Stránka 4 z 4
Napsal: 29 říj 2012, 18:02
od Kamil-TDI
A která patří čemu,mužeš to popsat? Zajímá mě to. Díkec

Napsal: 29 říj 2012, 18:10
od jericho-3
zv-janto - ano, tohle je základní problém, všichni čumí do notebooku, ale aby vzali zkoušečku a zjistili, zda tam jde proud, to je pod jejich hranici vnímání..Dnešní autorizáci mají místo mozku Vagovou zástrčku..

Napsal: 30 říj 2012, 17:28
od Kosino
ahoj... taky mi to blbě chytá... startuje to snad postupně po jednom válci, plus to nechutně hulí a smrdí nespálenou naftou... i když jedu dálku a zastavím tak je cítit nespálená nafta... teď jen, čím to může být? vstřiky, tlaky, čerpadlo? nebo může být nastaveno moc nafty že jí to nestíhá spalovat? za rady děkuju
Napsal: 30 říj 2012, 20:21
od JohnyFlat
Kamil-TDI píše:A která patří čemu,mužeš to popsat? Zajímá mě to. Díkec

Z hlavy nevím... jen jsem teď náhodou koukal do schémat, tak jsem si toho všiml...
Napsal: 30 říj 2012, 20:22
od JohnyFlat
a nevíte někdo, v čem se liší ty teplotní čidla, myslím černé, se zeleným proužkem, modré???
Napsal: 30 říj 2012, 20:59
od kodyijak
Kamil-TDI píše:Muže mi někdo napsat k čemu patří ty všechny pojistky u baterky co všechno chrání??? Dík


Napsal: 15 lis 2012, 08:43
od fuzzyi
Chlapi jak nastavím startovací dávku paliva u 1,9TDI ASZ 96kW?
díky
Napsal: 15 lis 2012, 13:11
od fuzzyi
našel jsem několik postupů a každý jiný. poradí někdo? díky
Napsal: 07 pro 2015, 20:23
od arlie
Ahoj,
chci se zeptat, jak je to s čidlem G62 se dvěma kontakty. Když se odpojí, tak by to také mělo žhavit nejvíce? Já odpojím čidlo a žhavení nejde, ani kontrolka nesvítí dlouze. Přitom žhavky jsou nové a napětí na kabelech taky jde.
A taky se mi stalo, jak jsem nastartoval s odpojeným čidlem, tak od té doby se nechce nabudit altík na volnoběh. Vždy musím zvýšit otáčky na 2tis.
Auto v popisu.