Stránka 4 z 4

Napsal: 05 led 2021, 19:09
od Tomas.cz
jericho-3 píše:
martinsidlo píše:Rozvody po 10 letech. Na km musíš vědět,jakou tam máš sadu. ASV z výroby má 150tis km ale nějaký chytrák tam mohl dát 120cítkovou nebo i 90sátkovou.
Je vůbec známo, jaký je v nich rozdíl? Třeba více pláten, nebo lepší guma? Popřípadě odolnější kladky?
Pokud se nepletu, tak rozdíl mezi sadou 120tkm a 150tkm je v ložisku velké převodní kladky, řemeny jsou již stejné - zesílené, než v sadě na 90tkm.
A úplně z počátku výroby měly motory jen 60tkm, tam byl ještě rozdíl v řemenu než v pozdější variantě na 90tkm.

Napsal: 22 led 2021, 04:57
od NOVON
Tomas.cz píše:
jericho-3 píše:
martinsidlo píše:Rozvody po 10 letech. Na km musíš vědět,jakou tam máš sadu. ASV z výroby má 150tis km ale nějaký chytrák tam mohl dát 120cítkovou nebo i 90sátkovou.
Je vůbec známo, jaký je v nich rozdíl? Třeba více pláten, nebo lepší guma? Popřípadě odolnější kladky?
Pokud se nepletu, tak rozdíl mezi sadou 120tkm a 150tkm je v ložisku velké převodní kladky, řemeny jsou již stejné - zesílené, než v sadě na 90tkm.
A úplně z počátku výroby měly motory jen 60tkm, tam byl ještě rozdíl v řemenu než v pozdější variantě na 90tkm.
No hlavně tam bylo o kladku méně :-)