Stránka 4 z 5
Napsal: 21 dub 2009, 21:25
od Kornout
niup píše:no koupil jsem nedávno auto ( toledo 1M 66kw AGR ) a chtěl bych větší výkon, ale nevim, kde začít...
mám ted nabídku na: Vstřikovače 220 bar s tryskami RACE 520 9000,- Možno i s montáží v ceně.
tak jsem myslel že bych to vzal...ale když je potřeba 11mm hlava, tak nevim.
Hlava není mutná, to tady píšem.
Nicméně pokud tam dáš ty race vstřiky, tak ti to (pominu čoud) bude nejspíš padat do nouzáku, poněvadž rozdíl v množství vstřikované nafty oproti sérii je v tomto případě obrovskej.
Napsal: 21 dub 2009, 21:30
od TDI tech
niup píše:vidim to asi tak, že auto prodám a koupim nějaké toledo 81kW.
Ta úprava by byla na mě moc složitá...
To mas jedno, aj 81kW ta velmi rychlo omrzi a budes chciet podstatne viac. Jedina vyhoda je ze 81kW ma VNT takze sa vyhnes prestavbe ale pokial tam budes chciet RACE 520 tak ta vymena turba ta ajtak neminie.
Napsal: 21 dub 2009, 21:33
od Tomas.cz
Já jsem jezdil na načipovaný sérii AGR s tryskama P764 ale to už bylo skoro moc, ještě ty P520 z 81kw ujdou.
Ale není to jen o vstřikách, chce to udělat spojku, chladič voda/olej ze 130ps TDi atd atd
Pročti si tyhle stránky a budeš hned chytřejší, zatím bych si nechal sérii být tebou a naškudlit na lepší komponenty a pak je tam namrskat.
Napsal: 21 dub 2009, 21:39
od niup
chápu,že pokud s něčim začnu, potom musim dělat další a další věci, ale na to ted bohužel nemám prostředky jako chudej student.
Napsal: 21 dub 2009, 21:45
od TDIfun
A nakonec treba AGR pojede takto.
http://www.youtube.com/watch?v=mfOdGuCt ... re=related
Ze zacatku zacudi, je tam nake vetsi turbo.

Napsal: 21 dub 2009, 21:55
od Tomas.cz
Vidíš, já jsem taky student, auto si postupně skládám jak mám peníze.
Napsal: 21 dub 2009, 22:06
od niup
právě ted jsem ušetřil asi 10000Kč, tak jsem myslel, že bych to investoval do auta...jen jsem se zřejmě zmýlil s těma tryskama. Nejdřív musim přestavět na VNT, že?
Napsal: 21 dub 2009, 22:21
od Huml
tak dej sprint 764, na AGR přidaj celkem dost, kouř v normě a po výměně turba a čipu se s nima dá dostat na asi 150-160k
Napsal: 21 dub 2009, 22:27
od TDIfun
OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
Napsal: 22 dub 2009, 07:42
od milhausek12
TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
Napsal: 22 dub 2009, 07:52
od TDIfun
milhausek12 píše:TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
A pointa? To bude asi vic jak dva roky,

a vidis naucil jsem se namontovat tempomat a nakodovat budiky. A ucim se porad. To je pro kazdeho takze, kdo chce muze to taky zkusit

Napsal: 22 dub 2009, 10:45
od TDI tech
milhausek12 píše:TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
milhausek pocuj nikto uceny z neba nespadol. Ked nieco neviem spytam sa. Je to lepsie ako tvarit sa ze nieco viem a sposobit tym skodu na vozidle. Ja som tiez pred 8mimi rokmi nevedel ani vycitat chyby z pamati zavad. Ale kazdym dnom sa ucim a som lepsi a lepsi. Mozno sa raz dotiahnem aj na takych majstrov ako Huml, BH motor, atd. , ale to este vela vody pretecie

Napsal: 22 dub 2009, 14:18
od milhausek12
TDI tech píše:milhausek12 píše:TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
milhausek pocuj nikto uceny z neba nespadol. Ked nieco neviem spytam sa. Je to lepsie ako tvarit sa ze nieco viem a sposobit tym skodu na vozidle. Ja som tiez pred 8mimi rokmi nevedel ani vycitat chyby z pamati zavad. Ale kazdym dnom sa ucim a som lepsi a lepsi. Mozno sa raz dotiahnem aj na takych majstrov ako Huml, BH motor, atd. , ale to este vela vody pretecie

nezdá se mi, že by někdo mohl získat zkušenosti s odborným vyladěním motoru za 2 roky... nebo se snad mýlím? to nemyslím jako narážku....
viz třeba tady.. podívej se na datum příspěvku... jak je to dlouho?
přepdpokládám že v té době si ani nevěděl, jak nahrát soft do ECU...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Napsal: 22 dub 2009, 14:38
od milhausek12
a po tomhletom se třeba nedivím, že ti tady opět nesmáznou účet... dimec-tdifun
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8957
Napsal: 22 dub 2009, 15:22
od pafka
znáš Funa a jeho práci osobně?ten příspěvek je hodně starý, a pokud je zde na foru , tak to s majitelem mají vyjasněno, to napadání není fér, každý se učí , někdo pomalu , někdo rychle, co umíš Ty?