Stránka 4 z 5
Napsal: 28 črc 2010, 15:21
od Golf-GT
kolina píše:lt.kubosh píše:Hele chlapi, mám dotaz - co rozvoďák?
Někde píšou měnit po 60tis přední a po 90tis zadní. (nejčastěji zmíněno u AAT motoru)
Někde 90tis a 90tis a pak jsem dokonce viděl 120tis s tím, že každých 30tis kontrola napnutí.
Hayes tvrdí 60tis. Mně to přijde strašně málo.
Presne to co pises jsem taky videl- ruzne zdroje, ruzne doporucene intervaly. Osobne se drzim intervalu 60 tis oba remeny a 120 tis remeny +kladky+ pumpa.
kámoš měnil každých 50 000 měnil komplet a stejně se mu přerval, záruka žádná
Napsal: 28 črc 2010, 18:27
od lt.kubosh
Menil po 50tis? To je dobrej magor, tak takovejhle otrok auta teda nejsem. Nehlede na to, ze kdyz to rozpocitam na km, tak me pomalu vyjde levnejc poridit si benzinovou V8...
Napsal: 29 črc 2010, 18:07
od lt.kubosh
Tak jsem to dohledal v Elze - je to pod Inspection 1
5valce TDI pred '94 se dela rozvodak kazdych 60tis, 94-97 se dela co 120tis
In 1
Every 12 months
Jobs without -/-- positions
In 1
Every 30,000 km
Jobs required every 12 months including -positions
In 1
One-off inspection after 60,000 km
Toothed belt for camshaft drive: replace
(5-cyl. TDI engines > 1994 only)
In 1
Every 60,000 km
Jobs required every 12 months including -/--positions
In 1
Every 90,000 km
In addition to Inspection Service:
Ribbed belt: replace (V6 engines >1994 only)
Toothed belt for camshaft drive and tensioning roller: replace (4-cyl. TDI engines only)
104
In 1
Every 120,000 km
In addition to Inspection Service:
V-belt and ribbed belt: replace (4-cylinder 5V engines)
Ribbed belt: replace (V6 engines >1995 only)
Toothed belt: replace (4 and 5-cyl. petrol engines)
Toothed belt for camshaft and injection pump: replace
(5-cyl. diesel engines)
Toothed belt for camshaft and injection pump: replace
(5-cyl. TDI engines)
Toothed belt and tensioning roller: Replace (V6 5-valve engines only)
Toothed belt and ribbed belt: Replace (V8 engines only)
Napsal: 31 črc 2010, 20:53
od Andre
Tak proběhla první zatěžkávací zkouška - dovolená Chorvatsko, celkem 3100km.
Pro mě největším příjemným překvapením byla spotřeba, cesta tam 5,8l/100km 4lidi v autě a zvazadla až po střechu (připomínám, že pohotovostní hmotnost je 1670kg a pohon 4x4)
Cesta zpět 6,4l/100km se zaplou klimou až do čech a nebyl jsem rozhodně brzdou provozu.
Myslím si, že vělký podíl na takto příznívé spotřebe má právě instalace VNT.
Škoda: Dá se to udělat tak, aby to nezatuhávalo. Regulace se musí samozřejmě dobře nastavit a použít vhodnou plechovku, pak to reguluje plynule a s menšíma zákmitama než s elketronikou.
Pro mě jsou problém pouze ty vysoké otáčky kdy se nedá snižovat tlak, jinak to funguje naprosto korektně.
Napsal: 31 črc 2010, 20:56
od Andre
Ještě dodám, že jsem ten MAF vrátil do seriového nastavení - nebylo to už třeba a jen to zbytečně v nízkých otáčkách pokuřovalo.
Napsal: 01 srp 2010, 08:24
od A6TDI
Ted sem jezdil s 115PS a přijde mi že ta má ten spodek o dost lepší než moje 140... sbírá se to jak transporter .. u 140 PS musim mít aspon 2000ot než se něco děje.. ale vrch je mrtev
Napsal: 01 srp 2010, 22:33
od skoda
To Andre;Myslis jako treba ze by pomohlo vypodlozeni?My jsme daly plechovku z 1.6td na turbo 1749V a cele jsme to daly na audi80 1.6td a za 14dni regulace jak kamen.

A tu regulaci jsme nastavily tak ze pri klidu bylo tahlo opreno o dorazovi cervik.
Napsal: 04 srp 2010, 21:03
od KaCzaba
Andre píše:Tak proběhla první zatěžkávací zkouška - dovolená Chorvatsko, celkem 3100km.
Pro mě největším příjemným překvapením byla spotřeba, cesta tam 5,8l/100km 4lidi v autě a zvazadla až po střechu (připomínám, že pohotovostní hmotnost je 1670kg a pohon 4x4)
Cesta zpět 6,4l/100km se zaplou klimou až do čech a nebyl jsem rozhodně brzdou provozu.
Myslím si, že vělký podíl na takto příznívé spotřebe má právě instalace VNT.
Škoda: Dá se to udělat tak, aby to nezatuhávalo. Regulace se musí samozřejmě dobře nastavit a použít vhodnou plechovku, pak to reguluje plynule a s menšíma zákmitama než s elketronikou.
Pro mě jsou problém pouze ty vysoké otáčky kdy se nedá snižovat tlak, jinak to funguje naprosto korektně.
takze uz jsi to tam dostal?ukaz to misto u nosniku.
Napsal: 04 srp 2010, 21:12
od KaCzaba
jinak ja zvetsil jen ty diry na prirube turba na prumer a prorizl je jako ze na obdelniky kvuli jine rozteci.nebylo to tak moc rozdilne aby se vyrabela podlozka.
na pritok mazani jsem vytocil jiny mezikus kvuli zavitu a spodek byl jednoduchy propojit hadici co ma byt na turbu s tou trubkou co vypada jako koleno vyfuku na babettu

taky jsme musel pretocit vnitrek turba aby sla plechovka nahoru.kde mas umistenou plechovku?ten neouzak kvuli tlaku by sel vyradit ne?ale richard uz ma rok jednotku a pochybuju ze jeste vi ze ji ma natoz kde se vali
uka nejaky fota z tve zastavby do kastle do rohliku..pise ten co ji ma do rohliku na druhou stranu

Napsal: 05 srp 2010, 11:47
od Andre
To by musel ty fotky někdo udělat...
Nakonec tam to turbo vlezlo, ale skoro se to dotýkalo, tak se tam udělala taková malá kapsa.
Napsal: 14 led 2011, 22:43
od A6TDI
..lehce oživuji tohle téma , jestli zareaguje Andre nebo Kača
jestli jim to drží popř další úpravy a poznatky...
Napsal: 15 led 2011, 10:31
od KaCzaba
me to drzi.jen bych potreboval asi jinou banku a poradne sestelovat.jinak to facha v poho.ted tlacim min.kdyz jsem si trosku pridal,uz to tlacilo ve spicce i 1.5 coz se nelibilo jednotce.mam nalitano tak 100tis odhadem?krom povoleny kontramatky na regulaci,kd tahlo vypadlo se nic nestalo
Napsal: 15 led 2011, 17:44
od Andre
Odbržděno 185HP a 440Nm při cca 1,4bar, ale padá mi for ve vyšších ot, tak musím udělat GO čerpadla a snad bude ještě malinko víc.
Musel jsem udělat těsnění pod hlavou, začlo mi to polikat vodu.
Jinak OK.
Napsal: 15 led 2011, 19:52
od KaCzaba
richard ti udelal soft?
Napsal: 15 led 2011, 20:29
od Andre
Jj, ten nejpovolanější z vyvolených...
A nebylo to tak jednoduché jak by se mohlo zdát.