Stránka 4 z 6

Napsal: 04 dub 2010, 14:15
od majkl1
Buď blbě vidím, nebo je nahoře už utržený? Navíc to poznáš až ho vyndáš. Oproti novému bude podstatně lehčí díky chybějícímu oleji. Popřípadě, když v něm ještě krapet oleje zbylo, tak při hrkání v něm bude cítit jak se tam olej přetřepává. :-D

Napsal: 04 dub 2010, 17:51
od Marek_A4
majkl1 píše:Buď blbě vidím, nebo je nahoře už utržený? Navíc to poznáš až ho vyndáš. Oproti novému bude podstatně lehčí díky chybějícímu oleji. Popřípadě, když v něm ještě krapet oleje zbylo, tak při hrkání v něm bude cítit jak se tam olej přetřepává. :-D
Myslis cislo 1 alebo 2...?
Obrázek
Ja som tiez na to pozeral ako blazon, ale ono sa to ta 1ka tvari aj ako natrhnute, ale aj ako taka ryha od toho ako sa to tam mierne pohybuje od vybracii, proste taka vygumovana ciara...a tu 2ku som si vsimol iba na fotke lebo si do takeho uhlu neviem napchat hlavu do motoroveho priestoru (noteeth) :D

Napsal: 04 dub 2010, 17:56
od majkl1
Zkrátka dle mně je ten silentblok KO. :)
Oddělej ho, je to práce na pár minut narozdíl od toho druhého a zkus ho váhově porovnat s jiným novým(máš-li známého mechanika ať nějaký objedná, vrátit ho může kdykoli).

Napsal: 04 dub 2010, 18:02
od Marek_A4
Ja som si tiez myslel ze bude pravdepodobne KO...ale radsej som sa poradil, aby som mal istotu :) ibaze malo ktory mechanik, je taky ochotny nieco objednat a zapozicat aby som mohol porovnat a skusat...kazdy chce hned predat a najlepsie za peknu palku :( ..diky moc za cenne rady Majkle :worthy:

Napsal: 04 dub 2010, 20:12
od mtapaj
skuste motor podlozit zdvihakom cez gumenu podlozku a postupne pridvihovat....ak vybracie prestanu,tak je vadny silenblok alebo je zle ulozeny...

Napsal: 04 dub 2010, 20:15
od Marek_A4
To je velmi dobry napad ;) vyskusam... diky moc :)

Napsal: 05 dub 2010, 07:39
od mtapaj
Marek_A4 píše:To je velmi dobry napad ;) vyskusam... diky moc :)
Raz som tak vymenil fungel novy silenblok s olejovym tlmicom na lagune II a vybracie boli este vacsie ako s povodnym-vytecenym.
Tak som ho dal reklamovat,a kupil som drahsi - lepsiu znacku a potom to bolo oki.

Napsal: 05 dub 2010, 07:42
od majkl1
No právě. Teď tam mám taky nový, ale nějaký poláky. Ty jsou tak tvrdý, že mi auto duní jako kráva. Budu kupovat pořádný značky (swag, lemfoder apod.) (wallbash)

Napsal: 05 dub 2010, 09:01
od mtapaj
majkl1 píše:No právě. Teď tam mám taky nový, ale nějaký poláky. Ty jsou tak tvrdý, že mi auto duní jako kráva. Budu kupovat pořádný značky (swag, lemfoder apod.) (wallbash)
podla mna staci kupit taky zlaty stred,a tie podradne a velmi lacne znacky sa fakt neoplatia. (LOL)

d

Napsal: 05 dub 2010, 11:02
od 3copsi3
mam tiez takyto problem na audi a6 tdi 81kw avg kod motora strpa cely pristrojovka na volnobeh aj volant aj pedale, silentbloky vsetky nove s klepe stale a podla mna este viac. :D Zatial som neprisiel na chybu ale budem to riesit ale nenasiel som v tejto teme nieco take co by mi pomohlo je to divne teda vsetko na vagu nastavene tak ako ma byt krasne hodnoty, tlaky dobre, a jebe stym autom (LOL)

Napsal: 05 dub 2010, 18:07
od koco
pozri hodnoty v kanále 13, a skúsil by som trysky na skúšačke.

Napsal: 05 dub 2010, 20:34
od laumar
laumar píše:Presne toto iste riesim aj ja ! neviem cim to je a nevie mi nikto poradit , vibracie motora na volnobehu (wallbash) ale akonahle pridam otacky motora na 1000-1100 vsetko prestane vibrovat a aj chod motora je kludnejsi a samozrejme zvuk je o niecom inom . na VAGU X krat a vzdy vsetko OK. Vibracie vo volante su ozaj dost silne.
Dnes som spozoroval novy poznatok : ked slapnem na brzdu tak vibracie na volnobehu sa citelne zmensia a ked povolim tak su naspat tak isto velke

Napsal: 06 dub 2010, 16:38
od Golf-GT
známej mi zvýšil otáčky o 100 a je klid :D že to má vyšší volnoběh si myslím že ničemu nevadí :)

Napsal: 14 dub 2010, 13:59
od rege245
laumar píše:
laumar píše:Presne toto iste riesim aj ja ! neviem cim to je a nevie mi nikto poradit , vibracie motora na volnobehu (wallbash) ale akonahle pridam otacky motora na 1000-1100 vsetko prestane vibrovat a aj chod motora je kludnejsi a samozrejme zvuk je o niecom inom . na VAGU X krat a vzdy vsetko OK. Vibracie vo volante su ozaj dost silne.
Dnes som spozoroval novy poznatok : ked slapnem na brzdu tak vibracie na volnobehu sa citelne zmensia a ked povolim tak su naspat tak isto velke
pri stlacenej brzde sa zapne posilovac brzd, motor sa dostane do zataze, tak asi preto sa ukludni...

Napsal: 14 dub 2010, 20:39
od laumar
rege245 píše:
laumar píše:
laumar píše:Presne toto iste riesim aj ja ! neviem cim to je a nevie mi nikto poradit , vibracie motora na volnobehu (wallbash) ale akonahle pridam otacky motora na 1000-1100 vsetko prestane vibrovat a aj chod motora je kludnejsi a samozrejme zvuk je o niecom inom . na VAGU X krat a vzdy vsetko OK. Vibracie vo volante su ozaj dost silne.
Dnes som spozoroval novy poznatok : ked slapnem na brzdu tak vibracie na volnobehu sa citelne zmensia a ked povolim tak su naspat tak isto velke
pri stlacenej brzde sa zapne posilovac brzd, motor sa dostane do zataze, tak asi preto sa ukludni...
skusim este dat volnobeznu davku na 5-6mg. som zvedavy ci sa nieco zmeni