Napsal: 23 říj 2007, 17:34
Tomasvw napisal
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Počítačem je řízeno pouze množství nafty do rozdělovací hlavy v čerpadle,takže v praxi to obnáší do V3S nainstalovat víčko na čerpadlo,pokud má rotačku,narazit na to zepředu váhu,potenciometr na pedál a slavnou ECU na podběh a máš z toho Božstvo.Konkrétně,mě jezdilo Tdi úplně nejlíp,když se mi asi potřetí rozlítly perka pod rozdělovačkou a měl jsem půjčený čerpadlo z JCB,neboŤ mechanický korektor je daleko pružnějsí a jemnější,než dvanáctikroková hajzlklika v Bosch VE...Tomasvw píše:jedno to teda neni vzhladom na to ze VSETKY tdi koncernu vw su riadene pociatacom. Tym padom maju VSETKY tdi maju ako pises efektivnejsie vstrekovanie= vyssi vykon, nizsia spotreba. toto sa rozumie pod pojmom TDi(vw).ty tu porovnavas V3S a tdi...
len zopakujem co tu us bolo napisane... o bozstve nikdo nehovori okem teba... inac to co si tu teraz napisal jak prestavat v3s na tdi mi pride dost odveci a od temy, nechapem na co to sem pises, to co som napisal je pravda, takze ked nemas rovnaky nazor, nepresadzuj si ho za kazdu cenu, si na stranke venovanej vw a tdi...flekyc píše:dedkoun píše:Ono to téma v podstatě svádí k těmto reakcím...už ten název toho threadu zavání oním tolik proslulým Tdi egomasturbováním.Ano, odpovědět na původní otázku lze snadno...Jede a je jich spousta.Jenže Tdi VW představuje pro naši populaci v podstatě jediný kompromis mezi cenou,užitnou hodnotou,výkonem,atd...Mluvím ale jen o starších,klasických motorech,o PD raději nebudu vířit diskuzi...I já,zcela samozřejmě vlastním Tdi přibližovadlo a mám ho rád,ovšem nepovyšujme ho na božstvo.Navíc nemáme moc šancí v naší malé zemi poznat i jiné motory,které se třeba vůbec v Evropě neprodávají...Spíš mi přijde,a to i na silnici,že se Tdi stalo jakousi protézkou na Ego spousty jedinců...Kteří díky tomu zavřou oči a přestanou vnímat vše ostatní.A je to škoda,protože VĚDĚT a ZNÁT nás obohacuje...Nikoli křičet do světa svůj názor a díky slušnému pohonnému agregátu povýšit VW na božstvo,vždyť to tak není.
A teď mě ukamenujte.![]()
nejde o bozstvo, spis o to, ze mi to prijde jako provokace, kdyz sem vleze clovek, co ma rozdilny nazor a cpe ho nekomu, kdo tu ma napsano v popisu - TDI, TDI PD apod. kazdej at si koupi co chce, ale my berem tohle, je to jediny rozumny kompromis ...