná gesta...

už jděte opravovat, tady se řeší tedkon převodovka, jo? pokud nevíte co s tím je, tak jako já, pokud nemůžete pomoct, aspoň běžte z té cesty pryč, díky. MM
. . . jenže tohle je téma o autorádiu co vybíjí baterku a ty už jseš s tím svým problémem aspoň ve čtyřech dalších

kuš potforo, měl jsem napsat tady se TEĎ řeší převodovka

, pokud nemáš nic k oběma tématům tak šetři klávesnici.
Napsal: 30 srp 2014, 15:39
od Ladas
Dobrá rada zadara pro dnešní den zní: založ si téma převodovka v boleru ti nikdo radit nebude a ostatním nebudeš zasírat téma...
Napsal: 30 srp 2014, 16:01
od MadMar
Ladas píše:Dobrá rada zadara pro dnešní den zní: založ si téma převodovka v boleru ti nikdo radit nebude a ostatním nebudeš zasírat téma...
tohle téma už jsem zakládal 2x za poslední měsíc, podívej se do historie.
Bez odpovědi. Jsou tam logy, popis problému a můj názor co a proč. Kolega mi v tomhle vlákně nadhodil, ať to popíšu, tak jsem to udělal tady. Díky, howgh.