Stránka 4 z 6
Napsal: 21 srp 2009, 14:34
od Andy-CZ
Tak třeba s tou frs- problém je v tom že je těžká a zas nic extra to nejede, včera mě ujížděl citroen ax:-) minulej tejden zase 1.6 benzín:) ale v dieselech (srovnatelných) je halt to tdi pd best:) škoda že není lehčí. S tím abs to zas tak horký není, je to asi tak že když projedu větší hrbol a brzdim tak to trochu kope ale nic hroznýho. Dát tam chip tak aspoň na 170 koní tak by to jelo slušně. Je to o tom že tdi prudce zabere dole, to dává pocit že řídíte tak o litr větší motor, srovnatelný benzin je prostě rychlejší a sportovnější, nedej bože turbobenzin, krouťák chápu ale tsi s nižším krouťákem a o 0.6l nižším objemem naseká Tdičku jak nic:)
Napsal: 21 srp 2009, 15:05
od Smoke
na to nepotřebuješ umění šlápnou tomu na rovině, navíc kdyby byl kopyto tak si nekupuje 3L.
a dle tvého výkladu jsi asi ještě nejel v pořádné 1.9 (např 180k/400Nm). uvědom si že bmw má oproti mě 400kg navíc

Napsal: 21 srp 2009, 15:09
od jordee_23
Smoke píše:jirka.f píše:Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín

vytrvalostní ti nestačí?
nafta už jde kupředu rychleji jak benzín
tak tak 24 hodinovky vyhravaj diesle
Napsal: 21 srp 2009, 16:06
od jordee_23
Smoke píše:na to nepotřebuješ umění šlápnou tomu na rovině, navíc kdyby byl kopyto tak si nekupuje 3L.
a dle tvého výkladu jsi asi ještě nejel v pořádné 1.9 (např 180k/400Nm). uvědom si že bmw má oproti mě 400kg navíc

presne tak a navyse je to E46 to znamena starsi 3liter a otazka este aj ktory

(135kw ci 150kw v serii ) rozdiel . takze ked das prepocet kone/kg je to zaujimave

.
E90 3l 171kw (obcas na tom pojazdim xdr-navyse a 6.8s na sto bez problemov a 180km/ho atakujes ani nevies ako, odhlucnenie perfect = super aerodynamika) ci E91 3l 180kw by uz bola ina kava. a nehovoriac o 335d (2 turba)
ked benzin co tak clio sport 2 liter atmosfericky 145kw da sa cca 152-5kw nie moc narocne dostat (taka mala - zdanlivo - raketa s difuzorom vzadu,= velmi sikovna vecicka na pritlak) chodi to moc pekne. naprava rzsirena nie ako na no-sport cliach :O) len zase budeme pri ... pre mna tak dvolezitej spotrebe a tak nejak efektivite.
proste ako ladas pise vtipne a poucne opicky -banany

Napsal: 21 srp 2009, 16:06
od jack91
Smoke: jj tech 400kg je hlavni duvod, jinak na dalnici bys na 330d nemel:)
Andy-CZ: jj turbo benziny jsou na sportovni svezeni super, ale v chiplem PD na 170hp jede take super a spotreba uplne jinde:)
nic mene vozil jsem se v Seatu Cupra 1,8T 180hp myslim ze vazi neco kolem 1100kg, tohle auto chipnout na 22Ohp tak na sprint musi porazit skoro vsechno:)
Napsal: 22 srp 2009, 11:47
od jack91
jake ma cca zrychleni FRS ci A3 chipnuta na 180hp? (PD 96kW)
Napsal: 22 srp 2009, 14:42
od Andy-CZ
jack91 píše:jake ma cca zrychleni FRS ci A3 chipnuta na 180hp? (PD 96kW)
Myslím že něco kolem 7.5s
Napsal: 23 srp 2009, 15:59
od Smoke
menší hmotnost znamená výkon
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
Napsal: 23 srp 2009, 17:55
od jack91
Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
a to ma co za auto, motor:)
vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
Napsal: 23 srp 2009, 21:58
od Smoke
nevim proč se divíš, bratr má 184k+chip (220k) a váha 1610kg
já nemám jen trochu chiplé tdi, to vidíš v popisu a váhu mám 1220kg
ono i přepočtem výkon/hmotnost su na tom lépe
je sice hezký že má lépe 0-100 ale to je jen zadním náhonem
dle mě si prostě ještě nejel v silným tdi HOW
a ta ibiza? 1.9 ale to už si najdi, nahoře máš tlačítko hledat
Napsal: 24 srp 2009, 07:39
od jack91
Smoke
s chip TDi jsem jel, je fakt, ze ne s extra nejak upravenym
nic mene vem to tak, ze ty mas 190hp s extra upravami, nevim jak dlouho ti motor vydrzi a zda by jsi mel odvahu jed napr 2000km na dovolenou, v klidu, za ti nic neodejde,
tak extra predimenzovany vykon bych nechtel na bezne jezdeni
to BMW E90 330d ma v serii 231hp, bez zatizeni motoru
kdyz by se upravil ve stejne rovine jako tvoje 1,9 melo by pres 300hp, pak uz by to tedy chtelo BMW 330 xD , byla by top raketa, ale proc, kdyz v serii ma 0-100 za 6,7s.
Napsal: 24 srp 2009, 08:27
od Smoke
o motor se nebojím, a s podobnéma úprava tu je desíkty aut
na dovolené jsem byl a sklidným svědomím (ono mimochodem nejedu furt na plnej že???)
mě to plně vyhovuje, výkon, ale spotřeba jde i pod 5L
chápu že jsi zastánce bmw pokud tedy top raketu tak M3 a další...
nevim čeho chceš v této debatě dosáhnout
až mi teda ujedeš s 330d tak shodím kloubouk ,že mě předjel 3.0

Napsal: 24 srp 2009, 10:18
od jack91
Smoke píše:o motor se nebojím, a s podobnéma úprava tu je desíkty aut
na dovolené jsem byl a sklidným svědomím (ono mimochodem nejedu furt na plnej že???)
mě to plně vyhovuje, výkon, ale spotřeba jde i pod 5L
chápu že jsi zastánce bmw pokud tedy top raketu tak M3 a další...
nevim čeho chceš v této debatě dosáhnout
až mi teda ujedeš s 330d tak shodím kloubouk ,že mě předjel 3.0

jj M3 s tim s tebou souhlasim
nejsem zastancem BMW, mame doma same VW:) ale prave premyslim o BMW, chci silnou naftu ale bez velkych uprav, uz jsem se s vecnymi upravami vyskolil
nic mene, preju ti hodne ujetych km, uprimne
Napsal: 24 srp 2009, 13:05
od Andy-CZ
Jj bmw jezdí dobře a na ty výkony maj super spotřebu! P.S. benzín je rychlejší:) no nic už nebudu dráždit:)
Napsal: 24 srp 2009, 15:25
od jack91
Andy-CZ píše:Jj bmw jezdí dobře a na ty výkony maj super spotřebu! P.S. benzín je rychlejší:) no nic už nebudu dráždit:)
jj, pomer spotreba/vykon nema motor CR od BMW asi konkurenci
bylo:(