Stránka 4 z 6

Napsal: 04 pro 2009, 09:37
od matelko22
neviem ci to pomoze ale ja som mal na mojom bufiku podobny problem. rozbehlo sa a po cca 5-10 sek sa vyplo a uz nenastartovalo.. neskor som prisiel na to ze motorcek dmychadla bol skratovaný (ale nie vzdy... to ma miatlo). z nezistenych pricin sa mi tam dostala spina a odpalila mi ho.. a taktiez ako akcny clen motorcek tocilo ako dlho som chcel.. najprv som myslel ze sa mi vrtulka pridiera o kryt ale asi po 5 rozobrati a zlozeni ma to prestalo bavit a napadlo ho premerat ... este mi to utvrdilo to ze ked som mal motorcek vybratý tak sa strasne zahrieval.. po vymene funguje ako ma.. ale je to D5W cize s diagnostikou to bolo lahsie..

Napsal: 04 pro 2009, 17:33
od jendakomin
D3W má sítko ve spalovacím tělese hned na vstupu už hořící nafty do tělesa. Já ho měl děravý a kouřilo to jako cikánka za pařezem....po výměně komory spalování buf maká jako novej

Napsal: 04 pro 2009, 21:14
od Lucinka
Ahoj, chtěl jsem se zeptat ohledně výměny bufíku na Alhambra 98.
Můj D3W mě navždy opustil, kamarád mi přinesl 2 jiné kusy a to D5W a D5W-F Hydronic 2. Potřebuji jen vědět jestli mohu D3W vyměnit za D5W bez nějakých změn elektroinstalace, prostě pouze výměna. Zajímalo by mě taky jestli tam můžu dát ten hydronic 2, protože je jak novej. Prosím poradte mi nekdo. Díky

Napsal: 04 pro 2009, 21:49
od supermuf0090
Lucinka píše:Ahoj, chtěl jsem se zeptat ohledně výměny bufíku na Alhambra 98.
Můj D3W mě navždy opustil, kamarád mi přinesl 2 jiné kusy a to D5W a D5W-F Hydronic 2. Potřebuji jen vědět jestli mohu D3W vyměnit za D5W bez nějakých změn elektroinstalace, prostě pouze výměna. Zajímalo by mě taky jestli tam můžu dát ten hydronic 2, protože je jak novej. Prosím poradte mi nekdo. Díky
obávám se že to nepujde muselo by se udelat hodne uprav hlavne v elektrice

Napsal: 04 pro 2009, 21:51
od Lucinka
A to nepujde vymenit ani za to D5W? Jsou stejne, teda alespon velikostí a konektorem.

Napsal: 04 pro 2009, 21:53
od zx6ninja
D5w půjde a dokonce ho budeš moc diagnostikova vagem...

Napsal: 04 pro 2009, 21:58
od bodyvlk
Žádný úpravy. Prostě vyměníš kus za kus. Jediné co je, že na diagnostiku natáhneš kablík a čerpadýlko nafty bude dávat o něco méně nafty. Mám tuto výměnu za sebou a vím, že to nic není. Kabel jsem si také natáhl a čerpadýlko vyměnil za silnější na D5W.

Napsal: 04 pro 2009, 22:24
od Lucinka
Díky, ráno jdu na to, večer napíšu jak jsem pořídil.Díky

Napsal: 04 pro 2009, 23:10
od pafka
D5WZ-F má kostru k čerpadlu ze svazku uvnitř auta, t.j. pin č3 je neobsazený ;)

vw sharan 98 1,9tdi

Napsal: 06 pro 2009, 12:56
od Lasturas6496
Chlapci a dievčatá /kluci a holky/ kde by som zohnal rj na D5W? Baterka dobrá,motor kúrenia dobrý.Ešte by som chcel vedieť kde sa nachádza čidlo ktoré je pripojené do rj.Rj nesvieti display ale 12V tam je

Napsal: 06 pro 2009, 13:00
od zx6ninja
nesvítí display? bufík ale žádný display nemá, teda pokud nemyslíš hodiny na nastavení..

Napsal: 08 pro 2009, 18:05
od Lasturas6496
display na riadiacej jednotke /rj/

Napsal: 13 pro 2009, 00:22
od Lucinka
Ahoj, tak jsem nakonec sehnal D3W z T4, byla tam špatná žhavička, tak jsem tam dal mou jetou. Bufík naběhl topil ale po 5 minutách začal hulit. Po rozebrání a komplet vyčištění s výměnou těsnění jsem to zkusil znova, ale hulení neustlálo. Nakonec jsem to odvezl na stolici. Mechanik to rozebral a bylo zase hrozně zanesené. Dostal jsem novou spalovací komoru a žhavící kolík, ale bylo mi řečeno, že tam mám podávací čerpadlo z D5W, a že dává moc nafty a pak se bufík zakarbonuje. Myslel jsem si, že je jedno jestli tam je čerpadlo z D3 nebo D5. Nezkoušel jste to už někdy někdo někdo?

Bufík starej sharan D3W problém

Napsal: 13 pro 2009, 11:16
od vynecht
S tím naftovým čerpadlam má pravdu

Napsal: 13 pro 2009, 14:19
od 01pavel