Stránka 4 z 11
Napsal: 31 říj 2012, 07:19
od slovacek.milos
radluk píše:rekl bych, ze pridavani VIF do MERO a RO je naprosto k ho.... v nafte je to asi k necemu dobre, ale v techto biosrackach naprosto k nicemu, starty to nijak zasadne neovlivnuje. Ne ze bych placal nesmysly, ale VIF jsem taky zacal zkouset a zadne zazraky se nekonaji...
radluk asi není to k ho..... dával jsem kernite, pak schell nyní vif,
jeden rok jsem se na to vyprdnul a pod víčkem na čerpedle nahoře nános sajrajdu a auto šlo z výkonu, a to několikrát,
řekl bych že dva tři roky si dávám na aditiva pozor a nemám problém s výkonem, v nádrži je čisto, v čerpadle taky,
výkonový zázrak to nevím jezdíme furt do města a zpátky nebo v koloně
Napsal: 31 říj 2012, 11:02
od radluk
Milos,
jenze starty a startovatelnost vseobecne VIF neresi, nevim jak kourivost, nebo vykon, ale rekl bych, ze tam taky moc ne. A teplotu tuhnuti u biosracicek taky asi nejak nesnizuje. Mozna ma nejaky vliv na prevenci proti korozi, atd, ale to ja jen tak... Nejvetsi klad VIFu je asi u motorove nafty, ze potlaci teplotu vylouceni parafinu;)(wallbash)
Napsal: 31 říj 2012, 12:48
od slovacek.milos
radluk píše:Milos,
jenze starty a startovatelnost vseobecne VIF neresi, nevim jak kourivost, nebo vykon, ale rekl bych, ze tam taky moc ne. A teplotu tuhnuti u biosracicek taky asi nejak nesnizuje. Mozna ma nejaky vliv na prevenci proti korozi, atd, ale to ja jen tak... Nejvetsi klad VIFu je asi u motorove nafty, ze potlaci teplotu vylouceni parafinu;)(wallbash)
já to radluk moc neřešim co to řeší nebo neřeší starty třeba pořeším garáží
jen z mé praxe 1,9 D a SDi vím že bude palivová soustava v čistotě
aditivuji fakt pravidelně a to do nádrže, nesmí se aditivovat do kanystrůpředem přináší to problémy,
Napsal: 31 říj 2012, 13:16
od radluk
Proc by se nemelo do kanystru predem? Aspon se aditivum pekne promisi v celem objemu.
Nez jsem zacal valit VIF, tak jsem kontroloval saci kos a nadrz a byla naprosto cista.
Uvidime, VIF se bude valit dal.
Napsal: 31 říj 2012, 16:14
od slovacek.milos
radluk píše:Proc by se nemelo do kanystru predem? Aspon se aditivum pekne promisi v celem objemu.
Nez jsem zacal valit VIF, tak jsem kontroloval saci kos a nadrz a byla naprosto cista.
Uvidime, VIF se bude valit dal.
radluk už se stalo borec leta aditivuje a kanystruje, vše OK
zničeho nic ho napadlo nadělat si dopředu aditiva rozpustili něco v kanystrech a začaly problémy opětovně s regulátory tlaku na čerpadle
Napsal: 31 říj 2012, 16:50
od Stewa
slovacek.milos píše:radluk píše:Proc by se nemelo do kanystru predem? Aspon se aditivum pekne promisi v celem objemu.
Nez jsem zacal valit VIF, tak jsem kontroloval saci kos a nadrz a byla naprosto cista.
Uvidime, VIF se bude valit dal.
radluk už se stalo borec leta aditivuje a kanystruje, vše OK
zničeho nic ho napadlo nadělat si dopředu aditiva rozpustili něco v kanystrech a začaly problémy opětovně s regulátory tlaku na čerpadle
jako že nalil nějaký aditiva (rozpouštědla) který mu naleptaly kanystry (z nějaký laciný umělý hmoty) a ta hnus uměla hmota se mu dostala do palivove soustavy a tam to pekne lepta?
No to potes koste, cim to propanaboha aditivoval???? Nejakym sajrajtem S600 co

Napsal: 31 říj 2012, 18:59
od radluk
jo uz to ctu poradne, mel bordel v kanystru... ja je mam krasne ciste, takze no problemos
Napsal: 31 říj 2012, 19:49
od slovacek.milos
radluk píše:jo uz to ctu poradne, mel bordel v kanystru... ja je mam krasne ciste, takze no problemos
on je měl taky čisté leta je požíval, pak dal ty aditiva do kanystrů a problém,
problém se odstranil udělal to znova a zas problém,
co se přesně odehrálo a rozpustilo nevím,
ä proto to píšu aditivovat raději do nádže
Napsal: 02 lis 2012, 00:21
od LADAIII
na start neni spatnej cistic na brzdy, vterinovej splich do sani (za filtr primo do airboxu) a naskoci to na drc jako zamlada a zaroven to nerumpluje s motorem.. Pouzivam kdyz feldu parkuju venku a nechci trapit starter
Napsal: 03 lis 2012, 13:34
od slovacek.milos
mám to do garáže do kopečka a když se mi nechce tlačit nějaký šrot stříkám ten čistič a jedu

Napsal: 04 lis 2012, 23:30
od LADAIII
Hele, nevim jestli to letos zvladnu,ale pokud nahodou a udelam konecne rozvody (zatim mam prekroceno 75tkm), mas jeste ten bazmek aby jsi mi naladil cerpadlo na idealni provoz na RO ? hluk me nezajima, spotreba a starty ano.
edit: jo jeste jsem jaksi opomel vuz

Felda s Lucasem..
Napsal: 05 lis 2012, 06:40
od slovacek.milos
žádný bazmek není, setrvák na rysku vačku na přípravek vzadu, ozubené kolo vačky povolit a srazit, čerpadlo na šestku vrták, a povolené kolo 3x M6 našponuješ řemen a utáhneš vačku a čerpadlo
zkusíš pokud chceš přidat tak označíš čerpadlo skolem povolíš 4x M6 a po chloupkách přidáváš na čerpadle po směru otáčení a zkoušíš

Napsal: 05 lis 2012, 07:59
od radluk
Serizuje se fakt napohodu, otazka 15-20 min. Ale vymena remene, opruz... hlavne ten drzak motoru se silentblokem, to je za trest. A co jsem tak zkousel, tak nejlepe opravdu jede, kdyz je presne nastavene cerpadlo na vrtak + serizeny potak dle VAG.
Napsal: 05 lis 2012, 08:02
od slovacek.milos
radluk na bloku mezi držákem je podložka tu vytáhneš a tou mezerou provlečeš řemen
Napsal: 05 lis 2012, 08:07
od radluk
Uz si to moc nepamatuju, ale nemusis sundavat cely ten drzak z bloku pryc?