Stránka 4 z 5

Napsal: 31 kvě 2013, 14:18
od TDImont
A taky 12 V + a -
k-line a chodí to?? :)

schema na kabel z obd přimo řj EDC15?

Napsal: 01 čer 2013, 17:44
od cerkasy
Modrý konektor od budíků:
pin1-12V 15
pin23- 12V 30
pin24- kostra
pin25 K-Line


Komfort:
5 a 22 pin- 12V
23 pin - kostra
11 pin - K-Line

Napsal: 01 čer 2013, 17:46
od TDImont
To je všechno?? :D tak to už jsem mohl dávno mít.. díky moc
;)

schema na kabel z obd přimo řj EDC15?

Napsal: 01 čer 2013, 17:48
od cerkasy
Chodí to perfektně!!

Napsal: 01 čer 2013, 18:04
od TDImont
Díky..:)

Napsal: 01 čer 2013, 20:00
od volk
mario313 píše:No problem, mam schemu aj program. Read, write eeprom, zmena km, read PIN, IMMO ON, IMMO OF... priamo VAG-EDC15+, VAG-ME7... ;)
aj stare edc15 ?

Napsal: 02 čer 2013, 08:00
od HanZ
Všechno jde, když ses chce! Moje letitá sada pro oktávky první generace :)

Obrázek

Napsal: 02 čer 2013, 14:04
od TDImont
Pěkná sbírka...:) hodila by se..:)

Napsal: 02 čer 2013, 14:26
od HanZ
Obejdi vrakoviště, poptej v sekci koupím a máš to v cukuletu. Nadrátováno dle DP s použitím mozku. V podstatě je vše zapojeno stejně, jak v autě. Stejnou sadu mám i pro O2 8)

Napsal: 02 čer 2013, 14:44
od TDImont
Asi to pořeším..:) a ta černá krabička obd2x to je jen propoj?? A jaký k tomu máte program?? arbites ?

Napsal: 02 čer 2013, 14:50
od HanZ
Jo, to černý je inteligentně nadrátovaná propojka - především co se vedení KLine a WBus týče. CAN je standardní.

Co se SW týče, na vtipy neodpovídám (LOL)

Napsal: 02 čer 2013, 15:07
od volk
HanZ píše:Jo, to černý je inteligentně nadrátovaná propojka - především co se vedení KLine a WBus týče. CAN je standardní.

Co se SW týče, na vtipy neodpovídám (LOL)
Nieco lepsie ako vag prog?

Napsal: 22 pro 2013, 05:33
od Mizu007
Chlapi chtěl bych se zeptat. Ty schémata se tu malinko liší. v obrázku jak si sestavit propojku je navíc zapojen pin 42,18 na + a pin 38na GND to asi nebude chodit tak jak má a u OBD není propojen pin 4 a 5... Sestrojil jsem si podle schémata konektory a jednotky mi s tím nemluví. Jen se ptám aby mi nelehli :D Jsem línej vyndavat z auta a dělat je v autě. :D

Napsal: 31 pro 2013, 19:59
od dvorky1
Prosím o radu. Přestalo mi fungovat odemykání dveří řidiče. Motůrek je vpořádku ani nikde zaseknutý táhlo, svazek kabelů v průchodce taky vpořádku. Dveře se zamknou asi až na po 5 co je zamykám a odemykám přes centrál. Klíčkem to vůbec nefunguje. Vlezla mi do auta myš a nevím to jistě ale je možný že se někde mrkla na izolaci kabelů. Nejdou mi ani hodiny a jejich podsvícení. Když jsem chtěl připojit diagnostiku tak se mi nedaří připojit a nesvítí ani dioda na kabelu. Kabel je vpořádku. Na jiným autě funguje. Nevíte někdo kde hledat závadu alesoň pro rozchození zásuvky pro diagnostiku? nebo jak odzkoušet zapojení zásuvky? Ford Galaxy II 1,9 TDi PD 85 Kw r.v.2000 díky všem za rady.

Napsal: 01 led 2014, 09:26
od HanZ
2 dvorky1: Zaprvé jsi zcela OT, zadruhé - hledej v kabelovém svazku. Nikdo tady nemá věšteckou kouli, aby ti mohl poradit, kde ti řádila myš. Budeš to muset prostě projít postupně celé do doby, dokud to nenajdeš. Nejlépe uděláš, pokud to svěříš někomu, do ví co dělá. Pokud si si jist, že to nezvládneš rozvrtat ještě víc než to je, tak začni od pojistek.